• © Copyright Pavarotti
    Topic________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 12:22 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "Gôh, kan er meer vanaf?" zegt Kyle lachend.
    Hij kijkt me aan en legt een hand op mijn heup terwijl hij de andere om mijn hals laat liggen. Ik kijk hem aan met een schuin lachje.
    "Overtuig me of kom zelf maar halen," antwoord ik.
    Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen.
    En dan te bedenken dat ik vroeger een hekel aan klef gedoe.

    Charlotte

    Hij schudt lachend zijn hoofd.
    "Ik hoop het niet. Normaal ik heb altijd zo'n hekel aan dat soort stelletjes," grinnikt Michael.
    Ik zet het bord aan de kant met een stout lachje op mijn gezicht.
    "Oh?" zeg ik terwijl ik bij Michael op schoot kruip. "Dus je houdt er niet van als ik dit doe?" Ik druk heel licht mijn lippen op de zijne. "Of dit?" Tergend langzaam verplaats ik mijn lippen van zijn lippen, over zijn kaaklijn naar zijn hals om er zachtjes in te bijten. Ik kus verder tot ik bij zijn oorlel kom en bijt er even in.
    "Want ik kan het best begrijpen als je dit te klef vindt," fluister ik met hetzelfde stoute lachje van net.

    Arion

    "Laat mij je vooral niet tegenhouden," fluistert ze zacht.
    Er verschijnt een lachje op mijn lippen.
    "Jij zou nochtans de enige zijn die me kan tegen houden," antwoord ik zacht terug. Ik haal mijn hand uit de hare om vervolgens ons vingers te verstrengelen. Heel even vind ik het jammer dat Auryn tussen ons in ligt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    Ik voel hem over mijn lippen likken. Er ontsnapt een kreun uit mijn mond. Om mijn mond verder te snoeren beantwoord ik zijn zoen heftig. Mijn handen glijden naar zijn kont en haken zich in zijn broek.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Jij zou nochtans de enige zijn die me kan tegen houden."
    "Awwh," zeg ik zacht.
    Ik ben helemaal vertederd, en zou hem zo willen bespringen om hem te knuffelen, maar dat gaat nogal moeilijk.
    "Onthoud dat je een lange knuffel van me tegoed hebt," zeg ik zacht.


    Jeremy

    Als antwoord op haar gekreun, kreun ik ool nog enkele keren. Ik trek haar stevig tegen me aan.
    "Donna," mompel ik zacht.
    Ik heb al zo'n idee waar dit heen leidt, en er is geen enkel deel in mij dat het anders wil.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Want ik kan het best begrijpen als je dit te klef vindt."
    Ik knik lachend.
    "Ja, dit is veel te klef," lach ik.
    Zachtjes druk ik mijn lippen op de hare. Tergend langzaam open ik mijn mond.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Overtuig me of kom zelf maar halen," Antwoord Irial met een wenkbrauwwiebel.
    "Hm, overtuigen is niet mijn sterkste vak. Maar het zelf halen is nooit te moeilijk." Grinnik ik en druk mijn lippen teder op de zijne.
    Ik sluit even mijn ogen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna

    "Donna."
    Ik kreun zachtjes en trek mijn shirt uit. Ik trek hem dicht tegen me aan en plant mijn lippen op zijn sleutelbeen. Zachtjes druk ik er kleine kusjes op.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Voor ik het weet is haar shirtje uit, en trekt ze me nog dichter tegen haar aan. Ze drukt haar lippen weer in mijn hals, en het is de druppel. Ik ga met mijn hand door haar haren, en druk zacht mijn kruis tegen het hare. Voorzichtig bijt ik op haar lip, en kreun nog een keer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Onthoud dat je een lange knuffel van me tegoed hebt," zegt Mary zacht.
    Er komt een gekke gedachte bij me op waar ik om moet lachen.
    Dit keer besluit ik hem maar met Mary te delen.
    "Dat vergeet ik nooit meer. Als ik later oud en dement ben, krijg je elke dag te horen dat ik een lange knuffel moet omdat ik niet meer weet wanneer het was," grinnik ik.
    Ik buig ietwat over Auryn heen en geef haar een kusje op de neus.

    Charlotte

    "Ja, dit is veel te klef," lacht Michael.
    Hij drukt zijn lippen tegen de mijne en open langzaam mijn mond. Ik glimlach even en fluister nog tegen zijn lippen aan,
    "Begrijp ik, volkomen."
    Dan bijt ik even op zijn onderlip voor ik hem meesleur in een vurige kus.
    Niks aan te doen.

    Irial

    "Hm, overtuigen is niet mijn sterkste vak. Maar het zelf halen is nooit te moeilijk."
    Teder drukt Kyle zijn lippen op de mijne. Ik kus hem liefdevol terug. Ik leg opnieuw mijn hand op zijn wang terwijl ik hem gewoon verder kus. Ik gloei helemaal vanbinnen. Alsof er vuurvliegjes in mijn buik rondvliegen in plaats van vlinders.
    "Heeft iemand je al gezegd dat je goed kan kussen?" fluister ik tussen het kussen door tegen Kyle's lippen aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    Ik voel zijn kruis tegen de mijne. Er ontsnapt weer een kreun uit mijn mond, deze keer een luidere. Hij bijt zachtjes om mijn lip. Met mijn handen woel ik door zijn haren. Ongeduldig probeer ik zijn broek open te maken. Als het niet lukt trek ik de mijne maar handig uit en druk ik mezelf stevig tegen hem aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael

    "Begrijp ik, volkomen."
    Ik beantwoord haar vurige zoen maar al te graag. Onhandig zet ik het bord met eten op de grond en trek ik haar dicht tegen me aan.
    "Charlotte," mompel ik zachtjes terwijl ik door ga met zoenen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Dat vergeet ik nooit meer. Als ik later oud en dement ben, krijg je elke dag te horen dat ik een lange knuffel moet omdat ik niet meer weet wanneer het was."
    Ik voel een kus op mijn neus, en lach zachtjes.
    "En als ik grijs en verrimpeld ben, zal ik je nog elke dag met veel plezier die knuffel geven," fluister ik met een zacht kneepje in zijn hand.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Sorry, ik ga slapen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Grijnzend kijk ik haar aan wanneer ze haar broek uitwerkt, en ook ik doe het teveel aan stof om mijn lijf uit. Ik kijk haar aan, terwijl mijn vingers zacht over de stpf van haar bh gaan, en ik volg de lijnen van de bandjes op haar schouders.
    "Je bent prachtig," fluister ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Heeft iemand je al gezegd dat je goed kan kussen?" Fluistert Irial tussen het kussen door.
    "Jij net vijf seconde geleden." Zeg ik op de zelfde manier en druk mezelf iets strakker tegen hem aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    "Charlotte," mompelt Michael tussen het kussen door.
    Als het kon dan zou ik nu grijnzen.
    "Ja?" vraag ik plagerig. Ik haal even adem voor ik hem verder kus. Dit is veel te leuk om ermee op te houden, en ik had hem gewaarschuwd dat ik dit mijn hele leven zou willen doen. Ik sla mijn armen om zijn nek en druk mezelf tegen hem aan.

    Arion

    "En als ik grijs en verrimpeld ben, zal ik je nog elke dag met veel plezier die knuffel geven," antwoordt Mary terwijl ze even in mijn hand knijpt.
    "Wacht, wat?" vraag ik gespeeld verbaasd. "Blijf jij niet zo knap?" vraag ik dan.
    Gelukkig kan ze niet zien hoe ik lig te grijnzen.
    En gelukkig vind ik haar leuk genoeg dat haar uiterlijk er niet veel meer toe doet, al is ze nog steeds een welkome verschijning.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.