• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 21:28 ]

    Omg, daar zou ik ook vet moeilijk tussen kunnen kiezen. Maar dan zou ik gaan voor 2, omdat er vast vaker judowedstrijden zijn van je crush, mei niet zo ver weg is van april en die keepersdag schijnbaar maar één keer in het jaar is. Denk ik. Best moeilijk, inderdaad.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    Omg, daar zou ik ook vet moeilijk tussen kunnen kiezen. Maar dan zou ik gaan voor 2, omdat er vast vaker judowedstrijden zijn van je crush, mei niet zo ver weg is van april en die keepersdag schijnbaar maar één keer in het jaar is. Denk ik. Best moeilijk, inderdaad.


    Ja, inderdaad.
    Slimme opmerking!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Merwin schreef:
    Omg, daar zou ik ook vet moeilijk tussen kunnen kiezen. Maar dan zou ik gaan voor 2, omdat er vast vaker judowedstrijden zijn van je crush, mei niet zo ver weg is van april en die keepersdag schijnbaar maar één keer in het jaar is. Denk ik. Best moeilijk, inderdaad.


    Maar niet dichtbij..

    404NOTFOUND schreef:
    (...)

    Maar niet dichtbij..


    Tsja. Als je het écht ziet zitten tussen jou en je crush, dus als de kans wel groot is dat jullie bij elkaar komen. Dan zou ik daarna toe gaan.
    En anders niet?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Tsja. Als je het écht ziet zitten tussen jou en je crush, dus als de kans wel groot is dat jullie bij elkaar komen. Dan zou ik daarna toe gaan.
    En anders niet?


    Dilemma.. Dilemma D:

    Keepersdag. Het is maar één keer in een jaar en met je het al gedaan hebt.

    Tussen de andere twee...
    Je crush... Je beste vriend...
    Ik zou dan voor de beste vriend gaan, maar ja...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik zou punt 3 kiezen, ik heb ook een vriendin die zit op een schippers internaat in zwolle, die zie ik ook niet vaak maar als we bij elkaar zijn (vaak 1 a 2 keer per jaar) is het altijd super gezellig ><


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Je beste vriend. Omdat je hem nog nooit hebt gezien. Dat lijkt me belangrijker dan alle andere dingen. Je crush zal wel vaker wedstrijden hebben en keepersdag heb je nu al twee keer gemist dus een derde keer kan ook nog wel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Je beste vriend. Omdat je hem nog nooit hebt gezien. Dat lijkt me belangrijker dan alle andere dingen. Je crush zal wel vaker wedstrijden hebben en keepersdag heb je nu al twee keer gemist dus een derde keer kan ook nog wel.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    DarkSavior schreef:
    Je beste vriend. Omdat je hem nog nooit hebt gezien. Dat lijkt me belangrijker dan alle andere dingen. Je crush zal wel vaker wedstrijden hebben en keepersdag heb je nu al twee keer gemist dus een derde keer kan ook nog wel.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    DarkSavior schreef:
    Je beste vriend. Omdat je hem nog nooit hebt gezien. Dat lijkt me belangrijker dan alle andere dingen. Je crush zal wel vaker wedstrijden hebben en keepersdag heb je nu al twee keer gemist dus een derde keer kan ook nog wel.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik zal voor de keepersdag gaan eigenlijk, want naja... als je die beste vriend nog nooit gezien hebt.. Kun je ook nog wel een maandje extra wachten. En je crush kan ook wel later.


    Life is hard and then we die