• Heee!

    Oke ik ga dus een nieuwe Hogwarts story schrijven, alleen ik heb nog 3 karakters nodig.
    Het worden 3 vriendinnen van de hoofdpersoon en het enige wat ik nog kan vertellen is dat ze in Slytherin zit...
    Dus hebben jullie ideeën?
    Stuur me een privé-bericht of reageer op dit Topic.

    Alvast Bedankt!
    Hier is een lijstje die je moet invullen, en je mag er zelf ook dingen bijzetten:

    Naam:
    Leeftijd:
    Afstamming:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Houd van…:
    Heeft een hekel aan…:
    Jeugd:
    Gekke gewoonte:
    Geheim:
    Liefde:


    Liefde kan ook pas later voorkomen of wisselend zijn.
    Ohja en ook graag een foto (:

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 17:22 ]


    You can't judge a book by it's cover.

    Misschien is het handig om een lijst te maken die moet worden ingevuld?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    Misschien is het handig om een lijst te maken die moet worden ingevuld?


    ^^dit en dan wil ik hem wel invullen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Oke zal ik even maken (:


    You can't judge a book by it's cover.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 17:23 ]


    You can't judge a book by it's cover.

    Ik maak er straks of morgen misschien wel één.


    May the odds be ever in your favor!

    Ik ga invullen :)

    Btw, Gb wanneer je begint?_O_

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 19:48 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Mag één van die vriendinnen in Ravenclaw zitten, maar dat ze wel sluw is en alle eigenschappen van een Slytherin hebben, behalve dat ze niet vaak lui is en graag leert?


    May the odds be ever in your favor!

    Okee, ik heb het heel druk, dus ik vul hem morgen/overmorgen in goed?


    Happy Birthday my Potter!

    Mag het een naam zijn van de Hungergames, maakt niet uit welke naam/achternaam? Dus bijv. Katniss met een andere achternaam of Everdeen met een andere voornaam? Ik kan namelijk op dit moment niet op andere dingen komen, XD.


    May the odds be ever in your favor!

    Naam: Allison Everdeen. [Ellison Evverdien.]
    Bijnaam: Alli.
    Roepnaam: Kan beiden zijn, meestal door leerlingen als Allison en voor vrienden Alli, maar dat verschilt.
    Leeftijd: Zestien, ze zit in het zesde jaar.
    Afstamming: Halfbloed, maar ze is zelf een ware Slytherin.
    Afdeling: Ravenclaw.
    Familie: Allison heeft niet zo’n aardige familie. Alleen met haar zus Rosalie kan ze opschieten, zij zit ook op Hogwarts in Slytherin. Rosalie is één jaar ouder dan Allison zelf. Allisons moeder Jeanette is een dreuzel, en Rosalie praat zelf daarom ook nooit met haar. Allison ook niet. Maar dat komt misschien ook omdat Allison haar voor haar ogen heeft zien sterven aan een vloek van haar dronken vader. Haar vader Marten, die dezelfde naam als Voldemort heeft, werkt bij het Ministerie van Toverkunst. Hij zit er nog steeds vaak mee dat hij Jeanette gedood heeft en wil daarom ook nooit spreken met zijn dochters. Allison heeft het er zelf best moeilijk mee, maar daar probeert ze niets van te laten merken. Als er een jaar voorbij is en ze weer naar huis moest, ging ze toch altijd naar haar vader met Rosalie.
    Elizabeth Gillies, Cheryl Cole, Orlando Bloom.
    Karakter: Allison zit dan wel in Ravenclaw en houdt daarom ook van leren en is niet lui, maar verder is ze wel vreselijk sluw zoals een Slytherin. Ze houdt daarom ook van streken uithalen en luistert niet vaak in de lessen. Na die lessen weet ze toch wel alles, maar dat komt omdat ze de regels overtrad door van haar vader verschillende dingen te leren. Ze luistert dus wel degelijk, maar ze wordt wel vaak betrapt op praten met haar vrienden van Slytherin. Daar gaat ze dus ook altijd bij zitten. Irritant is ze soms wel, aangezien ze verschrikkelijk druk kan zijn. Allison heeft een haat aan verschillende Gryffindors, Ravenclaws en Hufflepuffs, maar aan anderen ook niet.
    Uiterlijk:


    Allison heeft blonde haren tot net over haar schouders, meestal altijd zoals op de foto in twee vlechten. Ze heeft twee opvallende groenblauwkleurige ogen en een blanke huid. Ze heeft een hekel aan haar uniform en heeft als het lukt vaak gewone kleren aan als niemand van de professoren kijken. Haar vlechten zijn vaak gewoon makkelijk gebonden en hebben soms een haren erbuiten.
    Leven Rambin.
    Houd van: Toverdrankjes maken, lezen en voornamelijk leren. Ze houdt ook wel van haar vader helpen, maar dat doet ze maar zelden. O ja: Toverschaak!
    Heeft een hekel aan: Professor Perkamentus, ze heeft zelf geen idee waarom. Ze heeft sóms ook een haat aan Draco omdat die haar meestal plaagt. Ze heeft ook een hekel aan verliezen, daar kan ze niet tegen.
    Jeugd: Allison had een niet zo’n fijne jeugd. Ze had vaak ruzie met haar zus over Jeanette en had ook heel erg vaak ruzie met haar vader omdat die nooit wilde dat ze kwam.
    Gekke gewoonte: Door haar moeders dood ziet ze Terzielers, en die gaat ze vaak alleen voeren. Een paar mensen vinden haar op Luna Lovegood lijken, maar dat is ze niet.
    Geheim: Allison is vreselijk bang voor Acromantula’s, gewone spinnen en alles wat daarmee te maken heeft.
    Liefde: Allison heeft stiekem een oogje op Fred Weasley, maar durft dat niet tegen de Slytherins, Gryffindors, Ravenclaws of Hufflepuffs te zeggen.

    Sorry voor de lange omschrijvingen <3.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 21:49 ]


    May the odds be ever in your favor!

    Naam: Elizabeth Emelia Night
    Roepnaam: Liz of Emelia
    Leeftijd: 17
    Afstamming: Volbloed
    Familie: Een broertje dat 2 jaar jonger is als haar
    Karakter: Ze is lenig en erg vlug, ze is s'nachts vaak aan het rondlopen op de gangen en ik dan erg handig in het verstoppen voor de lerlaren en leerlingen die er aankomen, verder is ze erg misterieus en vertrouwt mensen niet snel...
    Uiterlijk: Ze heeft lange bruine haren met hier en daar een paar slagen,


    Houd van…: Zwerkbal en Lezen (Lezen doet ze vaak stiekem in haar bed of ergens in een verlaten lokaal)
    Heeft een hekel aan…: Mensen die liegen, Mensen die haar vriendinnen pesten. Ze kan er niet tegen als mensen domme dingen doen of iets beter kunnen dan haar
    Jeugd: Haar jeugt ging best snel aan haar voorbij en ze was ook al erg volwassen op haar leeftijd, haar vader en moeder waren niet veel thuis en ze zorgde meestal voor haar tweelingbroer die vaak ziek was, ze hadden thuis een groot bos waarin ze vaak stiekem ze bezem van haar vader pakte en zwerkbal speelde.


    Gekke gewoonte: Ze heeft de gewoonte om alles stiekem te doen en er niemand over te vertellen, omdat ze vroeger vaak dingen voor haar vader en moeder moest verbergen en ze haar gewoontes en geheimen liever niet deelt met andere mensen.
    Liefde: Ze is stiekem verlieft op de aantrekkelijke Edward uit Ravenklauw.. Maar durft het niet te zeggen... tegen niemand..

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 12:49 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Naam: Jasmine Prewett
    Leeftijd: 16
    Afstamming: Pureblood
    Afdeling: Slytherin
    Familie: Jasmine is de dochter van Fabian Prewett. Haar ouders zijn vermoord door Deatheaters tijdens de eerste oorlog. Ze woont nu het grootste gedeelte van haar vakantie bij Mevrouw en Meneer Prewett en soms logeert ze bij haar tante Molly Weasley.
    Karakter: Jasmine is heel gesloten. Ze vindt het nog altijd moeilijk dat ze haar ouders heeft verloren, toen ze een baby was, maar wil hier niet over praten. Verder is ze wel heel nieuwsgierig en komt ze heel veel te weten door gewoon te observeren. Door haar slimme opstelling als meisje dat toch geen kwaad kan, is ze misschien wel de gevaarlijkste persoon in heel Hogwarts. Ze weet bijna alle roddels, geheimen en andere verhalen en heeft ook over iedereen een uitgesproken mening, al verteld ze die alleen aan haar vriendinnen.
    Jasmine vertrouwt de meeste mensen niet en gaat dus alleen echt om met haar vriendinnen, haar opa en oma en haar tante.
    Uiterlijk:



    Jasmine heeft lange rode haren met wat slag erin. Meestal heeft ze haar haren los met een haarband vlecht op haar hooft. Jasmines ogen zijn fel blauw en ze is een slank klein meisje.
    Houd van…: Bloemen en vogels. Vaak gaat ze naar buiten en tovert dan de natuur om in een prachtige zee van bloemen. Verder is ze gek op zingen. Haar stem is net zo prachtig als het gezang van een nachtegaal. Hierdoor zijn dieren graag in haar buurt. Haar opa en oma noemen haar daarom wel eens Snow white
    Heeft een hekel aan…: Boze mensen, vragen naar haar familie/ouders, opdringerigheid en Ginny. Ze heeft een hekel aan Ginny, omdat iedereen altijd doet alsof ze perfect is. Eigenlijk is ze gewoon jaloers op haar, omdat ze alles heeft, wat zij zelf nooit gehad heeft.
    Jeugd: Toen ze nog niet eens 1 was, zijn haar ouders gestorven. Ze is van haar tweede tot en met haar tiende begeleid door een psychiater en heeft het verder altijd heel erg naar haar zin gehad op de boerderij van haar opa en oma.
    Gekke gewoonte: Jasmine begint soms wel eens uit het niets te zingen. Vaak omdat ze dan mensen ruzie hoort maken of als menden boos doen. Gewoonweg omdat ze het niet wilt horen.
    Geheim: Jasmine wilt stiekem bij Gryffindor zitten.
    Liefde: Jasmine is stiekem smoorverliefd op Blaise, maar omdat hij bijna nooit zichzelf is en altijd arrogant doet, wordt ze er helemaal gek van.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 13:16 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik drop hem even hier ook even
    vind ik iets makkelijker (:



    Naam: Summer Megan Knight
    Leeftijd: 16
    Afstamming: Pureblood
    Familie: Beide ouders zijn gedwongen dooddoenders en zitten in Azkaban dus ze kent ze niet goed. Ze is opgevoed door niemand minder dan Severus Snape een goede vriend van haar ouders. Als hij naar de Lord moet is ze altijd bij de Weasleys met tegenzin want Molly kende Rose ( haar moeder) heel goed en was haar beste vriendin.
    Karakter: Summer is een meisje dat half Slytherin half Gryffindor is.
    Ze is onafhankelijk, sterk, onverstelbaar en arrogant. Maar tegen vrienden lief, vriendelijk en trouw
    Uiterlijk:

    Door haar haarkleur dacht iedereen dat ze een Weasley was maar haar zwarte ogen heeft ze weer van Snape
    Haar ogen kleuren mee met haar gevoel maar zwart is de natuurlijke kleur
    Houd van…: Gitaar spelen,zingen,zwerkbal, duelleren en haar vrienden
    Heeft een hekel aan…: Mensen die denken dat ze beter zijn dan haar
    Jeugd: Ze heeft haar hele leven bij Severus gewoond alleen als hij zich weer moest melden bij de Lord ging ze naar de Weasleys.
    Gekke gewoonte:
    Geheim: Als ze dat vetelt is het geen geheim meer ;P
    en weet je al (A)
    Liefde: Fred Weasley

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 21:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ga ook iets invullen :3


    26 - 02 - '16

    Wow!
    Veel reacties (:
    Ik probeer zoveel mogelijk karakters erin te verweken, de een misschien een grotere rol dan de ander maar het zijn er nog best veel. :$:$

    x


    You can't judge a book by it's cover.