• Zit ik lekker in de bibliotheek een stukje te lezen van een boek dat ik heel graag wil lenen (en al zeker een maand op zit te wachten tot tie eens niet is uitgeleend), kom er ineens een medewerker naar me toelopen. "Meneer, wil u zo vriendelijk zijn om het pand te verlaten. Er een een vreemd pakketje gevonden en we moeten het gebouw ontruimen."
    Dus ik moest me boek terug leggen en naar buiten. Nu heb ik nog me boek niet >.< want ik had geen zin om te wachten tot het weer "veilig" was. Nja ik ga morgen maar gewoon weer, in de hoop dat het boek er dan nog is.
    Om dit topic nog een beetje nut te geven. Hebben jullie zoiets al eens mee gemaakt? Is voor mij namelijk niet de eerste keer dat ik ben een verdacht pakketje te maken heb gehad. Moest daardoor ook al eens eerder uit de metro omdat die niet meer verder reed omdat er bij de volgende halte een pakketje was gevonden.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Nope, nog nooit meegemaakt ;d Maar welk boek was het dan ? ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hm, je trekt het aan.
    Nah, moet je maar niet zo lui zijn en gewoon wachten joh. :'D


    Your make-up is terrible

    Midna schreef:
    Nope, nog nooit meegemaakt ;d Maar welk boek was het dan ? ;d

    Het 6de deel van de Wetten van de Magie reeks, Zuster van de Duisternis.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Nee, wel een keer bommelding op het station toen ik eindelijk eens zin had in die les D:. Fucked up shit is dat.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wait whut?
    Nee, nooit meegemaakt.


    Deep inside, I've never felt alive

    Nooit meegemaakt (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    nooit meegemaakt. gelukkig! ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik wacht al 3 maanden op een boek, wou ik het vanmiddag halen
    Hebben ze het nergens in Goes
    Toen wij 3 jaar geleden in Amerika waren gingen wij naar zo een waterpark van Disney en toen moest ook iedereen weg omdat er een orkaan was
    En toen wij terug naar Nederland gingen had ,weer door een orkaan, ons vliegtuig vreselijk vertraging en misten we onze aansluiting.
    En er ging maar 1 keer in de 24 uur een vliegtuig naar Brussel.
    Dus toen hebben wij echt nog 7 uur op dat vliegveld gezeten, maar toen kregen ze medelijden met mijn broer(zwaargehandicapt) en mochten wij gratis in een luxe hotel

    Maar dat was niet leuk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Er stond maandag een verdachte zak aan mijn bushalte.
    Bleek dat gewoon de aankopen te zijn van iemand die een paar meter verder stond. Maar eh, ik hou mijn boodschappen toch liever bij de hand.

    Nog niet meegemaakt, maar het lijkt me wel cool. ;o


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Stalingrad schreef:
    Nee, wel een keer bommelding op het station toen ik eindelijk eens zin had in die les D:. Fucked up shit is dat.
    xd mijn juf had een krant waar in stond bommelding. ze snapte er niks van. ze las verder en wat stond er bommelding


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Dat is pech hebben.
    Nee, nog nooit meegemaakt denk ik.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik was in Parijs bij de Eiffeltoren en heel het plein moest ontruimd worden omdat er mogelijk een bom onder de Eiffeltoren lag. Dat ging verassend snel, ondanks de vele toeristen. Iedereen wachtte heel gespannen af en toen reed er ineens zo'n fietser over het midden van dat lege plein. Iedereen juichen en hij had niet eens door wat hij deed. Mijn held, honestly. Achteraf bleek het overigens geen bom, maar gewoon een dude die illegaal van die mini-souvenirs probeerde te verkopen.:3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    JustinWife schreef:
    (...)xd mijn juf had een krant waar in stond bommelding. ze snapte er niks van. ze las verder en wat stond er bommelding

    bommelding, HAHAHHAHAHA. $


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Moet je ook je boeken gewoon online reserveren he! (cat)