• Ik heb een klein idee voor verhaal. Het zijn eigenlijk Stand Alones, maar dan met komedie stukken erin. Zou het jullie leuk lijken? (de Stand Alones zijn wel een soort fanfics, maar ook met gewoon onbekende personen).


    May the odds be ever in your favor!

    Oh, dat heb ik ook, alleen in een verhaal zelf :]. Ik heb een 16+-verhaal waar iets van comedie (aka mijn achterlijke humor) in zit. is eens wat anders dan mijn normale serieuze zooi. Da's best een mooi idee om tot uitvoering te brengen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    Oh, dat heb ik ook, alleen in een verhaal zelf :]. Ik heb een 16+-verhaal waar iets van comedie (aka mijn achterlijke humor) in zit. is eens wat anders dan mijn normale serieuze zooi. Da's best een mooi idee om tot uitvoering te brengen.


    Hihi, mee eens. Meer mensen?


    May the odds be ever in your favor!

    Mmm, klinkt goed, maar als je voor lezers wilt gaan - wat sommige mensen heel graag willen blijkbaar, terwijl het er eigenlijk niet zo veel toe doet, maar dat ter zijde - moet je wel onthouden dat het moeilijk is bij standalones. Je zal minder snel abo's krijgen, lijkt me. Niet dat dat je idee slechter maakt of zo, begrijp me niet verkeerd.
    Voor de rest klinkt het best goed, eigenlijk xd.


    Intersectional feminist

    Ik vind het altijd heel knap als iemand serieuze, spannende en ellendige stukken aan kan kleden met een bepaald soort humor. Zoals al tegen je is gezegd is het een mooi plan om je goede idee uit te werken.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Hier is een link.


    May the odds be ever in your favor!