• Ola!

    Ik ben nog niet zo heel lang op quizlet maar ik denk dat hier best vraag naar is:
    Ik ben namelijk opzoek naar een quiz, dus aan iedereen die dit leest (waarschijnlijk niemand, ik ben zo'n losertje) ken je deze quiz of ken jij er een die er op lijkt of gewoon de moeite waard is om te lezen, post het dan hier. Als er mensen zijn die dit toch lezen, en met het zelfde probleem over het kwijt zijn van een story, quiz, poll of gedichten naam: het zelfde!

    Ik ben een quiz kwijt over One Direction, een seven minutes in heaven maar bij deze mocht je de jongen niet zien.. Het gaat over en meisje met vriendinnen(of onbekende meisjes voor haar, weet ik niet meer precies) en die worden allemaal gedetailleerd beschreven. Ik hoop dat iemand deze vindt, want ik had een weddenschap met iemand die zei dat ik hem nooit meer zou vinden, en ik wil diegene graag het ongelijk bewijzen, wat een nerd ben ik toch! 8-|

    Alvast heeeeel erg bedankt(haha, het zou lullig zijn als ik nu gewoon niemand aan het bedanken ben..)


    XOXO
    MyNerdySelf

    De dingen die je zoekt zijn denk ik stories, daar staan verhalen in (:

    Edit: zocht je deze: http://www.quizlet.nl/quiz/370802/seven-minutes-in-heaven-one-direction/

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 21:34 ]


    I am an idiot, I move.

    @Warhol Nee dat is hem niet, je koos een voorwerp en moest toen naar een kamer maar je wist niet wie er in die kamer was.
    Maar in ieder gevaal voor deze quiz, die was ook erg leuk ;)

    Ja, volgens mij heb ik die gedaan. Werkte ze toevallig met post it briefjes? Dat het meisje, de ik persoon zeg maar een post it briefje moest pakken en dan zat er ook een post it briefje op de deur met dezelfde kleur


    Physics is awesome

    Dat kan best ja... Ze moesten ook naar boven roepen om de goede in de kamer te detten ofzo..