•       Ik heb naar een toneelstuk iets uitgekozen.

          Een paar jongeren spoelen na een schipbreuk aan op een onbewoond eiland. Ze weten totaal niet wat ze moeten doen, en hebben ook totaal verschillende karakters.
          Op een dag vindt één van de jongeren twee schipbreukelingen die al vier jaar op het eiland zitten. Hun spreken niet goed Nederlands, alleen dat kunnen ze wel. Maar een paar denken dat het eigenlijk kannibalen zijn, of dat ze gevaarlijk zijn. Maar dat zijn ze niet. Maar op een dag verdwijnt opeens één van de schipbreukelingen, en is de andere schipbreukeling in wanhoop. Zij zal moeten overleven tussen de mensen, maar dat laat de leider van de jongeren niet toe. Zij gaat er met een paar van hen op uit om de “slechterik” te vinden.


    Hoe vinden jullie het? Is het leuk, of niet? Zou ik er beter een story van maken, een RPG of beiden? Vertel wat je vind.

    Reserveringen zijn nu nog niet toegestaan.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 19:21 ]


    May the odds be ever in your favor!

    Awh, please?

    Sorry als omhoogschoppen niet mag. ;'$.


    May the odds be ever in your favor!

    Een rpg en een rollen story het lijkt mij best leuk ik zou wel mee willen doen waarschuw me :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Een rpg en een rollen story het lijkt mij best leuk ik zou wel mee willen doen waarschuw me :)


    Reserveringen zijn niet toegestaan in dit topic, maar ik waarschuw je wel (:.


    May the odds be ever in your favor!

    Nog meer mensen?


    May the odds be ever in your favor!

    Een RPG hiervan lijkt me wel chill, maar de uitleg is een beetje onduidelijk :p

    Beide lijken me wel leuk, vooral de story omdat RPG mij niet echt aanspreekt.


    The odds are néver in our favor.

    allebei, maar ook omdat het me superleuk lijkt. Als je mag reserveren wil ik graag iets reserveren hoor.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Allebei, en ik zou als je een RPG maakt wel mee willen doen? Wil je me dan waarschuwen?


    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.

    waarschuw me please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik zou story doen. (: Als je er een story van maakt, wil je me dan de link sturen? (:


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"