• Het valt me op dat tot nu toe iedereen nog fan van One Direction is gebleven, voor zover ik het weet. Toen ik nog fan was van Tokio Hotel hoorde je heel vaak dat mensen vroeger fan van ze waren maar nu niet meer. Maar bij One Direction heb ik eigenlijk nog nooit gehoord dat iemand geen fan meer is.
    Of heb ik dit mis?


    Ivar Oosterloo.

    Assassin schreef:
    Oh, zoeken jullie 1D fans een reden om trots te zijn? Nou, beware, dat gaat ook nog komen. Tokio Hotel fans kapten pas nadat hun tours voorbij waren. Dat is precies hetzelfde bij 1D want dat is ook maar een hype.


    I love you. This.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ze komen nog maar net écht op. En ondanks ik een fan ben, irriteert het me echt hoe ik niets anders dan One Direction verhalen zie staan in de top..

    Winterwerp schreef:
    Ja, je hebt denk ik wel gelijk. Maar ik denk dat nu -ik was vroeger fan van TH, ze niets meer van zichzelf laten horen, het ook vreselijk zakt. En dat komt vast ook nog wel een keer met 1D.
          Dan ben je geen fan-af, maar gewoon drastisch minder...denk ik.


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Tamani schreef:
    Ze komen nog maar net écht op. En ondanks ik een fan ben, irriteert het me echt hoe ik niets anders dan One Direction verhalen zie staan in de top..


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Stalingrad schreef:
    Denk dat wanneer die groep minder van zich laat horen, dat het idem is :].


    26 - 02 - '16

    one direction is gewoon een hype, die waait wel weer over en dan komt er iets anders (:


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Ik was inderdaad ook fan van Tokio Hotel. Als One Direction niet veel meer van zich laat horen, zullen hun fans ook verminderen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik ben benieuwd met welke (hopelijk niet verschrikkelijke quizlet overnemende) hype ze straks weer komen.


    26 - 02 - '16

    Ze zijn daarvoor nog niet lang genoeg bezig.
    Wacht tot de hype voorbij is en daarna nog een jaar en je zal het weetn


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ben ook nog steeds een fan van de Jonas Brothers, die hebben ook een soort niets meer van hun laten horen & nu krijgen ze ergens in mei ook weer een nieuw album.
    Ik ben ook een Directioner, trouwens haha. (krul)


    They were never in fact homeless

    BridgeTo schreef:
    Ik ben ook nog steeds een fan van de Jonas Brothers, die hebben ook een soort niets meer van hun laten horen & nu krijgen ze ergens in mei ook weer een nieuw album.
    Ik ben ook een Directioner, trouwens haha. (krul)

    Serieus, in mei een nieuw album?! Is dat bevestigd? c:
    OT: ik ben dus ook nog steeds een Jonas-fan, ookal is dat wel wat verminderd door het stilvallen, dat zal ook nog gebeuren bij One Direction, ben ik zeker van.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    BridgeTo schreef:
    Ik ben ook nog steeds een fan van de Jonas Brothers, die hebben ook een soort niets meer van hun laten horen & nu krijgen ze ergens in mei ook weer een nieuw album.
    Ik ben ook een Directioner, trouwens haha. (krul)


    Same.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Kelso schreef:
    (...)
    Serieus, in mei een nieuw album?! Is dat bevestigd? c:
    OT: ik ben dus ook nog steeds een Jonas-fan, ookal is dat wel wat verminderd door het stilvallen, dat zal ook nog gebeuren bij One Direction, ben ik zeker van.

    Ja, had ik gelezen in de Hitkrant. Dat ze nóg een album in mei krijgen, dus twee albums dit jaar. :9~


    They were never in fact homeless

    BridgeTo schreef:
    (...)
    Ja, had ik gelezen in de Hitkrant. Dat ze nóg een album in mei krijgen, dus twee albums dit jaar. :9~

    :9~:9~:9~:9~


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."