• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 22:45 ]

Your make-up is terrible

Celeste

"Voer, riempje, zakjes, voerbak, snoepjes, speeltjes." Somde ik op en kijk Damon lachend aan.

Ich liebe dich 27.12.23

Damon Blake
    "Dan hoop ik dat je veel geld bij je hebt." zei ik lachend. "Heb je hulp nodig?"

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Luca Jones
    Ik pakte haar ene hand hand en legde de andere op haar heup en begon een simpele wals. "Nog één liedje dan." zei ik lachend.

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik lach zachtjes.
    'Het is duidelijk dat je al een oud bent,' grinnik ik, 'een normale jongen van 21 zou niet gaan walsen,'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Celeste

"Natuurlijk ik heb genoeg bij me." Grijns ik. "Graag, met bij elkaar zoeken. Wacht, ik zoek het puppy-voer een riempje en de snoepjes. Wil jij een leuk voerbakje en een paar leuke speeltjes uitzoeken?" Vraag ik dan.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    Ik moest lachen. "Het is leuker dan je denkt hoor!" Ik laat Cassie een rondje draaien.

Your make-up is terrible

Damon Blake
    "Jahoor." lachte ik. "Heb je een meisje of een jongetje?" vroeg ik nog even voor de zekerheid voordat ik ging zoeken. Misschien had ik die informatie nog nodig.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Cassie
    'Het blijft ouderwets,' zeg ik koppig, 'wat jou dus ook ouderwets maakt, opa,' grinnik ik erachteraan.

Luca Jones
    Ik lachte een scheven grijns. "Ik vind het niet erg om ouderwets te zijn, toen waren mannen nog echte heren." Ik knik en laat haar zakken terwijl ik haar met mijn linkerarm vasthoud onder haar middel. Ik trek haar weer omhoog, dicht tegen me aan. "Het kan ook een hele passionele dans zijn." fluister ik.

[ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 22:10 ]

Your make-up is terrible

Celeste

"Jongetje." Grinnik ik naar hem.
    Ik draai me naar het rek met allerlei riempjes en dingetjes.
    Ik bekijk er een paar. Eruitkomen gaat denk ik nog niet lukken, dus ik ga eerst even voer pakken, ik loop naar het voer en pak een niet al te dure zak puppy voer. Vlakbij staan de snoepjes, daar pak ik ook een bakje van. Dan keer ik weer terug naar de riepjes. Ik kan maar geen besluit nemen over welke het word. Of die met de legerkleuren of die met de burbery streepjes. "Welke?" Ik kijk naar Damon en houd de riepjes omhoog.

Ich liebe dich 27.12.23

Cassie
    'Hmmm, ik denk dat dat mij beter gaat bevallen,' fluister ik terug waarna er een kleine grijns op mijn gezicht verschijnt. 'En wat versta je onder een passionele dans?'

Damon Blake
    Ik stond net bij de voerbakjes als Celeste me roept. "Welke?" ze hield twee riempjes omhoog. "Leger." antwoordde ik meteen. Ik pak twee blauwe bakjes, voor voer en water die bij elkaar passen. Bij de speeltjes pak ik zo´n kale kip die geluid maakt als je erin bijt en nog een paar leuke dingetjes. Ik breng ze erna naar Celeste. "Goedgekeurd?" vroeg ik.

[Als Damon dit had geweten hé...]

Luca Jones
    Ik tolde haar uit mijn arm en draaide haar daarna weer terug, dicht tegen me aan, waar ik haar vast hield. "Dit bijvoorbeeld." Zei ik terwijl ik mijn gezicht dicht bij de hare bracht. Ik glimlachte en draaide een rondje met haar in mijn armen.

Your make-up is terrible

Celeste

"Leger." Antwoord Damon meteen. Ik kijk naar het bandje ik vind ze echt beide erg leuk. Ik haal mijn schouders op en besluit beide gewoon te nemen, afwisseling.
    "Goedgekeurd?" Ik kijk naar wat speeltjes die Damon in zijn handen heeft.
    "Ja, maar die kip hé, die piept. En weetje dat honden leren te bijten als ze een piepend speeltje hebben. Dan denken ze; `Ey, hoe harder ik bijt des te harder hij piept, dat is leuk!` En dan als ze met je spelen kunnen ze je nogal hard bijten." Leg ik uit.

Ich liebe dich 27.12.23