• Dus ik zou graag een nieuw verhaal starten maar ik zou graag met iemand meeschrijven. Ik weet nog geen onderwerp maar ik zou deze foto willen gebruiken als rode draad door het verhaal:



    Ik had gedacht aan een fanfic, (one direction). (Als het maar met de foto te maken heeft!)

    En als je wilt weten hoe ik schrijf:
    Klike Hier voor mijn 1D fanfic

    Dus heb je een idee voor het verhaal en wil je meeschrijven, reageer hier dan op en geef ook de link naar een verhaal van je. Zo weet ik hoe je schrijft!
    C; en als je al ideeën hebt mag je ze hier ook plaatsen.
    Dus reageer maar c;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 20:26 ]


    you're a victim of your own mind.

    Lijkt me tof! Klik voor een paar One Shots door mij geschreven. Dat plaatje doet me een beetje denken aan een vampier haha. Maar One Direction vind ik ook super! Je kunt natuurlijk ook beiden doen. Dat je een vampier als hoofdpersonage neemt en dan op een of andere manier contact laat maken met 1D. Klinkt dat je wat? En misschien wilt het hoofdpersonage 1D juist wel vermoorden, in plaats dat ze verliefd op een van hen wordt, wat in de meeste fanfictions gebeurd. Sorry ik ben op zoek naar iets origineels, of course I don't want them death (A) Nou lijkt het je wat? Ik zit bomvol ideeën dankzij dit topic haha. Dus ja laat maar iets weten ;) Xx.


    Gewoon omdat het kan! (:

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 16:30 ]


    you're a victim of your own mind.

    ik zou wel mee willen schrijven (:

    Ik wil ook wel :)
    http://www.quizlet.nl/stories/78547/when-youre-stood-there-just-a-heartbeat-away-x-zayn-malik/

    Lijkt me wel leuk, en met die foto kan je echt geweldig veel! Heb toevallig een film gisteren gezien 'autopsy' en het lijkt me leuk om daarmee iets te doen ;p

    xx

    Ik zal direct mijn ideetje zeggen...

    'De dochter van de Dokter is ernstig ziek. Men zegt dat zij niet lang meer te leven heeft en had de hoop opgegeven, maar de man wil zijn dochter niet zo maar opgeven, hij doet er alles aan om haar leven te redden, zelfs als dat betekend dat hij andere mensen moet vermoorden om haar in leven te houden. Hij ontvoert een groepje jongeren met het plan om hen te vermoorden en hun organen te gebruiken voor zijn dochter. Maar wat als de jongeren onstnappen? en wat als een van de jongens verliefd word op de beeldschone dochter?'

    hope you like it

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 22:29 ]

    Bedankt voor de reacties, maar ondertussen heb ik iemand gevonden. ;D


    you're a victim of your own mind.

    over een bezeten of een vampier.


    #LaLaLa