• De zelfstandige [Naam] is een wees en logeert al die tijd bij haar opa en oma. Als haar opa opeens een hartstilstand krijgt en niet meer gered kan worden, erft [Naam] iets. Een oud, verlaten huis waar volgens opa bijzondere kinderen woonden. [Naam] besluit om een paar dagen in het huis te gaan logeren. Maar als ze daar aankomt en iets vreselijks ontdekt, wil ze dat eigenlijk helemaal niet meer…



    Invullen please (:.

    Titel? -
    Vind je dit een leuk idee? -
    Doen of niet doen? -
    Zou jij het lezen? -
    Moet ik je waarschuwen? -
    Weet iemand een leuke meisjesnaam? -
    Is de informatie in samenvatting (een) niet/beetje/heel erg duidelijk? -
    Zal ik ook een story voor alle personages/rollen maken? -

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 20:48 ]


    May the odds be ever in your favor!

    Ik vind, dat als je een idee hebt, je het gewoon moet doen (: Het is een leuk idee. Ik weet niet of ik het zou lezen (ik lees nooit verhalen op Q). Misschien is 'Het Erfstuk' als titel leuk. Ik weet niet x) Succes!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Titel? - Geen idee, sorry
    Vind je dit een leuk idee? - Bwa
    Doen of niet doen? - Moet jij weten
    Zou jij het lezen? -Nee
    Moet ik je waarschuwen? -Nee
    Weet iemand een leuke meisjesnaam? -Nee
    Is de informatie in samenvatting (een) niet/beetje/heel erg duidelijk? -Beetje duidelijk
    Zal ik ook een story voor alle personages/rollen maken? -Nee


    comfort in c h a o s

    Dank je wel voor jullie reacties (:. Zijn er nog wat mensen? Hihi.


    May the odds be ever in your favor!

    Titel? - House of nightmares? nja eigenlijk weet ik niet genoeg over je verhaal om een titel te verzinnen. ;$
    Vind je dit een leuk idee? - ja !
    Doen of niet doen? - doen !
    Zou jij het lezen? - ik zou sws een abo nemen. (:
    Moet ik je waarschuwen? - jep.
    Weet iemand een leuke meisjesnaam? - Jade? geen idee.
    Is de informatie in samenvatting (een) niet/beetje/heel erg duidelijk? - een beetje
    Zal ik ook een story voor alle personages/rollen maken? - moet je zelf weten ;d

    x

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 20:59 ]

    Titel Geen idee sorry
    Ik vind dat je het moet doen
    Waarschuw me als het begint
    Een meisjes naam: Chelsea of Roosmarijn


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Titel? - It was written in the will
    Vind je dit een leuk idee?- Best wel.
    Doen of niet doen?- Doen.
    Zou jij het lezen?- Misschien. Hangt er vanaf hoe je het verder uitwerkt.
    Moet ik je waarschuwen?- Mag.
    Weet iemand een leuke meisjesnaam?- Nee.
    Is de informatie in samenvatting (een) niet/beetje/heel erg duidelijk? - Beetje.
    Zal ik ook een story voor alle personages/rollen maken? - Zou ik persoonlijk niet doen, maar moet jij weten. (;

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 21:02 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    ik zou het doe.
    ikzou bet zeker lezen
    meisjes namen: bella, maria, sofia, alicia, zannalee, emernce, clemence, santana en olivia.
    titel: the secret of the house.
    waarschuwen:ja


    I Love That One Red Butterfly

    Titel? The secret of the house klinkt wel spannend
    Vind je dit een leuk idee? - ja, lekker origineel ook!!:D
    Doen of niet doen? - doen, zekers weten
    Zou jij het lezen? - jep
    Moet ik je waarschuwen? - jepperdepep
    Weet iemand een leuke meisjesnaam? - Artemis, Milana, Minerva (sorry, mijn inspi-bron staat droog. al een hele tijd)
    Is de informatie in samenvatting (een) niet/beetje/heel erg duidelijk? - een beetje, maar het is juist spannend als dat niet zo duidelijk is.
    Zal ik ook een story voor alle personages/rollen maken? - ja, dan wil ik wel een rol invullen hoor!!!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Titel? - Wat DevilWings zegt; The secret of the house? Ik ben daar echt niet goed in, ik moet beginnen met een titel en die niet nog later hoeven te verzinnen, dan wordt het iets heel raars.. :'D
    Vind je dit een leuk idee? - Zeker! Anders dan de meeste verhalen die ik hier op Q lees!
    Doen of niet doen? - Als ik er tijd voor zou hebben wel ;$ Ik ben net bezig met een stuk of verhalen..
    Zou jij het lezen? - Nu zeker wel!
    Moet ik je waarschuwen? - Doe maar, ik ben lui wat dat betreft. ^^
    Leuke meisjesnaam? - Olivia, Santané, Alicia, Chantelle.
    Is de informatie in samenvatting (een) niet/beetje/heel erg duidelijk? - Ja hoor, ik zou alleen wel willen weten wat voor 'vreselijks' ze in dat huis ontdekt, maar dan zal ik waarschijnlijk wel moeten wachten tot je gaat schrijven. ('a)
    Zal ik ook een story voor alle personages/rollen maken? - Huh? Bedoel je een aparte story voor alleen de personages? Doe dat in de prologen/eerste hoofdstukken, anders word dat zo'n gedoe. Misschien kan je wel een topic maken voor mensen die rollen willen vervullen? Het is maar een idee!


    What’s tasty in Busan?

    Titel? -
    Vind je dit een leuk idee? -mmmwah
    Doen of niet doen? -kies zelf
    Zou jij het lezen? -nee
    Moet ik je waarschuwen? -nee
    Weet iemand een leuke meisjesnaam? -angel
    Is de informatie in samenvatting (een) niet/beetje/heel erg duidelijk? -ik ind het zelf een beetje onduidelijk
    Zal ik ook een story voor alle personages/rollen maken? -zelf bedenke

    Alvast bedankt!