• lieve mensjes!!
    Iemand zoekt nog 1 roll!!
    misschien helpt het als ik er bij zet

    Waar het verhaal over gaat:

    Het gaat over een meisje Kitteny(Bestaat niet echt) ze is 17 jaar, en haar passie is Skate, Ze is Zupper goed! En heeft ook al meegedaan aan wetstijden, Vaak zat ze dan ook in de top 3. Aleen, bij de laatste wetstrijd, is ze op haar plaat gegaan, en is lelijk gevallen. Ze heeft nu haar been gebroken. en akn dus een tijdje niet meer Skate. Van haar ouders mag ze dat dan ook niet meer. Haar leven word geruswieneert! en ze is compleet van Slag.

    -het zusje van kitteny!!

    lijkt het je een leuk rol klik dan op de link en vul in wat je moet in vullen!!

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=12634&page=3

    Hartelijk bedankt!!:D

    xX




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Titel met alleen hoofdletters niet toegestaan)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    wilt niemand de rol??:(


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik wil de rol wel. xD wat moet ik invulle.

    Ik wil de rol wel. xD wat moet ik invulle.

    bedankt dat je wilt!:P
    dite :

    Rol:

    Naam:

    Leeftijd:

    Hobbies:

    Like's:

    DiLike's:

    Foto:

    Tekstje:

    Warom ik jou zou moeten kiezen:

    Wat vind je van het idde ?:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    OMg,, ZO Fuxking lief!!!!!
    tjaa,, maar jij bent ook gewoon Fucking lief he!!!
    Als ik ooit iets terug kan doen,, Alsjeblieft meld het me,, ik doe allen!!!
    Ik lief jou!!
    Xxx


    Dunno ><

    dite :



    Rol: die over is xD



    Naam: Ellen



    Leeftijd: 17



    Hobbies: Dansen, Muziek Luistern



    Like's: CHOCOLADEE, BUBBLEGUMM (L)



    DiLike's: Huppels, Uién



    Foto: http://4.bp.blogspot.com/_NO2UOMMYKZ0/SKwJdQWU0cI/AAAAAAAAA40/IvaV61pZGGw/s400/Blond



    Tekstje:
    Haay Liefiez <3
    My Gorgeaus name is ELLEN! ^^ Jhaa, had je niet gedacht hé? x] Nou schatjes ik ben dus 17 jears old, Shopfán & HelloKittyFán en natuurlijk TokioHotel Fán. Uuh,, waar ben ik nogmeer fan van.. Van mijn überhippe Telefoon! ^^ Ik vind het übergeweldig om te reizen. Altijd leuk, in een ander land! Ik vind het ook leuk om vriendjes te maken, en muziek te luisteren =] Umm, ik kan ook best lang aan me makeup besteden x] Maar het moet nou eenmaal perfect zittun. Verder is Shoppe een van me grootste hobby's en ik ben een Kooktalent =D Ook al brand ik álles aan, ik vind het Smexy om te doen ^^ Ik hou van pizza maken, als ik het niet aanbrand. Owh, trouwens. Die van mij zit nog in de magnetron. Ik ga hem halen. BYEE! Loveyou<3



    Warom ik jou zou moeten kiezen: omdat je nog een rol zoekt en ik lief ben :D

    dite :



    Rol: die over is xD



    Naam: Ellen



    Leeftijd: 17



    Hobbies: Dansen, Muziek Luistern



    Like's: CHOCOLADEE, BUBBLEGUMM (L)



    DiLike's: Huppels, Uién



    Foto: http://4.bp.blogspot.com/_NO2UOMMYKZ0/SKwJdQWU0cI/AAAAAAAAA40/IvaV61pZGGw/s400/Blond



    Tekstje:
    Haay Liefiez <3
    My Gorgeaus name is ELLEN! ^^ Jhaa, had je niet gedacht hé? x] Nou schatjes ik ben dus 17 jears old, Shopfán & HelloKittyFán en natuurlijk TokioHotel Fán. Uuh,, waar ben ik nogmeer fan van.. Van mijn überhippe Telefoon! ^^ Ik vind het übergeweldig om te reizen. Altijd leuk, in een ander land! Ik vind het ook leuk om vriendjes te maken, en muziek te luisteren =] Umm, ik kan ook best lang aan me makeup besteden x] Maar het moet nou eenmaal perfect zittun. Verder is Shoppe een van me grootste hobby's en ik ben een Kooktalent =D Ook al brand ik álles aan, ik vind het Smexy om te doen ^^ Ik hou van pizza maken, als ik het niet aanbrand. Owh, trouwens. Die van mij zit nog in de magnetron. Ik ga hem halen. BYEE! Loveyou<3



    Warom ik jou zou moeten kiezen: omdat je nog een rol zoekt en ik lief ben :D


    Sgat je heb de roll hoor,, moet je maar ff kkijken, op mijn Topic enzo.. XD


    Dunno ><

    Aleen andere foto,, want die hebben we al :P


    Dunno ><

    Aleen andere foto,, want die hebben we al :P


    Echt? xD had ik er net zo erg naar gezocht -.-''

    Nauwjaa.

    http://i292.photobucket.com/albums/mm28/Th_MeanScene/Girl%20Hair/girl17.jpg

    die goed?

    J die is zupper ;)


    Dunno ><