• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 17:43 ]

Your make-up is terrible

Solomon Vigée-Lebrun

"Nee Cassie is gemeen." Zeg ik samenzweerderig.
    Ik word mijn slaapkamer door Luca in geduwd.
    "Maar, ik ben helemaal niet moe." Zeg ik ineens en kijk hem aan.

Ich liebe dich 27.12.23

Cassie Raven Benson
    Ik lach even en loop dan achter Luca en Solomon.
    'Ik weet het,' grinnik ik, 'ik ben héél gemeen,'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Luca Jones
    "Soms gaan we ook naar bed als we nog niet moe zijn, Solomon." vertel ik hem. "En ik en Cassie zijn hier ook nog, niet vergeten." Ik kijk even naar Solomon. "Eh, misschien moet je wat kleren uitdoen, ik help je wel." Ik trek zijn shirt over zijn hoofd.

Your make-up is terrible

Solomon Vigée-Lebrun

Luca trekt mijn shirt over mijn hoofd uit.
    Ik grijns.
    "Waarom doe je dat?" Vraag ik en kijk hem aan.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    "Omdat je zo vreselijk sexy bent." zeg ik sarcastisch. "Je wilt toch niet met je kleren aan in bed liggen?"

Your make-up is terrible

Cassie Raven Benson
    'Slapen met kleren aan is heel gevaarlijk hoor,' zeg ik zo overtuigend mogelijk terwijl ik moeite moet doen om mijn lach in te houden, 'je kan er hele rare ziektes van krijgen,'

Solomon Vigée-Lebrun

"Ja hé." Zeg ik en laat mijn handen over mijn buik gaan en lach een keer naar Luca.
    "Hoe moet ik dan liggen naakt?" Geef ik als bijdehand antwoord.
    "Ziektes, wat dan de gekke koeienziekte?" Lach ik naar Cassie.

[ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 22:33 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    "Nee, de gekke Solomonziekte." grinnik ik, terwijl ik moeiteloos zijn riem en knoop openmaak, waarna zijn broek op de grond zakt. "Nee, je hoeft niet helemaal naakt." zeg ik. "Stap eens uit je broek."

Your make-up is terrible

Solomon Vigée-Lebrun

Ik stap uit mijn broek en kijk Luca aan. "Jij bent echt grappig, denk ik." Lach ik en raak met mijn wijsvinger het puntje van zijn neus vier keer an.

[Whaha, sorry, ik lig helemaal dubbel, ik zie dit al voor me! Whaha]

Ich liebe dich 27.12.23

Cassie Raven Benson
    Ik lach even zachtjes. 'Jezus, Luca. Wat heb je hem wel niet gegeven?' grinnik ik.

Luca Jones
    "Gewoon, een beetje wodka met bloed." zei ik onschuldig. "Tuut." Laat ik horen als Solomon mijn neus aanraakt. "C'mon, in bed Engelsman." Ik sla de dekens voor hem open.

Your make-up is terrible

Cassie Raven Benson
    Even denk ik dat ik het niet goed gehoord heb. 'Volgens mij heb je zelf ook iets te veel op,' lach ik, 'anders zou je denk ik niet zeggen dat je hem wodka met bloed heb gegeven,'

Solomon Vigée-Lebrun

"No! I don't wanna go to bed on my own. You come with me?" Lach ik en pak Luca vast.
    Ik ga aan hem hangen en probeer hem zo te krijgen dat hij evenwicht verliest.

Ich liebe dich 27.12.23

Damon Blake
    Ik keek teleurgesteld toen Luca weg ging en niet veel later ging ook Hanna weg. Ik was weer helemaal alleen in mijn kamer en ik voelde me niet zo goed. Ik besloot maar even te rusten en sloot mijn ogen. Ik werd ongeveer een uurtje later.
    Ik rekte me uit, stond op en pakte een glas water. Gulzig dronk ik het op. Ik voelde me nog best duizelig door al dat bloed dat ze uit me gezogen hadden. Ik legde mijn hand in mijn nek en plofte op mijn bank.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Luca Jones
    Ik lachte ondertussen. Shit. "Heh? Zei ik dat?" Ik trek een vragend hoofd. "Je hebt gelijk, ik heb vast ook teveel op. Ik bedoelde met Redbull namelijk. Ik deed er nog extra weinig in voor hem." Ik probeerde ontussen rechtop te blijven. "Ga jij maar liggen, dan kom ik er wel zo bij." zei ik tegen hem. "Kom jij er dan ook bij, Cassie?"

Your make-up is terrible