• Topic 1



    Het verhaal
    Een groep jongeren krijgen de schok van hun leven als blijkt dat ze een volkomen gratis reis naar een Resort op een tropisch eiland hebben gewonnen.
    In de zomervakantie stappen ze verheugd op het vliegtuig, klaar om twee weken op het eiland door te brengen.
    Informatie
    De enige gebouwen op het eiland is het Resort en de bijgebouwen zoals een supermarkt, kledingwinkeltje, disco, zonnecenter en nog wat andere gebouwen.
    Ergens op de berg staat een radiostation en er is natuurlijk aan de andere kant van het eiland een vliegveld.
    Het Resort is een modern, maar natuurlijk gebouw dat over verscheidene zwembaden beschikt en een gedeelte van het Resort staat op palen boven de zee.
    De suites zijn luxe bungalows boven het water met een klein balkon waarvanaf je het water in kan duiken.



    Regels
    ~Relaties mogen, maar alsjeblieft:
    Laat het niet zo'n verhaal worden waarbij je personage meteen tegen de perfecte jongen praat en vervolgens geen oog meer hebt voor de anderen en dat jullie dan alleen nog maar met elkaar praten.
    ~Niemand is perfect, dus het kan niet altijd goed gaan: houd het realistisch
    ~Maak geen ruzie ^^
    ~Graag iets langere stukjes dan alleen dit:
    'Ja zeker, en jij?' Vraag ik.
    Anders gaat het tempo weer zo ongelooflijk snel en blijft het een beetje bij praten. Het liefst stukjes van minstens vier a vijf regels



    Rollen
    Meiden:
    ~Teddy Thompson, thePineapple
    ~Lexi Noëlle Marin, LovingStyles
    ~Hazel Marilynn Evanuels, Tramore
    ~Ella Jane Eliza Parker, Lacrima
    ~Aileen Valerie Love, DracoMalfoyx
    ~Liberty Roxanne Dust, IHeartMusicc
    ~Rosalie Lyra Knight, Horus
    Jongens:
    ~Ziad, Diapal
    ~James Andrew Knight, DracoMalfoyx
    ~Devin Nathaniel Grey, IHeartMusicc
    ~Samuel Tyler Harrison, xMockingbird

    Karakterlijstje
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:

    ~Have Fun~


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 17:58 ]


    Cookies!

    Naam:Liberty Roxanne Dust
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd:17
    Uiterlijk: Ze is lang, getint, Heeft eigenlijk zwart krullend haar en blauwe ogen en heeft boven haar lip een piercing. Ook heeft ze een slank postuur. [Neuspiercing dus wegdenken]


    Karakter:Ze is iemand die altijd een doel heeft, ze is ruim denkend en is een levensgenieter, ze slaat geen enkele uitdaging af en leeft haar leven op risico. Ze is zeker niet op haar mondje gevallen en kan soms ook wat losse handjes hebben. Ze doet alles wat ze wil dus als ze van een klif af wilt duiken doet ze dat ook gewoon. Ze is wel erg zorgzaam en heeft een hekel aan mensen die dat niet doen. Ze is van zich zelf ook erg eigenwijs, koppig en vertrouwd mensen niet heel snel. Ze kan het snel met mensen bevinden maar om je echt te vertrouwen heeft ze meer nodig.
    Extra: Ze speelt gitaar, piano en zingt alleen weet niemand dat echt van haar, ze is ook erg artistiek en kan ook goed tekenen en schilderen. Ze is de beste vriendin van Devin en heeft twee tatoeage's, een sleutel met Honesty op haar pols. en een G-sleutel in haar nek.



    Naam: Devin Nathaniel Grey
    Geslacht:Man
    Leeftijd:18
    Uiterlijk:Hij is lang, heeft donker haar en lichte ogen. Hij is gespierd en heeft een afgetraind figuur.


    Karakter: Hij is een jongen die veel kan zeggen en heel rustig kan zijn, hij is iemand die zijn mening uit en vind dat je die ook moet respecteren. Hij is erg sociaal, zorgzaam en doel bewust. Doet alles wat hij wil en haalt alles uit het leven. Hij vind het leven toch al te kort. Hij houdt van uitdagingen en uitdagen en houdt ook van meisjes die zo zijn. Verder is hij gewoon net als iedere jongen erg op meisjes gesteld en kan hij soms een beetje ijdel zijn.
    Extra: Hij heeft een kleine tatoeage op zijn pols.

    en zit al sinds zijn 7e op drummen en gitaar. Hij is de beste vriend van Liberty.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 12:20 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Oh, als er meer jongens nodig zijn maak ik nog wel één?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Naam: Isabelle North
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Isabelle is ongeveer 1.75, heeft een blanke huid, een apart maar knap gezicht en blauwe ogen.
    Karakter: Isabelle mag dan wel een poppengezichtje hebben met blonde haren en blauwe ogen, het laatste wat je haar kunt noemen is een barbie. Ze is een tough girl en kleed zich vaak ook boyish. Je zal haar nooit met een jurkje of hakken zien, geef haar maar sneakers en een jeans. Dit komt ook gedeeltelijk omdat ze onzeker is over zichzelf, wat helemaal niet nodig is.
    Extra: Ze kan heel goed dansen, wat niemand over haar weet.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Naam: Rosalie Lyra Knight. [Roozalie Laira Knait (?).]
    Bijna(a)men: Rose, Rosa, Rosie. [Meestal door haar vrienden en broer.]
    Geslacht: Meisje.
    Leeftijd: Zestien, ze verjaart op 17 november.
    Uiterlijk:


    Er wordt heel vaak gezegd dat Rosalie veel op Rapunzel lijkt, qua hobby’s, innerlijk en uiterlijk. Ze heeft alleen niet gemeen dat ze geen prinses is, ze heeft geen baljurken/grote jurken en ze heeft niet heel erg lang haar, maar wel haar tot haar knieën. Rosalie heeft opvallende, redelijk grote ogen met een zachtgroene kleur. Haar lievelingskleur is weliswaar paars, net zoals Rapunzels lievelingskleur, en heeft daar ook heel veel kleren, jurken, rokken, topjes en broeken in. Ze heeft heel vaak een gewone paarse jurk aan, een paar donkerpaarse patronen erop en paarse ballerina’s eronder. Haar haar is blond en stijl en kan makkelijk gekamd/geborsteld worden.
    Rapunzel - Tangled.
    Karakter: Rosalie is een erg aardig meisje, wat voor familie en vrienden altijd klaar staat. Ze is aardig en vrijgevend, ze is betrouwbaar maar kan het niet uitstaan als iemand aan haar haar zit. Meestal doet James, haar broer, dat altijd. Rosalie is een erg vrolijk en redelijk druk meisje, wat het liefst nooit naar school gaat en altijd aan het tekenen is. Veel mensen zeggen dat ze ijdel is en denken dat ook, maar ze is dat echt niet en ze is het nooit geweest. Ze vind het wel leuk en fijn om haar haren te kammen, omdat er anders klitten in komen.
    Extra: Zoals ik al zei is James Knight [Gespeeld door DracoMalfoyx] haar één jaar oudere broer, en ze houdt verschrikkelijk veel van schilderen en tekenen. Ze kan dat ook als de beste.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 18:12 ]


    May the odds be ever in your favor!

    Naam:
    Ella Jane Eliza Parker.
    Geslacht:
    Vrouw, Meisje.
    Leeftijd:
    17 jaar.
    Uiterlijk:


    Ella heeft lange, bruine, steile haren waar ze meestal wel iets meedoet. Ze heeft een mooie glimlach -als die tevoorschijn komt- en een soort van donkere hazelnootbruien ogen. Ze is rond de 1m78 en draagt meestal Jurkjes, of Skinny's met topjes. Rokjes ga je haar niet zo vaak zien dragen. Ze is lichtgetint en heeft een mooi figuur.

    -Zelfde plaats-

    -Zelfde plaats-

    -Niet links, Rechts-
    Karakter:
    Je zou het niet verwachten van Ella, maar eigenlijk is ze een verlegen en stil persoon. Ze zal vaak naar de grond kijken, bang voor wat mensen denken. Ze zal vaak een bange blik in haar ogen hebben, bang voor wat er gaat komen. Maar als je de moeite doet om haar te leren kennen, en haar wat tijd geeft om je te vertrouwen komt er een heel ander persoon naar boven. Een persoon die vaak lacht, gek doet, en onvolwassen is.
    Extra:
    Ella komt uit een groot gezin. Ze heeft 3 oudere broers die iets te beschermend over haar waren. Niemand mocht haar lastigvallen, of ze hadden een probleem. Niemand mocht haar kwetsen, iets verkeerds zeggen, of iets doen waar ze totaal niet mee kon lachen, want dan hadden ze een probleem. Ze kan héél lang onder water blijven.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 23:12 ]

    Naam: Ziad
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: Klik
    Karakter: Ziad denkt nooit na voordat hij wat zegt. Het meeste wat hij denkt, spreekt hij gewoon uit. Daarom is hij soms best grof. Meisjes boeien hem niet zo. Vrienden ook niet. Vriendschap staat niet in zijn woordenboek, zegt hij als je hem er naar vraagt. Hij vindt dat trouwe vrienden niet bestaan, en is dan ook niet erg vriendelijk of zo tegen anderen. Zeker niet als hij ze nog niet kent. Wel kan hij soms grappig zijn, maar hij maakt zijn geintjes op verkeerde momenten, waardoor hij toch niet heel lollig word gevonden.
    Ziad heeft een slecht verleden gehad. Hij woonde altijd in de achterbuurt met zijn alcoholistische vader, totdat die een keer een fikkie had gestookt en een paar dagen in de bak moest. Ziad was daar bij, maar toen de politie kwam is hij weggevlucht. Die nacht is hij opgevangen door een internaat, waar hij totdat hij die reis won heeft gezeten.
    Extra: Ziad is half Marokkaans. Verder is hij goed in street dance, maar dat doet hij niet vaak (meer).

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 19:54 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Hee hij is Juvat, van So You Think You Can Dance. En van Who's In Who's Out. AAAH MIJN STREETDANCE INSTRUCTRICE KAREN PAPO SPEELT HET VRIENDINNETJE VAN HEM IN WHO'S IN WHO'S OUT. :3 Proud bastard over here.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sweetest schreef:
    Hee hij is Juvat, van So You Think You Can Dance. En van Who's In Who's Out. AAAH MIJN STREETDANCE INSTRUCTRICE KAREN PAPO SPEELT HET VRIENDINNETJE VAN HEM IN WHO'S IN WHO'S OUT. :3 Proud bastard over here.

    Nu is hij Ziad. xD


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Naam: Samuel Tyler Harrison (Sam)
    Geslacht: Jongen
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Karakter: Sam is iemand die niet stil kan zitten. Hij is bijna nooit echt rustig. Hij zal het dus geen probleem vinden met iets te helpen. Hij houdt wel van uitdagingen, en vindt dat je alles maar gedaan moet hebben. Soms laat hij zich wel te veel meeslepen door anderen, en doet hij dingen die hij normaal niet zou doen.
    Extra: -


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    ThePineapple, is Rosalie Knight goed? Met het haar, uiterlijk, etc.?


    May the odds be ever in your favor!

    Ja hoor ^^
    Ik denk dat ik morgen het schrijftopic open =D


    Cookies!

    thePineapple schreef:
    Ja hoor ^^
    Ik denk dat ik morgen het schrijftopic open =D


    Awh, morgen pas? ;9.


    May the odds be ever in your favor!

    Ja, ik ga zo van de laptop af en als ik het nu open mis ik het begin D;


    Cookies!

    thePineapple schreef:
    Ja, ik ga zo van de laptop af en als ik het nu open mis ik het begin D;


    Awh, jammer, maar ik begrijp je, haha! (:. En als ik nou een samenvatting voor je maak? Hihi!


    May the odds be ever in your favor!

    Schrijftopic 8D
    Klikkah!


    Cookies!