• Ja, haha. Ik ging vandaag een tongpiercing zetten en dat ging schijnbaar niet helemaal goed. Toen ie gezet werd bloedde die al een beetje, maar niet heel erg volgens mij. Toen liep ik de shop uit en plotseling stroomde het eruit. Ik stond midden in het centrum, bloed gutste uit mijn mond en alles zat onder. Iedereen keek me aan of ik ieder momentr dood ging of zo, best komisch. Uiteindelijk is ie opgehouden met bloeden en leef ik nog. Wel met een pijnlijke tong.


    Ik ben gemeen xoxo

    DarkSavior schreef:
    Het spijt me dat ik hierom moet lachen, maar ik zie het al voor me. Iemand waarvan het bloed uit zijn of haar mond loopt. Ik zou rustig weglopen, voor het geval dat het een zombie of zo is. You never know (cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Dat.. is vaag..


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    DarkSavior schreef:
    Het spijt me dat ik hierom moet lachen, maar ik zie het al voor me. Iemand waarvan het bloed uit zijn of haar mond loopt. Ik zou rustig weglopen, voor het geval dat het een zombie of zo is. You never know (cat)


    Oké, Mitchell, deze reactie maakte me aan het lachen.

    Als zoiets in de stad zou zien dan zou ik het volgende tweeten: 'Er loopt hier iemand rond waarvan het bloed uit haar mond loopt.' Maar ik ben twitter verslaafd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik was al niet van plan om een tongpiercing te nemen en nu helemaal niet meer. Ik kan niet zo goed tegen bloed, ik vind het al verschrikkelijk als ik bij de mondhygiënste ben geweest en in mijn mond bloed laat staan zoveel bloed:$


    Physics is awesome

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Is wel irritant hoor, leef nu op perenijs.
    bestaat perenijs?? nog nooit geproefd(cat)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan