• Mijn school en leraren zijn echt niet te geloven. Ik doe de opleiding International business studies, Daar werken we met Units. 1 unit bestaat uit 5 passes, 3 meriths en 3 destintions. 1 pass is al een 'verslagje' van ongeveer 5 bladzijden (p's zijn verplicht, m's en d's vrijwillig, levert wel meer punten op). Op maandag krijg je de uitleg en vrijdag is het inleveren voor feedback, laatste kans voor feedback eigenlijk. per periode hebben we 2 units. de p's voor de beide units moeten alletwee op vrijdags ingeleverd worden.

    Dankzij een fout van de school, waren we te laat begonnen met onze eerste unit. toen hadden we het eindelijk, stopte het na 3 weken, toen hadden we het 2 weken weer niet en ineens weer wel 2 weken. Toen werd het helemaal afgekapt, maar omdat we die unit nooit af hebben kunnen maken lopen we punten mis, wat weer telt voor de stagewaardigheid. Wat hebben ze nou gedaan, Volgende week krijgen we die unit weer. Terwijl we al met 2 units bezig zijn, plus onmogelijk veel engelse opdrachten. En de twee units die we nu hebben zijn al neit erg makkelijk (bestaand market research vinden van douwe egberts of LG (nou probeer dat maar eens op internet te vinden, de bedrijven houden dat liever voor zichzelf) en een research brief en proposal schrijven) Daarnaast hebben we een luie leraar die de p's niet nakijkt maar ons wel pushed om het in te leveren, dezelfde dag nog dat we de p opgegeven krijgen, om vervolgens pas de lay out te geven de dag dat het ingeleverd moet worden.

    Voor het geval je het nog niet doorhad; IK WORD HIER ZO GEK VAN!

    #sorry voor de zeik topic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik snapte er helemaal niks van.

    Jepson schreef:
    Ik snapte er helemaal niks van.

    Haha was ik al bang voor, kun je nagaan hoe wij ons voelen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blergh, dat klinkt echt zo vervelend. Het lijkt me zo veel werk.
    En Jol, je hebt het forum zo te zien eens echt ondekt haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Blergh, dat klinkt echt zo vervelend. Het lijkt me zo veel werk.
    En Jol, je hebt het forum zo te zien eens echt ondekt haha.

    Dat is het ook!!
    hahaha jaa, mag ook wel na die tijd lol


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik snap helemaal niets van wat je heb getypt. >.<


    comfort in c h a o s

    Nou het zit zegmaar zo. 1 unit is een groot verslag van 5 passes (minimale nivo) 3 meriths (nivo hoger) en 3 destinctions (nog nivo hoger) en per periode hebben we er 2. the passes zijn al 5 bladzijdes minimaal en niet erg makkelijk. en nu willen ze ons, dankzij een fout van hun nóg een unit erbij gooien, terwijl we al druk genoeg zijn met 2 plus nog al het andere huiswerk (engels, spaans) ookal zijn de unit de rode draad door de opleiding


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ogosh, dat lijkt me zo klote. Dan maar hopen dat 't goed komt, hehe. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.