• X

    [ bericht aangepast op 14 jan 2024 - 14:15 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Blijkbaar heeft hij het je niet vergeven. Was dat vergeven voor of nadat je het uitmaakte?


    quidquid excusatio prandium pro

    good friends ^.^


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    RainbowDash schreef:
    Blijkbaar heeft hij het je niet vergeven. Was dat vergeven voor of nadat je het uitmaakte?

    Ik had hem eerlijk verteld dat ik met hem had gezoend toen we nog iets hadden, en toen wilde hij het niet uitmaken en vergaf me.
    Maar ik denk dat hij het me nooit zal vergeven dat ik nu dus iets met die andere jongen heb.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    JustYouAndMe schreef:
    good friends ^.^

    Lucky you (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Never had a boyfriend. (':

    Ook zoiets, alleen loog hij al over mij toen we nog iets hadden.


    Your make-up is terrible

    Jepson schreef:
    Never had a boyfriend. (':

    ik ook niet ^.^


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Height schreef:
    (...)
    Ik had hem eerlijk verteld dat ik met hem had gezoend toen we nog iets hadden, en toen wilde hij het niet uitmaken en vergaf me.
    Maar ik denk dat hij het me nooit zal vergeven dat ik nu dus iets met die andere jongen heb.


    Tjah, dan is het ook niet zo gek. Bekijk het zo: Jullie hebben een relatie, je zoent met een ander. Vervolgens vertel je het wel eerlijk. Waarschijnlijk dacht hij, omdat je het hem eerlijk vertelde, dat je het erg vond dat je met die ander had gezoend en dat je er spijt van had en je relatie met hem wil voortzetten. Dus hij vergeeft je. Maar dan, korte tijd later, maak je het uit met hem en ga je gelijk door naar de jongen met wie je gezoend had. Dezelfde jongen met wie je eerder gezoend had, iets waarvoor je hem vlak daarvoor nog had gevraagd om het je te vergeven. Hoe denk je dat dat overkomt op hem?

    Dan is het ook niet zo gek dat hij boos is, en dan telt het eerdere vergeven ook neit echt, is een beeeetje een andere situatie.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ehh, we waren normaal uit elkaar gegaan totdat hij ineens rond ging strooien dat hij het had uitgemaakt. Ik was een beetje verbaasd toen ik dat hoorde en toen ik dat aan hem vroeg waarom ie dat deed, was zijn excuus: 'Dan zouden ze niet moeilijk gaan doen.'
    Toen had ik echt zo van WTF? Ik heb het toen meteen recht gezet (niet dat ik er trots op was dat ik het had uitgemaakt, maar ik heb gewoon geen zin in dat mensen daarover gaan liegen).

    Wat ik ook raar vond: Hij had tegen me gezegd dat hij zichzelf er eerst heel erg moest overheen zetten alleen twee weken daarna had hij al weer met een ander meisje gezoend >.< Niet dat ik dat erg vond ofzo (ik was alleen blij, omdat hij had gezegd dat hij opnieuw wilde beginnen en ik hoefde dat eigenlijk niet), maar ik vond het een beetje vreemd. Alleen dat is nu ook al weer uit (met dat meisje).

    Maar we doen wel gewoon 'normaal' (volgens mij ;]) tegen elkaar.


    Deep inside, I've never felt alive

    ben ik blij dat mn ex een watje is. van alles zeggen maar de ballen niet hebben om me in elkaar te slaan terwijl hij me bedreigde op msn.
    ik heb hem hard genaaid en dat weet ik. maar zeggen dat hij me in elkaar gaan slaan met zn lieve broertje? ben ik blij dat ik bevriend ben met een jongen waar hij bang voor is :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Tjah, dan is het ook niet zo gek. Bekijk het zo: Jullie hebben een relatie, je zoent met een ander. Vervolgens vertel je het wel eerlijk. Waarschijnlijk dacht hij, omdat je het hem eerlijk vertelde, dat je het erg vond dat je met die ander had gezoend en dat je er spijt van had en je relatie met hem wil voortzetten. Dus hij vergeeft je. Maar dan, korte tijd later, maak je het uit met hem en ga je gelijk door naar de jongen met wie je gezoend had. Dezelfde jongen met wie je eerder gezoend had, iets waarvoor je hem vlak daarvoor nog had gevraagd om het je te vergeven. Hoe denk je dat dat overkomt op hem?

    Dan is het ook niet zo gek dat hij boos is, en dan telt het eerdere vergeven ook neit echt, is een beeeetje een andere situatie.

    Ik vond het ook erg dat ik het had gedaan, had er spijt van en wilde toen nog bij hem blijven. Daar moet je me echt niet verkeerd in begrijpen.
    En wat ik heb gedaan komt misschien hard over, maar dat is gewoon omdat ik nooit tegen m'n ex heb willen liegen en dat dus ook niet heb gedaan. Toen ik het had uitgemaakt vroeg hij ook nog of ik die jongen leuk vond, dus ik zei "Ik denk het eigenlijk wel", en dat wist ik toen ook nog niet zeker.
    Natuurlijk had ik het anders moeten doen, maar dan snap ik nog niet waarom hij erover zou moeten liegen tegen anderen.

    Daarbij: ik heb niet gezegd dat ik hem het recht niet geef om boos op me te zijn. Dat snap ik.
    Alleen haat ik leugens, daarom vind ik hem zo vervelend. Als hij me wilt laten afbeelden als een kreng lukt het hem dan ook heus wel met het echte verhaal, in plaats van alleen maar "Ze ging vreemd dus ik maakte het uit".

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 14:01 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    ik ook niet ^.^


    ik ook niet


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het is simpel.

    Jij heb iets geflikt bij hem wat niet kan. En waar van je heel veel spijt heb. Maar hij vindt het waarschijnlijk niet eerlijk en doet zo.


    Sorry ik ben goede vrienden met mijn ex.


    Some angels have no wings.

    Eerst waren we hele goede vrienden, toen kregen we ruzie om iets heel doms, toen deden we alsof we elkaars grootste vijanden waren en nu zijn we weer gewoon vrienden. Heel vaag allemaal, maar we zijn nu gelukkig vrienden. Die ruzie sloeg echt nergens op en was ook niet nodig.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jepson schreef:
    Never had a boyfriend. (':


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."