• Beste ploppertjes,
    Ik zoek een programma waarmee ik video's kan converteren. Het liefst iets dat een hoge kwaliteit (we spreken over afmetingen van 1280 x720) levert en bestanden kan omzetten naar mp4.
    Ik gebruik momenteel HandBrake, en hoewel dat een schat van een programma is, slaagt dat ding er niet in om me een mp4-formaat te schenken van een geripte DVD dat in iMovie past.
    Ik heb ook een Mac, dus daar moet er ook wel eventjes rekening mee worden gehouden. Ik zal dus niet YouTube Downloader en whatsoever kunnen gebruiken.

    Edit: Gelieve ook niet met zamzar af te komen want de kwaliteit daarvan is niet echt dat.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 17:39 ]

    Ixconverter.com?


    SLOAN.

    Boggs schreef:
    Ixconverter.com?

    Liever iets dat ik op mijn pc kan zetten :Y)

    eeh
    Any Video Converter!!

    die heb ik en die werk echt heel goed!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Heel misschien WinFF?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb iets, best goede kwaliteit enzo, maar ik ben de naam even kwijt. Het was iets van Xdvdconverter... Ik zal het zo wel even opzoeken, want mijn vader zit aan de computer en ik moet nu afruimen... ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Het is: ConvertXtoDVD 3...
    Mijn broer heeft het voor me erop gezet, en heeft het van Piratebay... Alleen hij had wel een handleiding, en ik weet niet of die bij de torrent staat... Ik hoop dat er iets mee kunt...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb Free Youtube to Mp3 Converter.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 19:06 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mordacious schreef:
    Ik heb Free Youtube to Mp3 Converter.

    Die bestaat niet voor op een Mac helaas.

    Ik heb ergens een site, maar die kan ik even niet vinden.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik heb echt een pracht van een programma, jammer dat hij niet op mac gaat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Youtube Downloader, werkt prima bij mij! en is geschikt voor jouw 'probleem'.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Cheops schreef:
    Youtube Downloader, werkt prima bij mij! en is geschikt voor jouw 'probleem'.

    Hallo?

    Ik zal dus niet YouTube Downloader en whatsoever kunnen gebruiken.