• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 20:54 ]

Your make-up is terrible

Cassie
    'Ik hoef je ook niet als seks slaafje,' zucht ik. 'Ughh, ik weet niets anders,'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Damon Blake
    "Jaja, dat zou ik ook zeggen als ik jou was. Waarom bood je dan die deal aan? Je wilt het wel van binnen hé?" zei ik grinnikend, "Wedden we anders op een kratje bier en een paar flessen wijn?"

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Celeste

"Ja ergens, ik had het in de kast gelegd." Zeg ik en sta op, na vier passen ben ik bij de kast en trek er een stapel papieren uit.
    "Simpele schetsen, en als ik dat gedaan heb, maak ik het op doek." Zeg ik terwijl ik het op de tafel leg.
    Mijn oog valt op een zelfportret, snel gris ik hem weg met een knalrood hoofd. Het was een niet bepaald goede schets.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    "Wat had je daar?" vroeg ik nieuwsgierig, terwijl ik de rest doorkeek. "Je hebt best veel talent!" glimlachte ik naar haar.

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik rol met mijn ogen en geef Damon een por. 'Ik zei slaafje. Níet seks slaafje. Dat had je er zelf van gemaakt dus dat zegt eerder iets over jou,' zeg ik grinnikend. 'En is goed,'

Damon Blake
    "Ik wilde testen wat voor slaafje je wilde." zei ik grinnikend. "En okay, dan moeten we binnenkort maar nog een film kijken. Alleen dan neem ik wel een goede horrorfilm mee."

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Celeste

"Ow eh, niets." Zeg ik en leg de schets snel in de kast.
    "Je hebt best veel talent!" Glimlacht Luca naar me.
    "Dank je," Zeg ik en ga naast hem zitten. "Deze is het nieuwst." Zeg ik als ik een schets van mijn overleden kat laat zien.

[ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 21:56 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    Ik grimaste maar trok mijn gezicht snel weer in de plooi. Nog meer dieren. Hopelijk had ze die niet ergens verborgen want die waren nogal aanvallerig. "Je houd wel van dieren hé?" merkte ik hard op. "Alles klopt gewoon aan je schetsen."

Your make-up is terrible

Cassie
    'Jaja smoesjes,' grinnik ik. 'en je doet je best maar. Dan neem ik gewoon een kussen mee en kan ik daar in knijpen in plaats van in jouw hand,'

Celeste

"JA ik hou super veel van dieren." Zeg ik, ik doe maar alsof ik niet gezien heb wat hij deed.
    "Alles klopt gewoon aan je schetsen." Zegt Luca dan.
    "Het kost me ook veel tijd." Glimlach ik.
    Ik graai door de stapel en laat nog een schets zien.
    Hierop staat een vampier-jongen afgebeeld die ik ooit eens in mijn droom was tegen gekomen, ik weet niet waarom ik droomde over een vampier maar het leek zo echt, dat ik maar een schets heb gemaakt.
    "Deze schets heb ik ooit eens gemaakt omdat ik een droom had over vampieren." Grinnik ik. "Geen idee waarom, maar het was wel cool. En ik vond deze jongen zo leuk, dat ik hem schetste." Zeg ik met een lachje.

[Vette toeval xD]

[ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 22:03 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Damon Blake
    "Hahaha, ik hoef geen smoesjes te bedenken." zei ik lachend. "En dat kun je doen, maar ik denk niet dat dat veel helpt bij die film."

Luca Jones
    "Wauw, je hebt ook nog eens heel veel fantasie!" lach ik. "Maar je kan je fantasie wel goed natekenen." Ik kijk mijn ogen uit naar de schets, hij is zo realistisch! "Echt geweldig." Ergens kwam die jongen me bekend voor. Was het eigenlijk wel een droom, vroeg ik me af. Misschien had ik hem wel eens ontmoet. Ik kon alleen zo even niet bedenken waar ik hem van kende.

Your make-up is terrible

Cassie
    'Dat zullen we nog wel eens zien,' grinnik ik. 'Heb je al een film in gedachten dan?'

Damon Blake
    "Allang" zei ik grinnikend. "En als je dit al eng vindt, dan schijt je bij die film je broek onder. Letterlijk, vooral na de film."

Celeste

"De droom was zelf ook realistisch." Zeg ik dan.
    Ik glimlachte om Luca's compliment, eindelijk eens iemand die me niet voor gek verklaart.
    "Hij heet Marquis volgens mij." Zeg ik nadenkend. "Dat ik dat nog onthouden heb." Lach ik.

[ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 22:10 ]

Ich liebe dich 27.12.23