• Toestemming van: Robbeknol.

Verloop van de wedstrijd:

- In totaal heb je 10 dagen de tijd om de opracht te voltooien.
    - Uitstel geef je 24 uur van tevoren aan.
    - Iedere ronde vallen er 4 mensen af.
    - Je levert je opdracht in dit topic in. Je plaatst hem via een link van het hoofdstuk waarin je hem geplaatst hebt.
    - Wanneer je niet inlevert, lig je eruit.

Waar op gelet wordt:
    - Spelling en grammatica.
    - Interpunctie en alinea's
    - Het aantal woorden.
    - Link met de opdracht.
    - Originaliteit.

Prijzen:
    - Eerste plaats: 15 credits
    - Tweede plaats: 10 credits
    - Derde plaats: 5 credits.

Deelnemers:
    In totaal kunnen er 20 mensen deelnemen aan de wedstrijd.
    - Escritura - Uitstel 29 Maart.
    - Coriolanus Ingeleverd.
    - Vidia Ingeleverd
    - LenteElf Ingeleverd.
    - Cooper Ingeleverd
    - Kemaru Ingeleverd -1 aftrek
    - Yoda - Uitstel 29 Maart.
    - Cogsworth Ingeleverd. -1 aftrek.
    - Acromantula
    - DarkRainbow
    - Invidia Ingeleverd.
    - Ashby Ingeleverd.
    - Tremotino Ingeleverd.
    - Kemaru Ingeleverd.

Inschrijvingen gesloten.

Hope you guys will enjoy :')

Opdracht 1

Opdracht 2

Ik wil dat jullie bij deze opdracht een verhaal gaan schrijven om een woord heen. Ik wil dat jullie origineel met deze opdracht omgaan. Zo hoef je niet het directe woord er in terug te laten komen. Maak er je eigen interpretatie van. Ik laat jullie allemaal kiezen tussen 4 woorden. Ieder woord kan maar vier keer gekozen worden. Ruilen is niet mogelijk. Ook wil ik dat jullie in een bepaald genre gaan schrijven. Ik geef jullie hier mogelijkheden voor waar je tussen kunt kiezen. Hieraan zit geen limiet. Als er bv. 16 mensen horror willen doen, mag dat. Deze keer wil ik ook een plot terugzien in de verhalen. Dit is zeg maar de clou of de ontknoping in het verhaal.

Minimaal aantal woorden: 800
    Maximaal aantal woorden: 1400

Inleverdatum: 24 MAART

De woorden en genres vind je in de story. Daarvan is dit de link:

[ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 17:54 ]

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

[url=http://www.quizlet.nl/chapters/715221/schrijfwedstrijd-wandering-opdracht-2/[/url]Opdracht 2[/url]

Nogmaals: Sorry!

Deep inside, I've never felt alive

Ik was dit hele weekend weg aangezien ik familieweekend had, dus ik zal nu alles aanpassen. De mensen die het gisteren niet ingeleverd hebben, zonder uitstel, kunnen het vandaag inleveren voor 23:59. Ze krijgen overigens wel een punt aftrek aangezien ik wel eerlijk wil handelen.

Opdracht 2

Sorry voor het late inleveren. (:

Full of envy behind that anonymous mask

Hoe geldt dat eigenlijk voor mij? Want ik had het niet gevraagd, maar ik had wel aangegeven dat ik het gisteren niet kon inleveren en het vandaag zou inleveren...

Ik wil wel gewoon eerlijk handelen dus ik geef je hiervoor wel 1 punt aftrek. In de regels staat namelijk wel dat je uitstel gewoon 24 uur van tevoren aan moet geven.

Het was eigenlijk meer voor het weten, niet dat het zeurderig overkwam ofzo. ;]
    Ik snap het ook wel, ik heb er geen problemen mee, het is namelijk ook gewoon mijn eigenlijk schuld. ;]

Alleen nu heb ik wel het gevoel dat ik een onvoldoende ga krijgen, omdat ik al niet zo tevreden was over het verhaal zelf...
    Nouja, dat moet dan maar.

Hmm.. ik ben heel erg benieuwd:Y)

Stiekem heb ik best wel zin om alles na te gaan kijken. Ik heb nu heerlijk alle rust om het op mijn gemak na te kijken; de hele week lang. Niet zoals de vorige keer :')

[ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 22:06 ]

Dat is mooi, doe dan ook maar lekker rustig aan. Ik heb meer aan goede, doordachte commentaar dan wat afgeraffelde onzin.

Ik ben trouwens vanavond bezig geweest met het nakijken van een aantal inzendingen voor een wedstrijd waarbij ik jureer... Het is best 'vermoeiend' (op een geestelijke manier), maar ook goed voor mij, omdat ik niet de beste ben in NL ;]

Ohh, nee, afgeraffeld zullen ze bij mij sowieso niet zijn. Beoordelingen zijn juist het meest belangrijke in een wedstrijd in mijn ogen. Dat is namelijk echt hetgeen waarop iemand verder kan bouwen. Dus ook al zou ik geen tijd hebben; dan zou ik tijd maken :')

En ja, ik weet wat je voelt inderdaad. Pfff, die vorige opdracht was echt een hel voor mij om na te kijken. Ik werd in die week helemaal bekogeld met proefwerken. En dat is inderdaad wel goed voor je Nederlands, haha.

[ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 22:14 ]

Dat had ik ook niet verwacht hoor ;] Bij vorige keer was dat allang duidelijk ;]

Snap ik. Ik heb nu niet veel proefwerken, maar gewoon een aantal moeilijke proefwerken, verspreid over een aantal weken. Dat is ook irritant. >.<

Wacht, ik zie dat jij nu ook met die wedstrijd meedoet, haha ;]

[ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 22:18 ]

Nouja heel veel succes met alles dan maar! :3
    Ik ga er nu vandoor, haha.

Oke, doei! ;]
    En dankje!

Iets meer dan het maximaal, maar here it is :3

26 - 02 - '16

Ohja: Merryweather = Vidia :3

26 - 02 - '16

Mijn opdracht
    Ik heb een paar opmerkingen
    gister is mijn laptop totaal gecrasht en bijna al mijn bestanden waren weg, waaronder mijn inzending voor deze wedstrijd.
    Omdat ik best moeite had met het genre ben ik voor een andere genre gegaan zodat ik het toch in kon leveren, ik ben nu voor Drama gegaan
    Omdat word bij mij niet werkte vandaag heb ik het in wordpad gedaan, ik zie ook nog eens slecht dus als er spellingsfoutjes inzitten komt dat daardoor

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one