• Mijn beste vriendin, Iris is nogal eh plakkerig. Maar dat had ik vroeger niet echt erg gevonden. Nu ben ik bevriend geworden met andere mensen en probeer en ik ook met Iris wat tijd door te brengen. Ik ga élke dag samen met haar naar huis en soms ook naar de Delhaize omdat de schoolpoort later open ging en ik snel naar huis moest was ze dus boos op me geworden. Ze vertelde me dat ik altijd mijn zin deed en daar werd ik woedend over want ik liet haar altijd kiezen waar wij heengaan. En omdat ik niet laat thuis wilde zijn ben ik toch maar gegaan en heb gewoon sorry gezegd voor ik ging. Kom ik thuis en zie ik dat ze me gewoon een smsje gestuurd heeft en gezegd heeft dat ze mijn vriendin niet meer wilde zijn.
    Dat is niet het enige wat ze flikt. Altijd als ik een jongen leuk vind dan overdrijft ze echt heel hard. Dan roept ze zijn naam altijd als hij voorbij komt en duwt me dan naar zijn richting. Ik heb haar meerdere keren daarop aangesproken maar ze bleef het doen. En als we ruzie hebben dan trekt ze mijn andere vriendinnen daarin zodat ik alleen ben.
    Sorry voor het zeurtopic. Maar ik snap echt niet wat ik nu moet doen. Aan de ene kant ben ik spuugzat met haar maar aan de andere kant wil ik d'r niet kwijt.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Niet grof bedoeld, maar zo'n vriendin zou k echt niet meer moeten hebben...
    Kheb al zo'n vriendin gehad & ze werd vies voor t minste, begon te flirten met de jongens waarvan k zei da k ze leuk vond,...
    En kwas t echt beu


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    Je kan proberen er met haar over te spreken...
    Dat zou misschien kunnen helpen..


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ja, ik zou er ook eerst met haar over praten, dat zou misschien wel wat kunnen oplossen.
    Ik denk namelijk dat een (serieus) gesprek wel helpt om tot haar door te dringen.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    vampgirly schreef:
    Niet grof bedoeld, maar zo'n vriendin zou k echt niet meer moeten hebben...
    Kheb al zo'n vriendin gehad & ze werd vies voor t minste, begon te flirten met de jongens waarvan k zei da k ze leuk vond,...
    En kwas t echt beu


    Kan je een beetje AN typen? Ik ben zelf ook Belg, dus haal dat argument niet aan. Het leest gewoon heel irritant en het is een kleine moeite netjes te typen.(bloos)

    OT: als je haar er al meerdere keren over hebt aangesproken en ze blijft zulke dingen doen, en ze apprecieert het niet dat je tijd in haar steekt wat voor beste vriendin is ze dan eigenlijk? Ik zou me er geen zorgen om maken gezien ze zelf al heeft aangegeven dat ze geen vriendinnen meer wil zijn. Volgens mij kan je beter je tijd in je andere vriendinnen stoppen. Al snap ik wel dat het niet fijn is wat ze allemaal gedaan heeft en dat je een band die je met iemand niet zomaar kunt vergeten. Maar de moeite en wil moeten natuurlijk wel van twee kanten komen, anders heeft het niet veel zin.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik ging met haar praten. En als er niet meer haar te praten valt, dan zou ik haar absoluut niet meer als vriendin willen hebben. Je zegt dat je meer vrienden hebt, kiezen ze zomaar haar kant in plaats van de jouwe?


    You're gonna catch a cold, from the ice inside your soul.