• Topic 1



    Het verhaal
    Een groep jongeren krijgen de schok van hun leven als blijkt dat ze een volkomen gratis reis naar een Resort op een tropisch eiland hebben gewonnen.
    In de zomervakantie stappen ze verheugd op het vliegtuig, klaar om twee weken op het eiland door te brengen.
    Informatie
    De enige gebouwen op het eiland is het Resort en de bijgebouwen zoals een supermarkt, kledingwinkeltje, disco, zonnecenter en nog wat andere gebouwen.
    Ergens op de berg staat een radiostation en er is natuurlijk aan de andere kant van het eiland een vliegveld.
    Het Resort is een modern, maar natuurlijk gebouw dat over verscheidene zwembaden beschikt en een gedeelte van het Resort staat op palen boven de zee.
    De suites zijn luxe bungalows boven het water met een klein balkon waarvanaf je het water in kan duiken.



    Regels
    ~Relaties mogen, maar alsjeblieft:
    Laat het niet zo'n verhaal worden waarbij je personage meteen tegen de perfecte jongen praat en vervolgens geen oog meer hebt voor de anderen en dat jullie dan alleen nog maar met elkaar praten.
    ~Niemand is perfect, dus het kan niet altijd goed gaan: houd het realistisch
    ~Maak geen ruzie ^^
    ~Graag iets langere stukjes dan alleen dit:
    'Ja zeker, en jij?' Vraag ik.
    Anders gaat het tempo weer zo ongelooflijk snel en blijft het een beetje bij praten. Het liefst stukjes van minstens vier a vijf regels



    Rollen
    Meiden:
    ~Teddy Thompson, thePineapple
    ~Lexi Noëlle Marin, LovingStyles
    ~Hazel Marilynn Evanuels, Tramore
    ~Ella Jane Eliza Parker, Lacrima
    ~Aileen Valerie Love, DracoMalfoyx
    ~Liberty Roxanne Dust, IHeartMusicc
    ~Rosalie Lyra Knight, Horus
    Jongens:
    ~Ziad, Diapal
    ~James Andrew Knight, DracoMalfoyx
    ~Devin Nathaniel Grey, IHeartMusicc
    ~Samuel Tyler Harrison, xMockingbird

    Karakterlijstje
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:

    ~Have Fun~


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 17:58 ]


    Cookies!

    Naam: Teddy Thompson
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:


    Teddy is ongelooflijk lang en nogal slungelachtig. Ze draagt een bril en heeft soms last van lichte wallen. Ze oogt nogal slonzig en dat is ook te merken aan haar kledingstijl.
    Karakter: Teddy is een kalm meisje dat het liefste in haar eigen wereld zit, maar ze is ook best slim en ze weet dat ze niet altijd in haar gedachten kan zitten. Ze doet haar mond niet zo snel open, maar als je haar vertrouwen hebt vertelt ze je maar al te graag haar mening. Toch kan ze soms heel naar uit de hoek komen, omdat ze vaak last heeft van een humeurtje. Dat komt omdat ze zich snel aan iets ergert.
    Je zou het ook niet verwachten, maar Teddy houdt ongelooflijk veel van avontuur en adrenaline en als ze iets gaan doen is ze erg enthousiast.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 14:12 ]


    Cookies!

    Kan ik een meisje reserveren? (:


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sweetest schreef:
    Kan ik een meisje reserveren? (:


    Sure ^^


    Cookies!

    Mag ik een meisje en jongen reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    Mag ik een meisje en jongen reserveren?


    Je staat erbij ;3


    Cookies!

    Ik reserveer een jongen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mag ik een jongen reseveren?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jullie staan erbij =D


    Cookies!

    Een jongen en een meisje reserveren voor mij plz :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: James Andrew Knight
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: :


    James heeft bruin haar en een paar felblauwe ogen.
    Karakter: James is altijd hyper daarom vragen mensen ook altijd om die teveel suiker op heeft. Hij is nieuwsgierig wat hem soms in de problemen brengt. Maar als je hem nodig heb is hij serieus en wilt je helpen als het kan
    Extra:-

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 18:06 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kan ik nog een meisje reserveren, of niet? ;p. Dan vul ik haar morgen of straks in!


    May the odds be ever in your favor!

    Tramore schreef:
    Kan ik nog een meisje reserveren, of niet? ;p. Dan vul ik haar morgen of straks in!


    Je staat er bij! :]


    Cookies!

    Naam: Hazel Marilynn Evanuels. [Heezel Merrielien Eevaanuwels.]
    Geslacht: Meisje.
    Leeftijd: Vijftien, ze verjaart op 12 mei.
    Uiterlijk:


    Hazel ziet er verschrikkelijk onschuldig uit, ze wordt wel gezien als een verwend nest, maar dat is echt niet zo. Hazel heeft donkerbruine, bijna zwarte krullen die iets over haar schouders hangen. Ze heeft bijna altijd haar - haar los, maar ze heeft ook soms een vlecht in. Ze heeft een blanke tint, maar het is ook een beetje getint. Haar ogen zijn amandelvormig en hebben een chocoladebruine kleur. Haar kleding is erg chique. Haar ouders zijn namelijk rijk. Ze heeft elke dag wat anders aan, want ze kan niet tegen ‘geen stijl hebben’. Daar kan ze zelf niets aan doen. Ze heeft altijd één ketting om, die is van haar overleden broertje. Ze draagt die ketting altijd, bang om hem ooit kwijt te raken.
    Ariana Grande.
    Familie: Hazels ouders zijn rijk, zoals ik al zei. Ze heeft ook geen goede band met hun. Haar grote zus, Juliette van achttien, leeft met Hazel mee. Hazels moeder, Grace, werkt altijd voor het geld, en haar vader, Marten, werkt al helemaal hard, maar dan thuis. Hij zit altijd op zijn kantoor. Hazel heeft ook nog een overleden broertje van zes, Felix, hij had een ongeneeslijke ziekte, het is nog steeds niet duidelijk welke ziekte.
    Selena Gomez, Cheryl Cole, Jason Lee.
    Karakter: Hazel is een zachtaardig en lief meisje. Ze is betrouwbaar, aardig en een tikje druk. Ze kan best wel dramatisch zijn, en laat dat soms ook merken. Hazel wil niet gekwetst worden, want dan kan ze best bazig worden.
    Extra: Hazel is gek op snoep. Als haar leven eventjes op zijn kop staat, wordt ze altijd blij gemaakt met een snoepje, maakt niet uit wat voor snoepje.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 16:15 ]


    May the odds be ever in your favor!

    Sorry van zo'n grote beschrijving, ik hou van grote beschrijvingen (:.


    May the odds be ever in your favor!

    Zou iedereen zo snel mogelijk zijn rol in willen vullen?


    Cookies!