• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De allerlaatste uren van het normale leven eindigt hier; om 2 uur 's nachts zullen de tributen worden weggevoerd richting de Arena, met alle gevolgen ten dien.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Annabeth Deecember Claire, mentor district 13

    ik knikte. 'Als het één keer werkt, is het toch al een voordeel. Denk eens na over een strategie wanneer je de indeling van de arena ziet, nu is het nog een beetje verloren werk, maar denk na, oké? Door rond te lopen om iets te doen breng je jezelf in de problemen, is er nog raad die ik jullie kan geven?' vroeg ik me luidop af.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaia Leif Winters||District 13
    'Waarschijnlijk weet alleen jij daar het antwoord op,' antwoordt ik de vraag die ze overduidelijk aan zichzelf stelt, ik ben soms gewoon een vervelend jochie waarmee je niets te maken wilt hebben.


    Remember to be ridiculous.

    Annabeth Deecember Claire, mentor district 13

    'Zou het?' vroeg ik hem cynisch terug. Hij had een grote mond en kon goed zingen, misschien was die schattigheid nog wel iets...
    'Try to stay alife,' zei ik zogenaamd wijselijk. Beter advies had ik niet...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaia Leif Winters||District 13
    'Oké, en als dat plan faalt?' Vraag ik.
    Oké niet grappig Leif. Damn ik moet echt stoppen met in mezelf praten het wordt irritant. Wacht ik ben irritant. Vreemd persoontje ben ik toch.


    Remember to be ridiculous.

    Annabeth Deecember Claire, mentor district 13

    'Dan heb je er geen last meer van,' mompelde ik emotieloos.
    'Jij hebt ook overal een antwoord op hé?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaia Leif Winters||District 13
    Ik denk even na. 'Ik geloof van wel maarja ik oefen door tegen mezelf te praten, non-stop.'


    Remember to be ridiculous.

    Annabeth Deecember Claire, mentor district 13

    'Interessant,' mompelde ik, hopelijk ging ik Melissande met geen al te erge gek opzadelen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaia Leif Winters||District 13
    'Eerder gestoord maar ik heb in elk geval altijd een gesprekspartner, daar kan je in de arena volgens mij nog wel eens gebrek aan hebben en ik wordt niet gek van eenzaamheid want ik ben al gek.'


    Remember to be ridiculous.

    [ben weg]


    Remember to be ridiculous.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    Ik lachte. 'Ik mag jou wel, je bent niet zo'n saai, volgend persoon. Je hebt personality, zo wil ik het zien, maar probeer wel niet compleet gestoord over te komen, dan neemt de charme een beetje weg...'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Dankje ;)]

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Met mijn rug naar de deur gekeerd gaf ik antwoord, terwijl ik bezig was met een tandenborstel en tandpasta. 'Tuurlijk, pak maar wat uit de kast.' Het waren toch niet eens mijn kleren, maar die van het Capitool. Als het wel mijn kleding was geweest had ze het ook met alle liefde mogen gebruiken. Ik trok al mijn kleren uit, gooide het in een luik voor de vuile was en trok een schone boxer aan die ik net nog snel meegegrisd had. In alleen mijn boxer liep ik weer de kamer in.


    Hester June Adams || District 3
    Dit was het dan, mijn laatste keer in een normaal bed. Mijn laatste keer dat ik normaal mijn ogen zou kunnen sluiten. Mijn laatste keer dat ik zou slapen en ook weer wakker zou worden. Morgen zou ik voor het laatst mijn ogen sluiten en nooit meer open doen. Op een of andere manier had ik er vrede mee gesloten. Er waren thuis in District 3 niet veel mensen die me zouden gaan missen. Hoogstens mijn broer. Hij zou even instorten, maar al snel uit het diepe dal getrokken worden door zijn vrouw en voor zijn dochtertje. Diep vanbinnen wist hij ook al dat ik niet terug zou komen, dat wist ik zeker.
    Langzaam draaide me ik voor een laatste keer om en sloot mijn gedachtes buiten en sloot gewoon mijn ogen. Ik werd mee genomen naar een diep zwart gat. Zonder beelden, zonder dromen of nachtmerries. Alleen het zwarte gat waar ik doorheen zweefden.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 13:46 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    CrumbCake schreef:
    Freya Aprilynne, district 11

    Dat complement deed me vreselijk veel plezier, dus ik wendde mijn ogen af voor ik al te rood kon worden. Toch zag ik de droevige blik die mijn hart leek te breken.
    'Tja, ik zie eruit alsof ik een modeshow ga lopen, maar in dit kan ik veel beter bewegen dan in het vorige!' zei ik opgelucht, ik plofte weer op mijn bed en begon mijn schoenen aan te doen, het waren een soort van ballerina's, maar de zool was sterker en het materiaal sterker en soepeler. Ik nam het kleine tasje en bracht een klein, zilveren lijntje aan onder mijn ogen, waardoor ze groter leken. 'Ik heb mijn stylist beloofd dat ik iets van make-up zou dragen, anders zou hij het zelf komen doen, dus nu kom ik er beter uit,' vertelde ik Nolan terwijl ik mijn haar in een schuine vlecht bond en het over mijn rechterschouder hing.
    'Denk je dat ik zo nergens aan zal blijven hangen, of struikelen, of welk ongeluk ook zal krijgen door die Capitoolsmode?' vroeg ik mijn mentor.


    Frederick Smith, district 12

    Ik werd wakker voor de wekker en bestelde een klein ontbijtje, ik had niet heel lang geslapen, maar ik had toch even rust gehad. Noëmi lag nog steeds op mijn bed. Nog zo'n 3 uur en we zouden de hel ingaan... Ik spreidde het onbijt uit op het zachte tapijt en leunde tegen het bed aan, om toch maar iets te doen prutste ik met één cornflake die ik door golfjes te maken, deed bewegen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan Walker || district 11
    Na mijn broodjes opgegeten te hebben en even getraind te hebben ga ik terug naar mijn kamer. Daar vind ik een briefje van Lisa met daarop de boodschap dat ze me in de arena wel zal zien. In mijn laatste uren voordat ik de arena in ga, ga ik nog maa even slapen. Totdat ze me wakker komen maken. Om me voor te bereiden. Ik krijg mijn outfit aan en mijn haar word gedaan. Langzaam bereid ik mezelf mentaal voor op de verschrikkingen die in de arena gaan plaatsvinden.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    ik geniet van de broodjes en chocomelk. als het allemaal op is, loop ik naar mijn ladekast. erbovenop ligt mijn districtsaandenken, een armbandje met een houten paardje. nu pas merk ik hoe erg ik Beauty, mijn paard, mis. ik doe het armbandje om en trek mijn kleding uit. ik pak de legging die op het stapeltje ligt en trek hem aan, dan volgt het zwarte hemdje . daarboven op komen een zwarte strakke broek en een trui die een schouder blootlaat, de trui is bordeauxrood. dan volgt een zwarte zomerjas, maar die doe ik nog niet aan. de schoenen zijn bordaeuxrode leren laarzen. ik ga op bed zitten en begin mijn krullende haar te vlechten.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    CrumbCake schreef:
    (...)

    Frederick Smith, district 12

    Ik werd wakker voor de wekker en bestelde een klein ontbijtje, ik had niet heel lang geslapen, maar ik had toch even rust gehad. Noëmi lag nog steeds op mijn bed. Nog zo'n 3 uur en we zouden de hel ingaan... Ik spreidde het onbijt uit op het zachte tapijt en leunde tegen het bed aan, om toch maar iets te doen prutste ik met één cornflake die ik door golfjes te maken, deed bewegen.


    Noëmi Crowe || District 12

    Het licht dat op mijn gezicht viel, was fel en maakte me wakker. Ik opende mijn ogen en draaide mijn hoofd een beetje. Op de grond zag ik Fred zitten eten. Hij leumde tegen het bed aan en speelde met de cornflakes. Ik kon een innemende glimlach niet onderdrukken.
    Ik kwam stilletjes overeind en legde mijn handen voor zijn ogen.
    'Goedenavond.'