• Hallo :'3
    Ik zoek iemand die met mij wil rpg'en. Het liefst graag via MSN, Mail of Skype. Ik zoek niet speciaal naar een leeftijd of dat je een meisje of een jongen bent.
    Wel zoek ik mensen die graag rpg'en over een van deze dingen: The Wanted, Tokio Hotel, Twilight, Harry Potter, Cinema Bizarre, I am Number Four enz.
    Mij maakt het niet uit hoe je rpg't, zo lang je het maar leuk vind.

    XX

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 9:09 ]


    Yongguk & Daehyun <33

    Uhm, ik wil wel. Ik verveel me vaak dus als je van lange stukken houd, kom maar op :').


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Hier op Quizlet rpg ik vaker, maar met z'n tweeën lijkt me ook gezellig. Informatie over mij:
    Naam: Maartje.
    Quizlet: xYoung.
    Leeftijd: Dertien.
    Schrijfstijl: Het liefste tegenwoordige tijd, maar verleden tijd kan ook. Het liefste de ik-vorm.
    Een stukje: [RPG] Huiver.

    Shara.
    Ik gris mijn fotocamera van m'n bureau en sprint de trap af. "Mam, ik ga!" Roep ik en gooi de deur achter me dicht. Met de camera in mijn handen loop ik naar de garage en pak mijn fiets. Wanneer ik opgestapt ben, rijd ik richting het bos aan de rand van de stad. Een van mijn favoriete plekken. Er is rust, stilte, vrede. De natuur is voor mijn fascinerend. Ik vind het geweldig om foto's te maken van alles wat ik tegen kom. Ook cultuur is iets van ik fantastisch vind. Alles om mijn 'mind' te vergroten, zoals mijn moeder het noemt. Ze bestudeert alles wat leeft en wat met het leven te maken heeft. Een officiële baan heeft ze niet. De gene die bij ons thuis voor geld zorgt is mijn vader, hij is architect en ontwerpt de leukste gebouwen. Ons eigen huis is ook door hem ontworpen. Ik rijd een landweggetje op, het hobbelt en je kan mijn fiets horen piepen, maar het maakt mij niet uit. Bij de rand van het bos zet ik mijn fiets neer en doe hem op slot. Ik loop het bos in en adem diep in. Wat hou ik van deze lucht!

    16+ stukken: Ja, ik vind het niet erg om ze te schrijven. Maar niet te heftig.

    Wil je nog meer weten? Mail me maar. (:

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 16:33 ]

    Well,
    Ik lijkt me erg leuk om te rpg'en met jullie :'3
    Ik zal jullie beide even een pb'tje sturen :'3


    Yongguk & Daehyun <33