• Heee,
    Bij mij thuis is er serieus altijd gedoe, mijn ouders zijn gescheiden en met mn vader gaat het niet altijd even goed dus woon ik bij mn moeder. Nou is er dus wéér gedoe met mn vader, en dan heb ik het niet over een ruzie ofzo, maar om iets wat hij deed. Als ik dan op school ben kan ik heeel prikkelbaar reageren tegenover mn vriendinnen enzo en daar baal ik echt van.. Iemand tips om er beter mee om te gaan??

    Ik zit met hetzelfde probleem.


    26 - 02 - '16

    De schoonzus van mijn vriendje (is dat ook mijn schoonzus? Geen idee, lol) is zo. Laatst vroeg hij, of hij er dik uitzag en ze zei zo: "Ja, je ziet er hier en hier en daar dik uit. Net een vieze pad." LOL


    Gewoon relaxen:



    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Je kan altijd aangeven hoe je thuissituatie is en proberen eerst tot 10 te tellen ^^.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eigenlijk zitten we op een lijn. Mijn ouders zijn ook gescheiden en ik woon bij mijn moeder en mijn stiefvader. Mijn moeder heeft continu stemwisselingen en mijn zus en ik worden er gestoord van. Ik erger me kapot aan mijn stiefvader die als mijn moeder weg is doet alsof het huis van hem is, maar als ze er is niks durft te zeggen. Door al die problemen ben ik heel goed geworden in meningen geven en me aan alles ergeren en dat doe ik op mijn vrienden. Ik heb geen enkele tips voor je, omdat ik zelf ook niet weet wat ik moet doen. Tot tien tellen helpt bij mij niet dus ja.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Aristocat schreef:
    Je kan altijd aangeven hoe je thuissituatie is en proberen eerst tot 10 te tellen ^^.

    Ja maar weetje, ik wil ook niet andere mensen lastig vallen met mijn problemen in details zegmaar of de hele tijd medelijden krijgen enzo.

    Frankenstein schreef:
    (...)
    Ja maar weetje, ik wil ook niet andere mensen lastig vallen met mijn problemen in details zegmaar of de hele tijd medelijden krijgen enzo.


    Goed, ik snap dit wel... Maar als je alles en iedereen af zit te zeiken krijg je iets véél ergers: 'JEZUS WAT EEN BITCH. Haar moet je echt niet hebben hoor!'. Beter begrip, dan dat ze je verkeerd opvatten ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Accidental schreef:
    (...)

    Goed, ik snap dit wel... Maar als je alles en iedereen af zit te zeiken krijg je iets véél ergers: 'JEZUS WAT EEN BITCH. Haar moet je echt niet hebben hoor!'. Beter begrip, dan dat ze je verkeerd opvatten ;)

    Ja oke, dat is ook wel zo. Mijn best vriendin weet het wel en die zegt meestal ook van 'Ja het gaat thuis niet helemaal goed enzo..' Maar ik vind het ook moeilijk om het er echt over te hebben omdat ik dan moet huilen en dat wil ik echt niet >.<

    Ook al is het heel moeilijk, ik denk dat het beste is om met je vader te gaan praten. Dat is misschien eng maar het kan wel enorm op luchten omdat je ermee zit en het eigenlijk op kropt waar na je het af reageert op andere mensen. Misschien kan je iemand vragen om bij het gesprek met je vader aanwezig te zijn


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Ook al is het heel moeilijk, ik denk dat het beste is om met je vader te gaan praten. Dat is misschien eng maar het kan wel enorm op luchten omdat je ermee zit en het eigenlijk op kropt waar na je het af reageert op andere mensen. Misschien kan je iemand vragen om bij het gesprek met je vader aanwezig te zijn

    Ik ga morgen met hem praten, maar het is niet iets waar hij op dit moment wat over te zeggen heeft zegmaar.

    Hij kan er nu niks meer aan veranderen zegmaar. Ogosh, ik zeg vet vaak zegmaar >.<

    Dus hij heeft iets gedaan maar hij heeft daar niks over te zeggen? Dat snap ik even niet maar misschien kun je dan met diegene praten die het wel kan op lossen


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Dus hij heeft iets gedaan maar hij heeft daar niks over te zeggen? Dat snap ik even niet maar misschien kun je dan met diegene praten die het wel kan op lossen

    Ja ik kan het niet echt uitleggen zonder dat ik het hier neerzet en dat wil ik liever ook niet >.< Hij kan het zelf zegmaar niet oplossen, omdat hij daar nu niks meer over te zeggen heeft. Ik weet het, super onduidelijk.

    Frankenstein schreef:
    (...)
    Ja maar weetje, ik wil ook niet andere mensen lastig vallen met mijn problemen in details zegmaar of de hele tijd medelijden krijgen enzo.

    Je hoeft niet tot in de details te treden (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Veel afleiding zoeken en erover praten met mensen die je vertrouwd ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik de laatste tijd ook. Ik zit niet lekker in mijn vel enz. n ben heel snel chagie en ik kan niet tegen commentaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan