• Yeah! Topic 4!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 20:53 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sarita
    Ik keek met open mond naar Serverus. 'Ik bedank je later wel heel erg,' beloofde ik hem. 'Oké. Nu alleen de spreuk op heffen.' Ik richtte de toverstok op Rebecca en haalde diep adem. Zachtjes sprak ik de spreuk uit die dit ongedaan kon maken. Daarna zei ik tegen Rebecca: 'Je moet niks.'

    [Stiekem weet ik die niet. Slecht he?]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Ich gehe, bis morgen! Gebrochen Deutsch, ghehe]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Bis Morgen, Liebchen!]

    Rebecca.

    Ik staar voor me uit, totdat ik een gedempte stem 'Finite Incantatem.' hoor zeggen. 'Je moet niks...' voegt de stem eraan toe, maar ik draai me om en ik hoest een beetje bloed op: de naschok van een cruciatusvloek. Mijn benen trillen en ik wil opstaan om met Sarita mee te lopen naar het kantoortje van Wafelaar.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [ok, ik ga. Laat mij ook ff in het kantoortje van Wafelaar zitten, ok? Bye!!!

    Sarita
    Onzeker keek ik naar Rebecca. 'Kom, ik help je wel,' zei ik en ik stak mijn hand uit. Ik keek nog even naar Serverus en glimlachte. 'Bedankt,' vormde mijn lippen. Ik zou hem later wel beter bedanken maar als we nu niet naar Wafelaar gingen at die ons nog op.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Hmm vreemd...Ik had een abo op dit topic en toch krijg ik plots geen meldingen meer. Zal dan maar weer een abo nemen zeker?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Doei Bruun! @ Kim: das vreemd :S ]

    Rebecca.

    Ik steun op Sarita, maar merk dat de vloek mijn lichaam redelijk snel verlaat en dat ik weer kan lopen. Na een minuutje is het laatste beetje "weggesijpeld" en kijk ik Sarita aan, mijn ogen zwart van de uitgelopen mascara en mijn haren woest door het gespartel.
    'Wie heeft je haar stok gegeven?' vraag ik aan haar. 'Of had je hem al..?' vraag ik haar.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Ik ga even een douche nemen! Ik ben over ± 30 minuutjes terug, neem mij maar gewoon overal mee naartoe]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Yup inderdaad]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sarita
    Ik keek Rebecca bezorgd aan. 'Ik heb hem van Serverus,' zei ik. Ik keek Rebecca met een klein glimlachje aan. 'Die gaf hem aan mij.' Ik liet mijn blik even Rebecca heen glijden. 'Misschien is het beter om even langs de wc te gaan. Wat water in je gezicht gooien, mascara weg vegen.'

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 21:29 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rebecca.

    'Goed idee,' zeg ik en ik kijk achterom, naar het wegvagende silhouet van Severus. 'Ik... Sevérus?!' zeg ik dan verbaasd en ik frons. Van hem had ik het nou nooit verwacht.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Pandora McAllister

    Toen ik wakker werd, merkte ik dat ik niet langer in de gang stond, maar dat ik in een zacht bed lag.
    Mijn ogen flitsten verward even heen en weer en toen herkende ik de zaal waar ik was, het was de ziekenzaal.
    Ik probeerde voorzichtig rechtop te zitten, maar bedacht me al snel wanneer een pijnlijke scheut door mijn lijf ging.
    Snel gluurde ik eventjes onder de lakens en merkte dat ik ingewikkeld was in verband.
    Mijn nieuwsgierigheid kon ik niet in bedwang houden en al snel tilde ik één van de verbanden op om te kijken wat er onder zat.
    Een snee van ongeveer 15 cm was te zien op mijn buik, maar vanuit de korst die er op te zien was, kon ik afleiden dat ik enkele magische middeltjes had gekregen om het genezingsproces te versnellen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    James
    'Wow, waarom gaan we naar Waffelaar?! Wacht is, zij worden voorgetrokken!' zei hij tegen de rest.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.


    dit gaat fred aandoen :)

    Fred
    hij was al in slaap gevallen toen het gevecht was en werd wakker toen iedereen weg was.
    'Hee! Hallo? Iedereen? A hell nooo!' zei hij in zich zelf en liep naar de common room en ging daar zitten.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Logan
    Toen het gevecht was afgelopen ging hij naar de ziekenzaal en zag Pandora liggen en liep erheen en keek sip.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.