• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 22:45 ]

Your make-up is terrible

Laatste pagina vorige topic

[ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 23:19 ]

Your make-up is terrible

[Mijn topics]

Ich liebe dich 27.12.23

Celeste

"Oke dank je." Ik knikte.
    "Ja deze here zullen me wel helpen." Grinnik ik en kijk Luca en Damon omstebeurd even aan.

Ich liebe dich 27.12.23

Dracy schreef:
    [Mijn topics]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Darren Dimir
    "Okay, nou veel plezier hier!" zei ik vriendelijk en deed de deur weer dicht. Ik liep weer naar Mary toen en ging naast haar zitten.

Damon Blake
    Ik glimlachte naar mijn nichtje. "Zooo, nu kun je ook altijd naar binnen." zei ik lachend. Ik pakte Lucas hand vast en glimlachte naar hem.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Celeste

Ik knikte nog naar Darren voor hij de deur dicht deed.
    "ooo, nu kun je ook altijd naar binnen." Zegt Damon lachend. Ik zie hem Luca's hand vastpakken en hem naar hem glimlachen.
    "Ja, dat is wel handig." Grijns ik.
    "Nou, ik ga denk ik mijn koffers maar uitpakken. Ze staan overigens nog beneden." GRinnik ik.

[ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 23:32 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    "Mooi." Glimlachte ik. Ik keek even naar de hand die Damon vastpakte. Hij voelde warm aan. Hij glimlachte naar me maar ik wist eventjes niet wat ik moest doen, dit ging wel snel. "Laten we dan maar naar beneden." zei ik tegen Celeste. Ik liep snel de trap af en liet de benedenverdieping zien, de woonkamer en de keuken. Ik stak even mijn hand op naar Cassie die daar nog zat. "Heey."

[ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 23:33 ]

Your make-up is terrible

Celeste

We liepen naar beneden en Luca liet me de Woonkamer en Keuken zien.
    "Heey." Zegt hij naar een meisje die op de bank zit.
    Ik glimlach naar haar en loop naar haar toe. " Hiii, ik ben Celeste." Zeg ik en steek mijn hand glimlachend naar haar uit.

Ich liebe dich 27.12.23

Damon Blake
    Ik knikte. "Dat lijkt me wel zo handig ja." Ik liep samen met Celeste en Luca naar beneden en knikte naar Cassie die nog beneden zat. "Lekker muziek aan het luisteren?" vroeg ik.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Cassie
    Ik zit wat spelletjes te spelen op mijn iPod als iemand 'Heey' hoor zeggen. Ik kijk op en zie dat het Luca is. Samen met Damon en een meisje die ik niet ken. 'Hee,' zeg ik tegen ze. Dan glijd mijn blik naar Damon's hand die de hand van Luca vast heeft en ik frons even. Blijkbaar heb ik iets gemist. 'Hiii, ik ben Celeste' zegt hij meisje dan waarna ze haar hand uitsteek. Ik schud haar hand, 'ik ben Cassie,' zeg ik tegen haar.
    'Lekker muziek aan het luisteren?' vraagt Damon dan. Ik kijk hem even aan en knik, 'Yup,' antwoord ik terwijl ik mijn best moet doen om mijn blik niet naar zijn hand die nog steeds die van Luca vast houdt te laten glijden.

[ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 23:41 ]

Celeste

"Wat luister je?" Vraag ik en ga naast haar zitten.
    Geen idee, vind haar nu al aardig.
    Mijn koffers kunnen wel even wachten denk ik.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    Ik zie dat ze een blik op onze handen werpt en ik laat Damon voorzichtig los. Helemaal waarom weet ik niet. Ik plof dan naast Cassie neer op de bank. "Wat luister je?" vraagt Celeste aan haar.

Your make-up is terrible

Cassie
    Luca laat Damon's hand los en ploft naast mij neer op de bank. 'Wat luister je?' vraagt Celeste die aan de andere kant is gaan zitten. 'Oh, ehm, Olly Murs,' antwoord ik dan glimlachend, 'ik word altijd vrolijk van zijn muziek,'

Celeste

"Oke." Zeg ik met een glimlach terug.
    "Ow bytheway, ik ben het nichtje van Damon." zeg ik nog even snel, omdat ik het was vergeten te zeggen.

Ich liebe dich 27.12.23

Damon Blake
    Ik ging naast Damon op de bank rand zitten. "Oh, dat ken ik niet. Wat voor soort muziek is het?" vroeg ik nieuwsgierig. "Oh bytheway, ik ben het nichtje van Damon." zei Celeste. Ik knikte grinnikend.

[ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 23:52 ]