•       Ik heb vandaag inkopen gedaan, en ik heb een nieuw kladblok gekocht en nieuwe potloden, kwasten en verf. Maar het probleem is dat ik geen inspiratie heb om iets te tekenen/schilderen. Heeft iemand een idee?

          P.S, ik heb niet zo heel veel talent, in Manga/Anime/Chibi ben ik wel goed, echte mensen niet, cartoony wel.


    May the odds be ever in your favor!

    Een spin ;D maar dan zodat die hip is ;d Zo'n schattig dingetje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Een leuke bloem, een mensje in mangastijl? Luna Lovegood in Manga/Anime/Chibi stijl?
    Schilderen :3

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 21:05 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Drarry(heart2)


    "What's the fun of making sence?"

    Een aap :D

    Leuke ideeën!

    @ Midna, bedoel je dan zo'n soort spin met een gezichtje en kleding of gewoon een spin? XD.

    Oja, zeg erbij of ik die moet schilderen óf tekenen! (:.


    May the odds be ever in your favor!

    Een panda
    Tekenen of schilderen:
    Geen idee

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 21:03 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Draco tekenen :)
    of Dramione tekenen


    Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.

    Zoals ik al zei: Ik kan geen mensen tekenen, of bedoelen jullie allemaal Chibi/Manga?


    May the odds be ever in your favor!

    Voor alles is een eerste keer, toch? Als je blijft oefenen kan je op een gegeven moment wel echte mensen tekenen, geloof me. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Teken L cuz he's awesome.


    No growth of the heart is ever a waste

    Anime tekenen van 1D? :')
    of sprookjesfiguren of zo.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 21:21 ]


    I never finish anyth

    Disney figuren.


    Aren't they lovely

    manga van jezelf ofzo
    en anders die spin die hip is van Midna
    Ik kan ook een beetje mangatekenen. chibi kan ik beter. ik heb kleine ministrips


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ga een evil manga tekenen. :)

    Manga Vampiree <3
    of,, van mensen die je kent een chibi maken :)


    I Hope Life Treaths You Well.