• Ik heb net een blaar "geplet" dus kwam er spul uit en nu doet 't mijn voet pijn.
    Volgens mijn nicht krijg je er nog meer blaren van. Is dit waar ?

    Wacht en vind het uit!


    Firm believer of all that is magic

    Nee dit is niet waar, maar de kans op een infectie is groot. Goed schoonhouden zou ik zeggen


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Dat is met wratten. (joehoe)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Elanysa schreef:
    Nee dit is niet waar, maar de kans op een infectie is groot. Goed schoonhouden zou ik zeggen


    Ik heb een keer een hele grote vieze blaar gehad, en toen moest ik het van mijn moeder schoonhouden met Biotex. Misschien raar om te geloven maar het werkte echt.


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    nee, wat eruitkomt is lymfevloeistof, dan krijg je er niet meer van, alleen kan je wel een infectie krijgen, goed schoonmaken/houden net als wat Elanysa zegt.


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Dat doet echt pijn! :O

    Nee, je krijgt er niet meer van ofzo, maar je kan wel een infectie oplopen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee, er gebeurt niks, het is eigenlijk juist goed dat je hem kapot gemaakt hebt (dacht ik). Dan kan ie goed drogen, maar houd het wel schoon!


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Een blaar is een brandwonde zonder 'vloeistof' een blein is een brandwonde mét vloeistof. Dus je bedoelt een blein.

    Zoals al eerder gezegd: je krijgt er niet meer van, maar er is wel kans op infectie. Er zijn zo van die speciale pleisters. Die blijven enkele dagen zitten, kun je mee douchen en nog veel meer. Die zorgt ervoor dat de druk op die blein verlaagd, laat het uitdrogen en zorgt ervoor dat je terug schoenen aan kan zonder pijn. Ik heb er van Compeed. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Een blaar is een brandwonde zonder 'vloeistof' een blein is een brandwonde mét vloeistof. Dus je bedoelt een blein.

    Zoals al eerder gezegd: je krijgt er niet meer van, maar er is wel kans op infectie. Er zijn zo van die speciale pleisters. Die blijven enkele dagen zitten, kun je mee douchen en nog veel meer. Die zorgt ervoor dat de druk op die blein verlaagd, laat het uitdrogen en zorgt ervoor dat je terug schoenen aan kan zonder pijn. Ik heb er van Compeed. =)


    Wat in Nederland een blaar is, is in België een blein. Dus ze heeft wel degelijk een blaar en bedoelt dit ook x]

    En inderdaad infectiegevaar. Blaarpleisters zijn echt handig op dat soort momenten, of er gewoon voor zorgen dat het schoon blijft :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Wat in Nederland een blaar is, is in België een blein. Dus ze heeft wel degelijk een blaar en bedoelt dit ook x]

    En inderdaad infectiegevaar. Blaarpleisters zijn echt handig op dat soort momenten, of er gewoon voor zorgen dat het schoon blijft :Y)

    Tjah, bij het Rode Kruis leren je ze je het zo aan. Het zijn beide brand/wrijfwonden met het verschil dat een blein vocht bevat. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury