• Ergens in juni was ik begonnen met deze story, maar wegens een tekort aan inspiratie had ik besloten om hem stop te zetten. Nu heb ik weer enorm veel zin in gekregen en begin ik dus met mijn tweede poging. Ik heb enkele kleine aanpassingen gedaan en de story opnieuw online gezet.

    Anael is een gevallen engel. Zonder enige reden en zonder duidelijke verklaring, maakt ze een reis tussen twee werelden en belandt ze op de harde, onrechtvaardige bodem van de wereld die wij kennen. Ze wordt gevonden door Alex, die haar belooft om voor haar te zorgen.
    Al snel weet Anael niet meer wie ze is of waar ze vandaan komt en is het aan Alex om haar te overtuigen van haar bovennatuurlijke bestaan. Alex probeert Anael te helpen zodat ze zich kan aan passen in de maatschappij waar ze amper iets van begrijpt.


    Klinkt leuk, ik heb een bladwijzer genomen en ga hem komende week lezen :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Oeh, ik vroeg me al af of je niet verder ging. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Oh super, want hij was inactief gegaan toen ik het druk had en dus de helft van het verhaal heb gemist. Heerlijk. Ik zal dat binnenkort eens allemaal gaan inhalen si en hopelijk faked deze keer niemand je met dit idee. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Tempesta schreef:
    Oeh, ik vroeg me al af of je niet verder ging. (:

    Haha, dan lijkt het dat ik goed nieuws voor jou heb.

    Quebec schreef:
    Klinkt leuk, ik heb een bladwijzer genomen en ga hem komende week lezen :3

    Ok, tof!

    Moet ik alles opnieuw lezen of kan ik nog gewoon volgen? :'D

    Fonz schreef:
    Moet ik alles opnieuw lezen of kan ik nog gewoon volgen? :'D

    Je kan gewoon volgen. Al heet Arriane nu Charlie. ;-)