• Myn 1e of eigenlyk 2e JB serie

    het gaat over :

    een meisje is al haar hele leven lang het vriendinnetje geweest van Joe maar helaas gaat het uit als JB op tour moet. het meisje is gebroken en weet niet meer wat ze met haar leven aan moet en probeerd zelfmoord te plegen. haar zelfmoordactie mislukt en ze beland in het ziekenhuis.

    Rollen :

    Suprise 1 : xPOKEMONKID
    Suprise 2 : xLovesBill
    Suprise 3 : KimFootball
    Suprise 4 : NiniSEXNIJN
    Suprise 5 : FakeDOLL
    Suprise 6 : TikTakBoem
    Suprise 7 : xdreamxOn

    Alle suprises sullen in het verhaal gebruikt worden zowel vroeg als laat n_n

    INVULLEN :
    Naam :
    Fototjaahh :
    Textje :

    BEKENDMAKING :
    1 : Vriendin Kevin
    2 : Zusje
    3 : Meisje dat by hoofdrol op de kamer komt te ligge
    4 : Hoofdrol
    5 : Obsessed JB Fan die Joe als haar vriendje wil x3
    6 : Vriendin Nick
    7 : BF Hoofdrol


    We can only learn to love by loving.

    Suprise;5

    Naam; Linda^^
    Text;

    Hii SEXXI'S^^
    This Pretty Girl on the Picture am i,"Linda" im now 16 Years Old and im ADDICTED to ICE-CREAM cause its Jamm^^
    Im a Nice/hyperActive And Funny Kind of person, but sometimes im mean like; when someone make's my awake early in the morning for nothing^^
    I like Music verry Much and live without that is like dead!
    i hate insects, Rain And verry old People(they are like aliens)
    But People i Go Now!
    Love; Hell And Hatè; Heaven!
    xoxoxoxox

    Photo;http://nl.tinypic.com/view.php?pic=pwp76&s=4


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Naam :Raquel
    Fototjaahh :http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2ivoi8l&s=4
    Textje :Hi Sweetypops ! De naam is Raquel en dans al 18 jaar rond op de planeet. Jup,ik ben volwassen and i love it ! Eindelijk ik dacht dat het nooit ging gebeuren. Nadat ik een mega party had gegeven ging ik meteen bezig met me rij examen. En raad eens, ik heb mijn -piep- rijbewijs al ^^ Yeah, en een auto heb ik ookal gekregen van me lieve pappie x3 Ja beetje verwent ben ik wel [á] Verder ben ik verslaafd aan ice-cream en music <3 It's in my Soul. Ook speel ik wt gitaar en...zing ik ook wel. Maar dat kan ik niet dus vertel ik het aan niemand ^^ Ik lieft het om uit tegaan met me vriendinnen, shoppen is altijd goed ;] Maar iik ga nu naar mijn babygirls. Byee


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    IKKE!!KIES MIJ
    Infoo komt soo (A)


    Crack a bottle

    Suprise 2 info komt

    Naam : Ellen

    Fototjaahh : http://4.bp.blogspot.com/_NO2UOMMYKZ0/SKwJdQWU0cI/AAAAAAAAA40/IvaV61pZGGw/s400/Blond


    Textje :
    Haay Liefiez =]
    My Gorgeaus name is ELLEN! ^^ Jhaa, had je niet gedacht hé? x] Nou schatjes ik ben dus 17 jears old, Shopfán & HelloKittyFán en natuurlijk TokioHotel Fán. Uuh,, waar ben ik nogmeer fan van.. Van mijn überhippe Telefoon! ^^ Ik vind het übergeweldig om te reizen. Altijd leuk, in een ander land! Ik vind het ook leuk om vriendjes te maken, en muziek te luisteren =] Umm, ik kan ook best lang aan me makeup besteden x] Maar het moet nou eenmaal perfect zittun. Verder is Shoppe een van me grootste hobby's en ik ben een Kooktalent =D Ook al brand ik álles aan, ik vind het Smexy om te doen ^^ Ik hou van pizza maken, als ik het niet aanbrand. Owh, trouwens. Die van mij zit nog in de magnetron. Ik ga hem halen. BYEE! Loveyou<3

    Suprise 2,3 of 4
    Naam : Kim
    Fototjaahh : http://img.photobucket.com/albums/v665/hairfiles6/BLONDE/LONGER%20than%20shoulder/28fb5820.jpg
    Textje : Hoii ik ben dus Kim en heb lang lichtblond haar tot aan me kont en ben erg dun en best wel lang. Ik ben erg fan van The Jonas Brothers en verder ook van Fergie enzo maarja dat boeit niet echt hé? Veel jongens zijn op me verliefd maarja dat intresseert me weinig wnat ik hou me liever bezig met school en goede cijfers en vrienden. Verder heb ik niet veel nieuws dus DOEI!!

    Tanxs Moppieeeee!!!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Fijn,geen 2 dus >.<

    Suprise 6 info komt ;)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol 6^^

    Naam :
    Renee
    Fototjaahh :
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=79914
    Textje :
    Hi poepz! Ik heet Renee en leef al 15 jaartjes op deze aarde. Ik ben een dood normaal kind dat soms een beetje hyper is n_n. Ik hou van zingen en gitaar spelen. Ik dans ook en ben verslaaft aan lolly's cupcakes en hello kitty. Ik ben fan van a lot of bands. Verder weet ik niks. Ik moet gaan byee xox


    I do not hook up.

    Naam :
    Chantou
    Fototjaahh :
    http://i30.tinypic.com/fnqys9.jpg
    Textje :
    Hoii Mensjes,,
    Ik bn duss Chantou,, 16 jaartjes oud.
    Yap ,,dus nog steeds leerplichtig ,, jmmr genoeg =.=
    Als school dan tog gedaan is ,wat soms eeuwen lijkt te duren , Teken ik graag. Een andere hobby van me is slapen XD kan sogtends daarom moeilijk uit bed komen ,niet dat ik een ochtendhumeur ofso hb ,,helemaal niet juist,, Maar het bed voelt sogtends altijd soo warm XD
    Ik hb liefde voor haarspeldjes en hello kitty
    en haat aan huppels en players
    Dat was het wel son beetje
    Take Care ,Biatch ;)

    Verassing ,, Uhmm 3 (A)


    Crack a bottle

    Naam :
    Rose (A)
    Fototjaahh :
    In myn FBoekjaahh xD
    Textje :
    Listen up Bitch!

    Here I am, And My name is Rose. Onthou die naam en er zal je niks ergs overkomen maar onthou je daan niet, dan.. But good ^^ I'm 16 jaartjes jong. Hobby's heb ik niet en die heb ik ook niet nodig. Want wees nou eens eerlyk, je hebt toch geen hobby's nodig? Ik heb 1 broer, Ismaïl, 18 jaar maar die boeit voor de rest niet. I've got nothing to say anymore. Goodbyyee (H)

    XxX Rose (A)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    :D


    I do not hook up.

    n_n

    alles beset !

    bekendmaking komt so


    We can only learn to love by loving.

    7 ookgoed xD
    Dankje sgat (K)


    Crack a bottle

    ooh shit dat moet ik ook nog doen x3


    People who are meant to be together always find each other in the end.