• © Copyright Pavarotti
    Topic________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 12:22 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Donna, je put me helemaal uit. En ik vind het helemaal niet erg."
    Ik glimlach naar hem terwijl ik met een hand door zijn haar ga.
    "Gelukkig maar," fluister ik zachtjes.
    Moe sluit ik mijn ogen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Gelukkig maar."
    Ik glimlach en doe net hetzelfde als zij. Ik sluit mijn ogen, en streel zacht met mijn hand over haar arm.
    "Slaapwel, lieve Donna," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Slaapwel, lieve Donna," hoor ik verweg.
    Zachtjes maak ik een instemmend geluid. Ik voel me langzaam weg zakken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik hoor haar nog wat mompelen. Voorzichtig draai ik me om zodat ik op mijn zij lig, met mijn gezicht naar haar toe, en ik druk nog een kusje op haar voorhoofd, voor ik ook mijn ogen sluit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Zachtjes wrijf ik in mijn ogen voordat ik ze open doen. Langzaam hijs ik mezelf omhoog. Naast me zie ik Jeremy nog vredigslapen. Ik draai mezelf uit bed en loop zo stil mogelijk de trap af. Op de eettafel zie ik mijn pakje sigaretten liggen. Ze zien er aanlokkelijk uit. Ik gris het pakje van tafel. Voordat ik een sigaret aansteek maak ik eerst een kop koffie voor mezelf. Even check ik het plafond. Hij is nog helemaal wit. Er wordt dus niet gerookt in huis. Zuchtend stap ik half in mijn All stars en loop ik met mijn koffie en sigaretten naar buiten waar ik er eentje opsteek.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik draai me nog een keer om, en wil haar tegen me aantrekken, maar dan voel ik dat ik alleen in het bed lig. Snel open ik mijn ogen, en weet niet hoe snel ik het bed uit ben. Ik kleed me aan, en loop op mijn kousen naar beneden. De geur van koffie en sigaretten komt me tegemoet, en ik doe snel mijn schoenen aan, om buiten Donna te vinden.
    "Hoi, lieverd," zeg ik met een stem die nog hees is van de slaap. Ik ga achter haar staan, met mijn armen om haar middel, en neem plagerig een trekje van de sigaret die ze vastheeft.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Hoi, lieverd," hoor ik achter me.
    Twee armen voel ik om mijn middel glijden. Jeremy neemt een trekje van mijn sigaret.
    "Goedemorgen," zeg ik slaapdronken nadat ik nog een hijs van mijn sigaret neem. Rustig blaas ik de rook weer uit. Even nip ik aan mijn koffie en druk ik een kusje op zijn voorhoofd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Goedemorgen."
    Ik grijns even en kijk haar aan.
    "Je ziet er echt nog sexier uit, als je net wakker bent."
    Teder kus ik haar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Je ziet er echt nog sexier uit, als je net wakker bent."
    Ik voel zijn lippen teder op de mijne. Mijn armen sla ik om zijn hals terwijl ik mijn bijna opgebranden sigaret uittrap. Ik laat zijn lippen los en wrijf even over mijn armen.
    "Ga je mee naar binnen?" vraag ik hees.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ga je mee naar binnen?"
    Ik knik en neem haar hand vast. Zacht knijp ik er even in.
    "Na u, mevrouw," zeg ik met een knipoog.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Na u, mevrouw."
    Ik knik zachtjes en loop naar binnen. Langzaam breng ik de kop met koffie weer naar mijn lippen en ik neem een flinke slok. Zuchtend laat ik mezelf op de bank ploffen waar ik mijn benen op de bank leg.
    "Hoe heb je geslapen?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Hoe heb je geslapen?"
    Ik ga bij haar in de zetel zitten terwijl ik haar glimlachend aankijk.
    "Als een roosje. Ik was vrij uitgeput, moet ik zeggen."
    Even grijns ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Als een roosje. Ik was vrij uitgeput, moet ik zeggen."
    Lachend kruip ik tegen hem aan.
    "Het was ook zo vermoeiend," lach ik dramatisch.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Het was ook zo vermoeiend."
    Ik grinnik even.
    "Maar het was het waard," zeg ik zacht, en druk haar zacht.
    "Heb jij goed geslapen?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Heb jij goed geslapen?"
    Ik knik.
    "Eindelijk wel," fluister ik zachtjes terwijl ik mijn vingers in de zijne verstrengel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."