• © Copyright Pavarotti
    Topic________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 12:22 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael

    Ze beantwoord mijn kus op de zelfde manier. Ze bijt zachtjes op mijn onderlip. Haar handen glijden over mijn t-shirt en kriebelen mijn borst. Ik lik over haar lippen en sla mijn armen om haar middel. Ik lach even naar haar lippen.
    "Ik houd van je," fluister ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Nadal - Rajah]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Heb een lichte hersenschudding, gister ongelukje gehad, dus ik weet niet hoe lang ik online blijf, verga haast van de hoofdpijn.]

    Kyle

    "Ik merk het." Antwoord Irial droog. Hij geeft me nog een kusje op mijn wang, tilt me op en zet me op een stoel naast zich.
    "Misschien lukt het zo beter." Zegt hij met een glimlach.
    Ik trek even een zielig gezicht en herstel me dan weer. "Handje wel?" Vraag ik kinderlijk en hou mijn hand op.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jeremy

    "Wees creatief."
    Ik doe even alsof ik heel hard nadenk.
    "Wat dacht je van... Donna?"
    Lachend kijk ik haar aan.


    Mary

    Lachend kijk ik Auryn aan, en hoor dan plots mijn gsm afgaan in mijn broekzak.
    "Sorry," zeg ik snel. Ik haal hem tevoorschijn, en zie de naam van mijn tante op het schermpje staan. Zo snel ik kan, krabbel ik het bed uit, en ga op de gang staan.
    "Hallo?" zeg ik zacht. Ik sluit de slaapkamerdeur en loop een beetje heen en weer. Ze klinkt bezorgd, en het lijkt alsof ze iets wil zeggen. Ik stop met ijsberen wanneer ze het eindelijk vertelt.
    "Mary, je moeder is dood."
    Ik kan het niet geloven, en leun tegen de muur.
    "Tante, d-dat meen je toch nie-?"
    "Jawel, ze hebben haar gevonden. Auto-ongeluk. Samen met haar vriend."
    Ik hou me in om te vragen welke vriend, maar ik ben net iets te ontstemd. Hoewel ik kwaad op haar ben, en ik het was die is weggelopen, komt het hard aan. Bevend zak ik door mijn knieen en ga tegen de muur aanzitten.
    "Tante Emily, zeg alsjeblief dat het niet waar is..."
    Mijn stem beeft, en ik bijt op mijn lip om niet in tranen uit te barsten. Even is het stil aan de andere kant van de lijn.
    "Het spijt me, lieverd," zegt ze dan zacht.
    "E-en wat gebeurt er dan met mij?" vraag ik voorzichtig.
    Ze legt uit dat ik bij haar moet komen wonen, omdat zij na mama mijn voogd zou zijn. Ik schud mijn hoofd.
    "Tante, dat gaat niet. I-ik kan niet..."
    Ik barst in snikken uit. Ik wil hier niet weg. Niet weer Charlie en Arion achterlaten. Ik hoor haar nog wat zeggen, maar onderbreek haar even.
    "Tante, ik moet het even verwerken. I-ik bel later wel terug."
    Resoluut druk ik op het rode telefoontje, en leg mijn gsm op de grond, naast me. Ik trek mijn knieen op, en sla mijn armen erom heen. Ik staar voor me uit, terwijl de tranen over mijn wangen lopen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Wat dacht je van... Donna?"
    Ik knik goedkeurend.
    "Klinkt goed," grinnik ik. "Heel creatief."
    Ik druk een kusje op zijn voorhoofd en kijk het lachend aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Klinkt goed. Heel creatief."
    Ik grinnik en kus haar neus.
    "Ik weet het, ik heb zo mijn momenten."
    Geamuseerd kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik weet het, ik heb zo mijn momenten."
    "Van die inspirerende momenten," grinnik ik.
    Lachend vlei ik mezelf tegen hem aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Van die inspirerende momenten."
    Ik leg mijn arm om haar heen en druk een kus op haar voorhoofd.
    "Inderdaad. Ik ga er volledig mee akkoord."
    Grijnzend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Inderdaad. Ik ga er volledig mee akkoord."
    "Als je die kans hebt," grinnik ik en druk een klein kusje op zijn lippen.
    "Moet je die pakken."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Als je die kans hebt, moet je die pakken."
    Ik ben even afgeleid wanneer ze me kust.
    "Huh? Welke kans?"
    Glimlachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Huh? Welke kans?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "Laat maar," lach ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Laat maar."
    Ik grinnik even en kus haar zacht.
    "Mijn excuses. Je leidt me af," zeg ik stil, terwijl ik in haar ogen kijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Michael likt even over mijn lippen en neemt me steviger vast. Ik voel hem tegen mijn lippen aan lachen en doe automatisch hetzelfde.
    "Ik houd van je," fluistert hij zacht.
    Een zalig gevoel trekt doorheen mijn hele lichaam. Ik veeg met mijn lippen heel licht over de zijne.
    "En ik hou van jou," antwoord ik liefdevol.
    Dan kus ik hem heel teder, maar naarmate we langer kussen wordt het steeds ruwer.

    Arion

    Plots gaat de mobiel van Mary, ze neemt op en loopt de kamer uit. Ik hou me even bezig met Auryn.
    "Heb je alles gehoord?" vraag ik haar.
    Ze knikt en zet een schattig gezicht op.
    "Wanneer gaan jullie trouwen?" vraagt ze dan, met de onschuldigheid die nog bij haar leeftijd hoort. Ik moet even lachen en aai over haar haren.
    "Dat duurt nog wel even."
    We praten nog wat over koetjes en kalfjes tot ik vind dat Mary wel lang weblijft. Ik besluit even te gaan kijken en tref haar op de gang aan, in een hoopje op de grond. De tranen stromen over haar wangen. Ik ga voorzichtig naast haar zitten en sla een arm om haar schouders.
    "Hé," zeg ik sussend. "Wat is er?"

    Irial

    Hij trekt even een zielig gezicht.
    "Handje wel?" vraagt hij op een kinderlijk toontje terwijl hij zijn hand omhoog houdt. Ik moet even lachen en neem zijn hand in de mijne om vervolgens ons vingers te verstrengelen. Ik leg onze handen op mijn schoot en kijk even het lokaal rond terwijl ik met mijn duim over de rug van zijn hand wrijf.
    "Waar is iedereen eigenlijk?" vraag ik wanneer ik merk hoe leeg het lokaal is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik voel een arm om me heen, en wanneer ik op kijk, zie ik dat het Arion is. Snel veeg ik de tranen van mijn wangen, en leg mijn hoofd tegen zijn schouder aan.
    "Hé, wat is er?"
    Ik snik even en voel nieuwe tranen alweer opwellen.
    "Z-ze is dood," zeg ik met schorre stem.
    "Ze is dood, verdomme!"
    Ik ga met mijn hand door mijn haar en begin weer te huilen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Mijn excuses. Je leidt me af."
    Ik voel het bloed weer naar mijn wangen trekken. Met mijn neus wrijf ik langs de zijne en verstop ik mijn gezicht in zijn hals.

    Michael

    "En ik hou van jou."
    We zoenen steeds ruwer. Mijn handen glijden weer onder haar shirtje. Zachtjes streel ik haar rug. Ik trek mijn shirt weer uit en gooi hem in een hoekje van de kamer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."