• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:25 ]

    Ik ben over het algemeen niet echt vlug van vertrouwen, ook al kom ik op mensen wel vriendelijk over. Die vriendelijkheid is ook niet geveinsd, maar vertrouwen is wat delicater zeg maar.
    One of the reasons I'm still single.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik vertrouw ook nooit iemand zo snel


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Stalingrad schreef:
    Ik ben over het algemeen niet echt vlug van vertrouwen, ook al kom ik op mensen wel vriendelijk over. Die vriendelijkheid is ook niet geveinsd, maar vertrouwen is wat delicater zeg maar.
    One of the reasons I'm still single.


    Dit.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik vertrouw niet snel, dus als je mijn vertrouwen gewonnen hebt, dan mag je jezelf zeer gelukkig prijzen. :Y) Ben vroeger veel te vaak gekwetst geweest door het vertrouwen van de foute mensen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    xPayne schreef:
    Ik vertrouw mensen juist te vlug.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    xPayne schreef:
    Ik vertrouw mensen juist te vlug.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vertrouwde mensen vroeger bijna direct, maar nu vertrouw ik alleen mijn vriend nog. En een paar mensen die ik via Q/andere sites ken.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vertrouw alleen mijn ouders voor 98%. Verder is het bij iedereen nog wat twijfelachtig, want ik weet niet of ik op mijn intuïtie of verstand moet vertrouwen. :')
    Anyway, iemand zoals ik kan ook niet echt vertrouwen. Dat is er al jong uitgeslagen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ik vertrouw ook niet zomaar mensen;)
    er zijn teveel fouten gemaakt dat is zomaar weer iemand leuk een aardig kan vertrouwen... dus nee je bent niet de enige(:


    I love walking in the rain, because nobody can see that i am crying

    Lol, ik vertrouw niemand meer nadat één van mijn 'beste vriendinnen' alles door lulde in groep vier. Al was het maar een simpele geheim. Sindsdien heb ik geen beste vriendinnen meer gehad en vertrouw ik mensen bijna nooit. Dus nee, ik vind het normaal.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vertrouw bijna niemand. En mijn psycholoog vindt dat raar :/ gtfo please, ik ga niet zomaar iemand vertrouwen.


    Destroy what destroys you.