• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 17:43 ]

Your make-up is terrible

Mary Lea Ché
    Ik stak mijn tong uit. "Ik ben ook een mens hé." zei ik. "Het klinkt als een slecht soort drugs." Ik dacht er even over na. Waarom zouden mensen zich hiervoor aanbieden? Al dat bloed, de pijn. Nee, ik zou het nooit doen, denk ik. Behalve als ik er een leven mee kon redden. Maar nu dacht ik er al te ver bij door. "Het is ook vies."

Your make-up is terrible

Darren Dimir
    Ik knikte. "Ja, ik weet dat je een mens bent. Dat ruik ik aan je heerlijke geur." zei ik rustig. "En ja, het is ook een soort van drugs. Het enige verschil is alleen dat wij er nooit mee kunnen stoppen."
    "Het is ook vies" zei Mary. "Ja, in jou oogpunt is het zeker weten vies. Voor die van mij een delicatesse. Verschil van smaken hé?" zei ik, lachend bij het laatste gedeelte.

[ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 11:58 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Mary Lea Ché
    Ik haalde mijn schouders op. "Wil je er dan niet mee stoppen?" vroeg ik.
    "Bah, delicatesse." Ik rilde walgend van dat woord. Ik was nog niet zolang geleden gebeten en het voelde vreselijk. Volgens mij voelde Hanna zich er ook niet veel beter van.

Your make-up is terrible

Darren Dimir
    Ik lachte hard. "Stoppen? Dat zou mijn dood betekenen en ik hou gewoon teveel van het leven om te sterven."
    Ik haalde mijn schouders op. "Tja, voor ons is het er eentje. Maar dit telt voor mij alleen als degene die zich aanbiedt het ook echt vrijwillig doet." Ik keek haar recht in haar ogen. "Hanna voelt zich nu vast en zeker vreselijk, omdat zij, net als ik, nog respect heeft voor het menselijke ras. Zij zou nooit zonder iemands toestemming toebijten." Ik streelde kort over Mary's nek, over de plek waar het litteken zou hebben gezetten.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Mary Lea Ché
    Ik rilde onder zijn aanraking en schoof een stukje van hem weg. Zijn blik beviel me niet, bijna alsof hij me probeerde over te halen om vrijwilliger te zijn. Zijn woorden klonken me vals in mijn oren. Op dit moment vroeg ik me af of ik moest toegeven aan mijn paranoia. "Je leeft eigenlijk niet eens." mompelde ik. "Niet echt."

Your make-up is terrible

Darren Dimir
    Ik schrok toen ik zag dat Mary bang werd en ging meteen anders zitten. "Sorry, als ik je bang maak. Dat wilde ik helemaal niet." zei ik. "Bah, als vampier kun je soms zo stom overkomen." Ik zuchtte en keek naar de grond.
    "En je hebt gelijk Mary, eigenlijk ben ik gewoon dood en leef door een vreselijk iets. Bah."

Mary Lea Ché
    Ik wist even niet wat ik moest doen, dit was wel een totale omschakeling. Ik had eerder gedacht dat hij mijn angst zou ruiken en er gek van zou worden ofzo, maar dat was niet het geval. "Sorry." mompelde ik. "Ik wilde je niet slecht laten voelen ofzo."

Your make-up is terrible

Darren Dimir
    Ik glimlachte zwakjes naar haar. "Ik ben slecht dus verdien ik het me slecht te voelen, toch?" Ik haalde mijn schouders op. "Je had vast iets anders verwacht van me. Maar zoals ik al zei, ik heb respect voor mensen en ik zal ze nooit zomaar iets aandoen." Ik schudde mijn hoofd. "Nooit dat ik zoiets zou kunnen doen. Dat is een belofte die ik aan mezelf gemaakt heb en die zal ik niet breken."

Mary Lea Ché
    Ik knikte langzaam en schoof weer wat dichterbij. Ongemakkelijk legde ik een hand op zijn been, ik wist niet goed hoe ik moest reageren. "Je bent niet slecht als je jezelf zo'n belofte maakt." probeerde ik hem te sussen. "Je haalt het beste uit het slechtste, denk ik."

Your make-up is terrible

Darren Dimir
    Mary schoof iets naar mij toe en legde haar hand op mijn been. Maar ik zag de angst en hoe ongemakkelijk ze zich voelde. "Je bent niet slecht als je jezelf zo'n belofte maakt." zei ze tegen me. "Je haalt het beste uit het slechtste, denk ik."
    Ik knikte zachtjes, richtte mijn hoofd weer op en glimlachte zachtjes. "Je hebt gelijk. En aan die belofte zal ik me ook houden." Ik keek haar aan. "Dat beloof ik hierbij ook aan jou. En ik beloof dat ik je nooit iets zou doen."

Mary Lea Ché
    Ik knikte toen hij de belofte maakte. "Dankjewel, dat betekent veel voor me." zei ik. Ik shcoof naar hem toe en omhelsde hem een beetje onhandig en afstandelijk. Ik was nooit goed geweest in lichamelijk contact, waarschijnlijk omdat ik dat normaal ook nooit had. Mensen hield ik ver van me vandaag, maar hij was ook geen mens.

Your make-up is terrible

Darren Dimir
    Mary schoof nog dichter tegen me aan en omhelsde me. Het was onhandig en iets wat afstandelijk, maar het was fijn. Heel heel erg fijn. Ik kroop weg in haar armen. Ik voelde me eventjes weer menselijk. "Jij bedankt hiervoor. Het laat me weer menselijk voelen." Ik glimlachte naar haar. "Dankjewel."

[Lol ik kijk nu een film, Underworld ofzo en daar hebben ze óók voor verpakt bloed, whaha.]

Ich liebe dich 27.12.23

[Die film is echt vet gaaf!]

Your make-up is terrible

[Ja dat is ie zekerrrr!!! :D:D]
    [Hij is/was op Veronica, en wij hadden opgenomen. :)]

[ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 14:02 ]

Ich liebe dich 27.12.23