• Over een paar weken moet ik een spreekbeurt houden, en ik moet morgen mijn onderwerp zeggen. Maar ik weet totaal niet wat! Dus hebben jullie een paar tips?

    Wat voor soort onderwerp?

    I say Joseph Kony. (cat) Of Quizlet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Uhm. Ik heb hem eens over de moderne hekserij gedaan...
    Anders kan je nog onderwerpen als: Coca Cola, kanker, andere ziektes ...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    De inval in Libie, een mogelijke inval in Syrie, kernwapen in Iran, Kony de goddelijke massaverkrachter, Zimbabwe, Uganda, Malaria

    En dat is alleen over Afrika xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Wat zijn je interesses?
    Ik zou het doen over de gouden eeuw van de Piraten, Tortuga of Velodrome D'hive.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 13:15 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Wat zijn je interesses?
    Ik zou het doen over de gouden eeuw van de Piraten, Tortuga of Velodrome D'hive.

    Ik ben echt een saai kind, ik heb niet echt veel intresses. Maar als ik er moet zeggen is dat computeren en nagellak. Eerst wou ik nagellak maar dan krijg ik namen die ik niet kan uitspreken enzo.. xd

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 13:16 ]

    LOUHAZALINI schreef:
    (...)
    Ik ben echt een saai kind, ik heb niet echt veel intresses. Maar als ik er moet zeggen is dat computeren en nagellak. Eerst wou ik nagellak maar dan krijg ik namen die ik niet kan uitspreken enzo.. xd


    Als je tv kijkt, documentaires, wat wil je dan graag zien?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Als je tv kijkt, documentaires, wat wil je dan graag zien?

    Goh, geen idee. Ik kijk niet echt graag documentaires.

    LOUHAZALINI schreef:
    (...)
    Goh, geen idee. Ik kijk niet echt graag documentaires.


    Misschien een leuk idee, in Mexico heb je Island of Dolls, of over geeststadjes in Chili of ergens anders.


    Your make-up is terrible

    Wat voor tv programma´s kijk je het liefst, bedoelde Assassin volgens mij ook en welke boeken lees je graag of als je niet graag boeken leest, als je een boek voor school moet lezen wat voor een soort boek lees je dan, iets van het thriller genre, iets van het detective genre of lees je eerder fantasy?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Wat voor tv programma´s kijk je het liefst, bedoelde Assassin volgens mij ook en welke boeken lees je graag of als je niet graag boeken leest, als je een boek voor school moet lezen wat voor een soort boek lees je dan, iets van het thriller genre, iets van het detective genre of lees je eerder fantasy?

    Oh oke, fail for meh.
    Bij boeken lees ik liever dingen die waargebeurd kunnen zijn, soms een beetje triest. Zoals de delen van de hongerspelen.

    Harry Potter!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bollywood
    Postindustriele revolutie
    Mercator
    Een bepaalde godsdienst
    Een filosoof of socioloog
    ...

    Ik heb maar een aantal willekeurige dingen opgesomd. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Amerika
    Island
    dieren
    computers
    ipad


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Muziek! Deed ik ook, was leuke spreekbeurt *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    DuskShine schreef:
    Amerika


    Volgens mij hangt er een tijdslimiet aan haar spreekbeurt, want over Amerika kan je uren vertellen, als je nagaat dat elke staat (dan de vijftig, voor de mensen die het niet weten) zijn geschiedenis heeft, en dan heb je ook nog de precolombiaanse geschiedenis...
    Risky, als je het mij vraagt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.