• Ugh ik heb nog nooit zo snel een boek uitgelezen. Vrijdag heb ik de trilogie van de Hongerspelen zien liggen aan een zeer democratische prijs en ik kon het niet laten de boeken te kopen. Nu heb ik het eerste boek uitgelezen in een recordtijd voor mezelf. Nu wil ik zo graag aan het volgende boek beginnen, maar ik heb zo meteen practicum Geologie, dus ik ben wel even verwijderd van mijn boeken en nu baal ik. ;(
    Ik vond het boek zelf zo goed dat ik een traantje moest wegpinken bij het einde.
    Haha ik ben een watje. Ik kan ook niet wachten tot donderdag, want dan ga ik naar de film kijken en ik word er nu al zwaluwachtig van!

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 13:15 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gaan jij en Chiara nu donderdag ö. Muhuhuhuh, ik wil ook eerder.


    SLOAN.

    Boggs schreef:
    Gaan jij en Chiara nu donderdag ö. Muhuhuhuh, ik wil ook eerder.
    Ik wil eigenlijk woensdag al, maar ik kan niet naar Brugge komen en zij niet naar Gent.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ik wil eigenlijk woensdag al, maar ik kan niet naar Brugge komen en zij niet naar Gent.


    Nou ja, je ziet hem in ieder geval eerder dan ik :3


    SLOAN.

    Boggs schreef:
    (...)

    Nou ja, je ziet hem in ieder geval eerder dan ik :3
    Ik heb er echt zin in. Ik wil ook weten hoe ze het allemaal zullen inpakken en wie ze voor welke personage hebben genomen. Sommige weet ik al, maar ik wil het niet opzoeken. Het moet een verrassing zijn. Ik ben wel benieuwd wat ze er van gemaakt hebben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ik heb er echt zin in. Ik wil ook weten hoe ze het allemaal zullen inpakken en wie ze voor welke personage hebben genomen. Sommige weet ik al, maar ik wil het niet opzoeken. Het moet een verrassing zijn. Ik ben wel benieuwd wat ze er van gemaakt hebben.


    Ik heb perongeluk het intervieuw met Peeta gezien en ik moet zeggen dat ze dat heel goed hebben uitgepakt, Josh is echt Peeta. En alle trailers zien er ook geweldig uit, ik ben echt benieuwd naar de parade en de Arenaaa.


    SLOAN.

    Boggs schreef:
    (...)

    Ik heb perongeluk het intervieuw met Peeta gezien en ik moet zeggen dat ze dat heel goed hebben uitgepakt, Josh is echt Peeta. En alle trailers zien er ook geweldig uit, ik ben echt benieuwd naar de parade en de Arenaaa.
    Ja echt hea. Eerst had ik echt het gevoel van 'waarom vinden de mensen die boeken zo mooi en romantisch, het thema slaat nergens op.' Maar toen zal ik de trailer wou ik de boeken ook lezen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ja echt hea. Eerst had ik echt het gevoel van 'waarom vinden de mensen die boeken zo mooi en romantisch, het thema slaat nergens op.' Maar toen zal ik de trailer wou ik de boeken ook lezen.


    Ik snapte het hele boek niet toen ik de achterkant las en ik vond het maar dom klinken, maar een vriendin zei dat hij echt goed was en vorig jaar las ik hem en ik was like omg ik wil wetne hoe het afloopt :3


    SLOAN.

    Boggs schreef:
    (...)

    Ik snapte het hele boek niet toen ik de achterkant las en ik vond het maar dom klinken, maar een vriendin zei dat hij echt goed was en vorig jaar las ik hem en ik was like omg ik wil wetne hoe het afloopt :3
    Idd, straks begin ik aan het tweede boek. Het einde van het eerste is veel te dom. Dit in de zin van dat ik verder moet lezen omdat ik gewoon moet weten wat er gebeurt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Idd, straks begin ik aan het tweede boek. Het einde van het eerste is veel te dom. Dit in de zin van dat ik verder moet lezen omdat ik gewoon moet weten wat er gebeurt.


    Boek 3 is zo cruel D:


    SLOAN.

    Boeken die je écht moet lezen;
    - Muis van Gordon Reece
    - Wicca, wierook en brandende liefde
    - Zoek op Cate Tiernan en begin met haar serie over wicca. Gelijk 15 boeken om te lezen. En het is het waard.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    En ja, de hongerspelen was idd leuk. En in het derde boek kom je nog voor verrassingen te staan. Succes dude.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 14:06 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Boggs schreef:
    Gaan jij en Chiara nu donderdag ö. Muhuhuhuh, ik wil ook eerder.

    Ja ik zat met een dilemma weet je nog? En nu ga ik 2x :Y)

    Dat heb ik op school vaak, dat ik wil lezen.

    Ik ging donderdag naar de stad met een vriendin en toen zagen wij een boek liggen over de film, van de Hongerspelen dus,
    Toen zij we dat gaan lezen in de film
    Ik ga vrijdag!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    AWG schreef:
    (...)
    Ja ik zat met een dilemma weet je nog? En nu ga ik 2x :Y)
    Ik zal ze eens bestellen si. Twin seats zit er niet in, maar helemaal vanboven is wel goed zeker?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?