• Ik heb nog geen beugel gehad maar 1 van mij boven tanden staat meer naar voren als de ander...Ik vind het niet zo mooi, maar om hiervoor nou helemaal een beugel te nemen is miss een beetje overdreven?! mijn vraag was of ik als ik elke dag er even tegen aan druk xd (20 sec ofzo) dat ie dan na een tijdje recht naast die ander gaat staan? rare vraag ik weet het maar weet iemand dit toevallig ?? xd


    ailoveejoee.

    Bij mij is dat ook, maar ik heb mn binnenbeugel nog, dus dan steek ik die gwn nog ff in...


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    Kowalewicz schreef:
    Lol, ja ja, dat zou mooi zijn mop :'D. Ik weet niet hoe oud je bent, maar geloof me, alle kinderen wiens tanden ook maar een beetje scheef staan, worden een beugel aangeraden. It's not as horrible as all that. Liever nu een beugel dan later een slecht gebit :Y).


    Mijn tandarts is volgens mij het tegenovergestelde :W
    Die heeft mijn zus tot haar zestiende laten wachten en toen besloot ie maar dat ze wel een beugel nodig had... Zat ze in de vijfde en had toen nog steeds een beugel.

    OT: Mijn moeder heeft dat ook gehad, en die heeft laat besloten dat ze een beugel wilde. Als ik heel eerlijk moet zijn, het ziet er wel mooier uit, maar wat jij hebt verzonnen gaat niet helpen ;] Anders zou het wel heel makkelijk zijn ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Merwin schreef:
    Sorry, maar LOL. Nee, dat gaat niet werken.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Dat gaat niet werken, nee. Misschien als je elke dag een paar uur ertegenaan drukt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nu snap ik waar jouw username vandaan komt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja, doe ik ook. Helpt volkomen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nee dat gaat niet werken. Er moet een continuë druk op staan.
    Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik teveel stress, daardoor knarsetand en dáárdoor een knarsbitje moet -.-


    Bad decisions make good stories.

    nouja, je hoort al dat het niet gaat werken.
    je kan het beste gewoon raad aan je tandarts vragen want hij weet t het best


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Tributes schreef:
    Nu snap ik waar jouw username vandaan komt


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    RainbowDash schreef:
    Ehhh... Nee, dat gaat niet werken.


    comfort in c h a o s

    RainbowDash schreef:
    Ehhh... Nee, dat gaat niet werken.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien