• weetje;$
    eigk, snap ik niet wat die rollen nou precies inhoud,
    ik snap er serieus echt geen hol van;$$
    je mag me nu dom vindne, maahr, wil iemand me t ffe uitleggen, want ik voel me nu echt echt..;kannietophetwoordkomen; meer als dom(:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik vind het wel coowl :33
    en wat het inhoud dat zijn personages voor een nieuwe serie die hier peroontjas maken xD


    Take My Hand Take A Breath ...

    Het zijn eigenlijk gewoon personages voor in iemands verhaal, maar dan van mensen hier op Q het zijn dus een soort van echte personen ;)


    Fight for you're love, cause it worth it

    Nou kijk lief^^
    Als er rollen worden gevraagd vragen ze gewoon mensen die mee willen spelen in een Quizlet. Die mnsen kunnen zich aanmelden als ze dat willen en dan zien ze eigenlijk gewoon hun naam in die Quiz verschijnen. Je bent dan eigenlijk een stukje van de Quiz en dat doen veelmensen om lezers te lokken enzoo. Snapje?

    het is gewoon leuk een verhaal te lezen met jou naam in, zeker, als het een leuke rol heeft zoals bv. de vriendin van één van de jongens

    ^Nou kijk, als iemand een nieuwe serie wil maken kan het zijn dat die persoon daar mensen in wil hebben die een persoon spelen. Dan plaats je een rollentopic en kan iedereen zich aanmelden en uiteindelijk kiest de persoon van de serie dan de beste! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik vind het wel coowl :33
    en wat het inhoud dat zijn personages voor een nieuwe serie die hier peroontjas maken xD


    okee,dankje[a]
    k snap het;voeltzicheenstukminderdom;
    dankuu<3<3


    your eyes are like stars in the night.