• Ik heb nog geen beugel gehad maar 1 van mij boven tanden staat meer naar voren als de ander...Ik vind het niet zo mooi, maar om hiervoor nou helemaal een beugel te nemen is miss een beetje overdreven?! mijn vraag was of ik als ik elke dag er even tegen aan druk xd (20 sec ofzo) dat ie dan na een tijdje recht naast die ander gaat staan? rare vraag ik weet het maar weet iemand dit toevallig ?? xd


    ailoveejoee.

    Ik weet het niet, maar ik zou denken dat dat niet echt gaat werken.

    oke uik schooot in de lach. Je kunt ook een nachtbeugeltje heb ik ook na mijn andere beugel.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Vaak komt je tandarts of orthodontist (mijne was alles in een) er zelf mee. Tenzij je het aan wil vragen, hij oordeelt.
    En ik weet wel zeker dat het niet gaat helpen als je er steeds tegenaan drukt. Met een beugel wordt dat constant gedaan en als je beugel eruit gaat, dan krijg je een spalkje zodat het blijft zitten. Duss... :/


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Ehhh... Nee, dat gaat niet werken.


    quidquid excusatio prandium pro

    Hahah dat deed ik ook altijd. Vroeger had ik echt een HUGE spleet tussen mijn voortanden dus dan drukte ik ze een tijdje naar elkaar en dan stonden ze voor 2 seconden tegen elkaar. Gelukkig is die spleet nu dicht gegroeid, ik betwijfel echter of het daar door komt haha.

    Leer ermee leven zou ik zeggen, 't kan niet zo'n groot probleem zijn lijkt me. Je tanden he-le-maal recht naast elkaar hebben gaat nooit lukken. Als je goed kijkt, zie je dat bij iedereen de ene tand wel iets verder naar voren staat dan de ander, ookal hebben ze een beugel gehad. Ook bij mij.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Mijn ene voortand staat juist meer naar achteren dan de andere. Ik neem alleen geen beugel, want voor de rest staat alles helemaal recht, dus ik krijg een kroon voor die ene tand.

    Nehh.. ik denk dat je hoop vervlogen is. x'D


    Full of envy behind that anonymous mask

    Sorry, maar LOL. Nee, dat gaat niet werken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik denkt niet dat het zal werken, je hebt ook speciale beugels daarvoor,
    vraag dat eens aan je tandarts, die zal er meer over weten

    Neem gewoon een beugel op je bovenste rij tanden? Want dat duwen gaat nou echt niet werken


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    *I don't wanna live in this planet anymore*


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Nee. Zoveel kracht/spanning heeft jouw vinger niet.
    Ik denk eigenlijk niet eens dat velen die ene tand van jouw opvallen.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 20:35 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    Lol, ja ja, dat zou mooi zijn mop :'D. Ik weet niet hoe oud je bent, maar geloof me, alle kinderen wiens tanden ook maar een beetje scheef staan, worden een beugel aangeraden. It's not as horrible as all that. Liever nu een beugel dan later een slecht gebit :Y).


    i put the fun in funeral

    skinwalker schreef:
    *I don't wanna live in this planet anymore*