• Het leek mij leuk om een vereniging op quizlet te starten. In deze story zal ik precies uitleggen wat de bedoeling is, en hoe je lid kunt worden. Om te beginnen zijn er acht rangen te bereiken. Deze rangen worden aangeduid met een kleur. Zo begint ieder lid met de kleur rood. Daarna volgt blauw, groen, geel, grijs, paars, roze en oranje is de hoogste rang. Je kunt je laten promoveren door verschillende acties uit te voeren, die ik naarmate je langer lid bent van deze vereniging duidelijk zal maken. Zo kan een opdracht bijvoorbeeld zijn een story van een ander lid te lezen en hier dan een vragenlijst over in te vullen. Als je dan 80% of meer van de vragen goed hebt word je gepromoveerd. Als je de hoogste rang bereikt hebt, krijg je een beloning van 10 credits!! Ik wil namelijk de quizlet-users iets dichter bij elkaar brengen en iedereen de kans geven om zijn of haar creativiteit te promoten. Een opdracht kan natuurlijk ook zijn zelf een quiz of iets dergelijks te ontwerpen, maar dit zal minder ter sprake zijn. Wat kun je nou precies doen als je lid bent? Er is niet superveel bijzonders aan het lid zijn, maar het gaat zich om het principe. Ieder lid wordt in deze story vermeld en krijgt de kans zijn of haar stories, quizzen, topics etc. etc. te promoten. Als je namelijk lid bent wordt je username in deze story vermeld met daaronder een soort van recensie over je profiel met ook een beoordeling over je stories, quizzen enz. Deze beoordelingen zullen nooit negatief zijn, aangezien het niet mijn bedoeling is iemand af te kraken. Verder wordt er iedere week een soort wedstrijdje georganiseerd. Dit kan een schrijfwedstrijd zijn, quizwedstrijd, gedichtenwedstrijd, maakt niet uit. Bij iedere wedstrijd worden er 3 winnaars gekozen. De eerste plaats krijgt 25 credits, de tweede plaats 10 credits en de derde plaats 5. Natuurlijk zijn er ook juryleden nodig voor een wedstrijd. Hier kun jij je vrijwillig voor aanstellen. Een jurylid krijgt iedere week uitbetaald met 2 credits. Een jurylid met een lagere rang dan groen wordt maar uitbetaald met 1 credit per week. Ook zal ik in deze story een weekly update plaatsen, met daarin de vooruitgang van de vereniging. Als er verder nog vragen zijn kun je deze gerust stellen. Gelieve een abo op deze story te nemen als je op de hoogte gehouden wilt worden. Als je lid wilt worden moet je de volgende gegevens in een pb naar mij, Love4Cookies sturen. Verder voor deel te kunnen nemen aan wedstrijden of andere activiteiten gelieve een nieuwe story aan te maken met de titel: "Word lid van de QV!" en daarin deze uitleg te plaatsen. In deze story kun jij je gegeven opdrachten plaatsen. Je bent nooit verplicht aan een opdracht deel te nemen! ;)

    Voor hoeveel weken wil je lid worden?
    [ ]Ja, ik wil lid worden voor 10 weken.
    [ ]Ja, ik wil lid worden voor 25 weken.
    [ ]Ja, ik wil lid worden voor 52 weken.

    Wil je dat ik promotie voor je maak in deze story?
    [ ]Ja, ik wil promotie in deze story en een beoordeling over mijn profiel en mijn creaties.
    [ ]Nee ik wil geen beoordeling in deze story over mijn profiel en mijn creaties.

    Wil jij je graag aanstellen tot jurylid?
    [ ]Ja, ik neem graag deel als jurylid.
    [ ]Nee.

    Heb je verder nog vragen?
    [ ]Ja, (...)
    [ ]Nee.

    Veel plezier! :)


    Klik hier voor de story.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 16:21 ]


    Gewoon omdat het kan! (:

    ColouredWind schreef:
    Eh...


    Wat Maitresse zegt, geldklopperij (+ ik mag geen credits kopen en dat ga ik dus ook niet doen)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ben te lui om die tekst te lezen. :W

    Dit is inderdaad niet toegestaan, slotje dus.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 18:12 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    MisaAmane schreef:




    Everdeen schreef:
    Trouwens, dit mag volgens mij niet eens?


    "Your life. Your choice. Think about what you want."