• [Name] heeft haar grootste droom zojuist werkelijkheid weten te maken. [Naam beroemdheid] ontmoeten. Hoewel, niet op zo’n plezierige manier. Eerder plakkerig, zou je kunnen zeggen…

    'Gatver. Kijk uit je doppen, freak,' schreeuw ik uit terwijl de plakkerige milkshake van mijn shirt zó op mijn broek druipt. Smaak? Bosbes, ik herken de kleur uit duizenden.
    'Sorry,' zegt hij met een glimlach op zijn gezicht die zich vormt tot een grijns als hij zijn ogen tegemoet keert.

    Ze kan echter geen afscheid van hem nemen en een vriendin sluit een weddenschap met haar. Ze zal bij [naam beroemheid] in de tourbus sluipen en zorgen dat ze lang genoeg ongezien blijft zodat ze kan blijven, voor een vrij lange tijd bij hem. Maar wat als zij plotseling spoorloos is?


    Oke hiervoor zoek is dus filmpjes.
    Handig voor filmpjes:
    1. Iets van een rijdende bus etc.
    2. Milkshakes, als daar überhaupt filmpjes van zijn...
    3. Volledige beelden van Josh Hutcherson, Niall Horan, Alex Pettyfer, Nathan Sykes en Karen Gillan.
    4. Een meisjeskamer die bezaaid ligt met tijdschriften et cetera.
    5. Als je nog iets weet wat erbij past, is dat altijd welkom!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Een rijdende bus had ik zelf ook nodig voor mijn eigen trailer, en die heb ik uit 'het huis anubis en het pad der zeven zonden' gehaald, haha.


    Vanaf 0.01.35 ongeveer.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)