• [ bericht aangepast op 8 mei 2021 - 21:15 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Right ik zou bijna het spel gaan kopen. :P Heb m'n gamecube toch nog aangesloten staan. :'D


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    Right ik zou bijna het spel gaan kopen. :P Heb m'n gamecube toch nog aangesloten staan. :'D

    Het stamt uit de oertijd (lees: 2005/2006), maar het is echt über:Y).


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ja dat snap ik. :P Spelletjes vinden voor de gamecube is sowieso niet echt makkelijk. :'D Maar ik weet nog wel een winkeltje. :D


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    YAY, het is La-Di-Day vandaag C: Ik ga nu K.K. Slider om een liedje vragen, jeej:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Dat had ik vroeger. Ik had geen onkruid en alle boompjes omgezaagd, maar toen ging iedereen weg..

    In Animal Crossing kom ik op een gegeven moment niet meer verder, hele tijd geleden dat ik het heb gespeeld.
    Speel eigenlijk nog heel weinig op m'n DS.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Bangarang schreef:
    Dat had ik vroeger. Ik had geen onkruid en alle boompjes omgezaagd, maar toen ging iedereen weg..


    't Is ook niet de bedoeling dat je alle bomen zaagt :'D.
    Gisteren heb ik de hele zolder afgezocht naar een cd en kwam toen allemaal oude spellen tegen o_o. Heb gister de hele dag zoo tycoon 1 gespeeld (en ik ben failiet, kut dolfijnen). Vandaag ga ik weer met animal crossing beginnen :Y). Hooray for nostalgia *O*


    i put the fun in funeral