• Oké, ik word er op dit moment werkelijk gek van. Ja, ik heb het over One Direction. Ik heb er niets tegen, hoor, ik ben echt geen hater, maar gewoon tussenin. Ik snap dat vijf jongens die goed kunnen zingen en ook sexy leuk zijn, maar dat heel Quizlet onder "invloed" van One Direction is, vind ik soms wel gestoord. En de meeste usernames zijn ook nog in teken van One Direction, en de meeste quizen en story's gaan nu over One Direction. Ik word er soms echt gek van, hoor.

Zijn sommigen het eens?

May the odds be ever in your favor!

Ik was er ook eerst heeeeel geïrriteerd door (ja; iedere keer heel diep zuchten als je wéér een 1D-naam ziet is ontspannend ;D )
    maar nu .. het boeit me niet zo meer.. er komt wem weer een nieuwe hype en misschien vindt je die wel leuker (:

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Horus schreef:
    (...)

Mijn mening is gewoon dat Quizlet straks veranderd in OneDirectlet of Directionlet/Onelet. Dat zie ik nog gebeuren ook. The Hunger Games zal ook een hype worden, maar dat is tenminste één keer iets anders dan One Direction. Of zie ik het verkeerd? :W.

Je zegt dat je pas sinds begin maart lid bent, dus eigenlijk vind ik dat je dit niet kunt zeggen. Toen ik er net op zat, was het nog Justin Bieber. Ik moet wel toegeven dat de top bij lange na niet zo erg was als nu, maar toch blijf ik bij mijn eerste reactie (en no offence tegen jou):
    Vraag om andere stories bij 'stories promoten' en kijk er gewoon niet naar. Ik vind dat de top net zo goed weg kan, dan heb je al dit gezeik niet meer.

Ik ben btw géén One Direction fan.

Deep inside, I've never felt alive

Bond schreef:
    Het spijt me, maar ik begin DIT irritant te vinden. Je kunt er wel over gaan klagen, maar wat heeft het voor zin? Vraag om stories bij 'stories promoten' en KIJK ER NIET NAAR.
    Is dat nou zo moeilijk?
    No offence tegen topicmaakster, maar ik begin dit soort topics gewoon een beetje zat te worden

haha ben het er zo mee eens weetje hoe irritant het was en is om constant alleen maar jb overal te zien en te lezen
    nu zijn de directioners aan de beurt :Y)
    yeah one direction infection rules

Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

Mee eens, maar one direction is gwn hot :x

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Dingen die ik voorbij heb zien komen;
    Tokio Hotel
    Harry Potter
    Twilight
    Justin Bieber
    One Direction
    Coming up:
    Hunger Games

Ik denk niet dat de 1D-"fever" zo snel over zal gaan. Tokio Hotel zit er ook nog op, so i rest my case.

Ik ben zelf geen fan, en vind het ook wel jammer dat de 1D-hype nu ook de quizzen top-5 heeft overgenomen. De storie's top 5 oké, dat is al lang overgenomen fanfictions, maar de quizzen vind ik echt jammer, en dan ik het vaak ook nog over stories van 1D >_>
    Als je bij laatst gelezen of bij de spotlights kijkt, zijn verhalen (dus geen funny GIF stuff, ook al vind ik ze geniaal) die geen fanfictions zijn schaars.

[ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 20:53 ]

YourCandy schreef:
    (...)

haha ben het er zo mee eens weetje hoe irritant het was en is om constant alleen maar jb overal te zien en te lezen
    nu zijn de directioners aan de beurt :Y)
    yeah one direction infection rules

Ik zeg niet dat ik het niet irritant vind. Ik vind het wel irritant, maar ik probeer er gewoon zo veel mogelijk overheen te kijken...

Deep inside, I've never felt alive

Helemaal mee eens :O Kut band en kut mensen xD hahaha

Ja die hypes blegh, dit is nog erger dan de th hype en de Jb hype :S

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Roane schreef:
    Ja. Maar dat was ik ook al met de honderd vorige topics die net dezelfde boodschap hadden.

Firm believer of all that is magic

Tja, de meerderheid van Q is er nu eenmaal fan van geworden. Maar wat ga je eraan doen?
    Dat is toch met alles hetzelfde gezeur he. Met die Bieberhype was dat net hetzelfde gezeur, Twilighthype, HPhype, THhype.
    En blijven zeuren, 't zal niet helpen zene kinneke.
    Leer ermee leven, er zal altijd wel iets zijn dat u stoort.
    En laat ons toch een username kiezen wat hebt gij daar nu last van, wij moeten ermee rondlopen. Wij gaan toch ook niet liggen zagen over uw username!

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Wanneer komt de haters-hype? Srsly, dan ga ik daar aan meedoen. Ik sluit me trouwens helemaal aan bij de mening van de topicmaakster.

26 - 02 - '16

Een tijdje geleden ging alles hier nog over Justin Bieber. Ik ben geen fan van hem, maar ben alsnog de verhalen gaan lezen. Het gaat voor mij meernom hoe het verhaal looopt, dan om wie de hoofdpersoon is.
    Uiteindelijk heb ik door een van die verhalen een nummer van Justin ontdekt waar ik inspiratie van kreeg en een short story over heb geschreven.
    Dus je kan het ook gewoon een keer proberen te lezen, niet meteen af te knappen op de titel en misschien komt er nog wel iets leuks uit (:

Carry me away, I hope that you don't break.

Het is gewoon een hype.

<3

BAP schreef:
    ^ Ik zie ooit zelfs kpop nog een hype worden, ik geef het een jaartje ofzo.
    Liever niet. Dan komen er ook van die topics dat ze het irritant vinden.

Today will be Girl's Day party with you~

nerveus schreef:
    Helemaal mee eens :O Kut band en kut mensen xD hahaha

Ja die hypes blegh, dit is nog erger dan de th hype en de Jb hype :S

if you do it right no one can say that you fail

Ik besteed er gewoon geen aandacht aan en wacht rustig af tot er een Johnny Depp hype komt. (krul)

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.