• Goed, ik heb dan wel een oude la.to., maar dan nog, het faalt best wel hard, want zoals je kunt zien doet de laatste letter in het woord sto. het niet. Mijn enter doet het ook niet, en het stree.je. Nouhou. Echt falend! Nog iemand zoiets meegemaakt *vraagteken* < het vraagteken doet het ook niet. Eigenlijk zo'n beetje een deel van de rechterkant van het toetsenbord. Zucht. Edit, nee, dit geen gra.je, lol, zo komt het eigenlijk wel een beetje over.. Helaas.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 21:37 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn HTC faalt nu ook al. Hij vind het grappig, dat als ik met mijn uitschuifbaar toetsenbord aan 't typen ben, dat ie ineens ergens anders op springt. >.<
    En nu moet ik dus met zo'n qwerty-toetsenbord typen, maar ik kan daar niet mee omgaan :W

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 21:39 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    Maar mijn HTC faalt nu ook al. Hij vind het grappig, dat als ik met mijn uitschuifbaar toetsenbord aan 't typen ben, dat ie ineens ergens anders op springt. >.<
    En nu moet ik dus met zo'n qwerty-toetsenbord typen, maar ik kan daar niet mee omgaan :W
    Haha, ik ty. standaard met een qwerty toetsenbord.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nou deze toetsenbord is anders ook nogal klote ;D als ik die bovenste rij allemaal doe krijg ik dit;

    `56-=\ De rest van die rij doet het niet XD noga irritant aangezien ik die haakjes nog wel eens gebruik dat 'en' tekentje en dat dollar tekentje xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lol, dat is écht vaag om te lezen. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    SaritaLover schreef:
    Lol, dat is écht vaag om te lezen. :'D


    Ja, ik weet het.
    Weet je wat nog vager is? Dat als je er een tijdje op gaat zitten slaan, gaan ze opeens weer werken. Jeej?
    Maar ik ga ermee naar ICT. Mijn laptop is al bejaard, dus dan mag dat wel..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt