• © Copyright Pavarotti
    Topic________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 12:22 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ah nee, doe maar hoor (: Ik zei het alleen maar ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [(: Ik maak nog wel even een nieuw topic voor jullie aan.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik weet wat lolligs]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [vertel]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hale Clevement

    Ik loop terug naar het Glee lokaal en zie tot mijn verbazing nog een paar zitten.
    Ik begin te lachen. "Ben ik het vergeten te zeggen?" Ik kijk ze lachend aan.
    "Sorry, maar het viel uit." Zeg ik en wrijf over mijn achterhoofd.
    "Jullie kunnen weg. Sorry." Zeg ik nogmaals. Wat een blunder.

    Kyle

    Ik kijk MR Cleve aan. "Meent u dit nou?" Vraag ik en kijk hem aan.
    "Dus we hebben hier voor niets zitten wachten? Ik dacht dat u iets aan het doen was!" Zeg ik en sta overeind.
    "Kom je Irial?" Vraag ik en kijk hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [lolz oke zal ik verder gaan met lilly]
    Lilly
    Ik let niet op de docnet die binnenkomt gewandeld.
    Nog steeds boos kijk ik naar Isa. Zonder dat ik nadenk begin ik te schreeuwen. "Waar slaat dat nou weer op, vind je dat verdomme normaal"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [whaha schoenen die ik morgen ga kopen stond net in de reclame op Q


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Tegen wie schreeuwt ze?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ghehe de persoon die toevallig haar sloegxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Oow]

    Isabelle

    "Goh, die kwam laat!" Zeg ik en kijk naar Lilly.
    "En volgens mij slaat het op jou." Zeg ik bijdehand en kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ahah is de docent al weg??]
    Lilly
    Ik kkook van binnen. En dan denkt ze nog grappig te zijn ook. Ik bijt even op mijn tanden. Alles wat ik straks zou schreeuwen zou ik spijt van krijgen. "Waarom?! Waarom sloeg jij mij?!" schreeuw ik nog steeds.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Lilly, laat het." Zeg ik kalm en draai me om en wil weglopen.
    Maar MR Clevement houd me tegen.

    Hale Clevement

    "Wat is er allemaal gebeurd?" Vraag ik als ik Isabelle tegenhoud.
    Ik neem haar mee naar een stoel en zet haar neer, ook Lilly wil ik neerzetten op een stoel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Wanneer ze weg wilt lopen wil ik haar achterna gaan maar de docent zet haar al op een stoel. Als hij naar mij wilt lopen om mij mee te nemen sis ik naar hem. "Blijf van me af" sis ik boos.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hale Clevement

    Ik hou mijn handen omhoog om te laten zien dat ik haar niet aanraak.
    "Vertel eens rustig wat er is gebeurd." Zeg ik dan gewoon maar even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Hij houdt zijn handen omhoog en begrijp zijn teken. "vertel eens rustig wat er gebeurd is" zegt hij. "Rustig nou mooi niet" zeg ik boos. iK wijs naar Isa. Nou mag zij eht oplossen. Ik sla mijn armen over elkaar heen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan