• Zoals velen van jullie, ben ik ook op zoek naar stories. Als je story aan het lijstje hieronder voldoet, laat dan vooral een reactie achter! (:

Wel:
    - Fantasy & Science Fiction [onbekende personen]
    - Avontuur [onbekende personen]
    - Thriller [onbekende personen]
    - Historisch [onbekende personen]
    - Merlin
    - Harry Potter [niet allemaal, ligt aan de story]
    - The Hunger Games
    - The Lord Of The Rings
    - Gone
    - Percy Jackson

Niet:
    - One Direction
    - Justin Bieber
    - Draco Malfoy
    - Tokio Hotel
    - Voetbal
    - Drarry
    - Twilight

Staat je onderwerp niet tussen 'wel' en niet tussen 'niet'? Just give it a try! ^^

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Levensstrijd.
    [Klik hierboven!]

In 'Levensstrijd' volgen we de 21 jarige brunette Roxanne, met een vader die bij de Overheid werkt. Wanneer 's werelds grootste en meest gezochte crimineel het op haar munt, volgt de levensstrijd: een gevecht van leven op dood.

Drank & drugs
    Seks (16 +)
    Agressie & geweld
    Onbekende personen
    Spanning

Princess Lily.
    [Klik hierboven!]

Princess Lily gaat over een knappe prinses, die erachter komt dat ze niet is zoals alle anderen.
    Haar leven neemt een totaal andere wending als ze zich besluit aan te sluiten bij de Orde, een magisch gezelschap, waar ze getraind wordt tot wie zij echt is.
    Ze gaat de strijd aan tegen de Equalisten - een gevecht van goed en kwaad, van leven op dood - en probeert hiermee de magische gemeenschap te bevrijden van de Equalisten.

~ fantasy/avontuur
    ~ onbekende personen

Deze:I can see your love in the moonlight

*I can see your love in the moonlight*

Louisa is een gewoon meisje. Maar op een dag heeft ze een hele rare droom over een duister persoon met hypnotiserende muziek die je gewoon moet volgen. Maar was het wel een droom?
    Uiteindelijk gebeurd het vaker. En al is ze doodsbang voor degene die de muziek maakt, ze wordt uiteindelijk toch verliefd op hem. Ze kan zich niet meer concentreren op school en kan zich alleen maar bezig houden met die jongen.

"Ik hou van je, Louisa." fluisterde hij in mijn oor.
    Ik keek op in zijn schitterende zwarte ogen, waarin de maan werd weerspiegeld.
    Ik boog me voorover en fluisterde terug:
    "Ik hou ook van jou."
    En toen drukte hij zijn lippen op de mijne en ik gaf me over...

misschien vindt je hem leuk...

Het verhaal van Paulie,
    en zij kon niet houden van...

*onbekende personen
    *misdaad
    *romantiek
    *http://www.quizlet.nl/stories/78182/het-verhaal-van-paulie/

I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

Prisoners of love

Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met mensen beneden haar klasse.

Prisoners of love is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.

Ik weet niet of je een Titanic gerelateerd verhaal een origineel verhaal vindt, maar ik wil nu al zeggen dat het los van Rose en Jack staat. Andere personen, ander verhaal, zelfde schip.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

I can’t get you off my mind
    Give me the chance to love you
    I’ll tell you the only reason why
    Cause you are on my mind
    I want to know you feel it
    What do you see when you close your eyes
    Cause you are on my mind

Written by: SkyLove
    Nederlands gesproken en geschreven.
    Start: 27th. February

You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

proloog:

Ik schreeuwde en huilde, 'Nee, dit kun je niet maken.' Ik voelde hoe ik veranderde. Mijn rode vlerken verdwenen, net zoals mijn hoorntjes. In plaats van mijn zwarte strakke korte jurkje had ik een zwart rokje met rood hemdje aan. Mijn drietand verdween ook. 'Vader dat kunt U niet doen.' Schreeuwde ik. 'Tuurlijk kan ik dat.' Zei hij. 'Je zal boeten voor dat je steeds wegloopt. Als straf moet je zo veel mogelijk zielen voor me halen, het liefst gebroken.' Na die woorden knipte hij met zijn vingers en zag ik niets meer. Na een tijdje voelde ik een klap en landde ik op de grond. Ik was een normaal meisje geworden. Ik moest doen wat mijn vader me zei.

http://www.quizlet.nl/stories/79210/when-the-devil-fell-in-love/

People change, things go wrong, but just remember, life goes on...

You made me believe
    In myself
    In real friends
    In a true love

But was it just a game?

http://www.quizlet.nl/stories/79608/crazier-draco-malfoy/

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer