• Heey !! :)

    Hier een nieuw kort filmpje waar ik een stuk zing van Skinny Love, raar maar waar, ik heb dit nummer een paar dagen terug voor het eerst pas echt gehoord ( ik luister normaal nooit echt naar de muziek dat nu echt totaal in is wahaa ) ben wat dat betreft echt een oud wijf :$ Maar goed, ik vind het nummer zelf erg leuk dus gisteravond een stukje gecoverd.

    Het is zeker niet perfect, het is gewoon een "practise" Ik heb nog geen zangles, maar ik zal dit nummer binnenkort nog wel even goed zelf oefenen, als het et waard is xD

    Hier komt ie :



    Liefs Anna xD

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Wow, jij kunt echt heel mooi en hoog zingen


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Haha, jij hebt dezelfde reflex als mij c:
    Jij legt je hand ook op je buik als je zingt, maar je kan echt mooi zingen op een paar rare noten na maar het is maar een oefening, right?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik vind je stem erg mooi, maar probeer wat duidelijker te zingen. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hoewel ik je wel echt mooi vind zingen, moet ik toegeven dat ik je andere covers mooier vind. Misschien is het makkelijker om de volgende keer eerst goed de tekst te leren? (':


    everything, in time

    Probeer je uitspraak duidelijker te maken. Dan is het denk ik al een stuk beter. en probeer minder de S er in te gooien.


    Some angels have no wings.

    Veel beter dan die stomme Birdy xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als hier een like knopje stond zoals op facebook, zou ik er op klikken*O*


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maitresse schreef:
    Als hier een like knopje stond zoals op facebook, zou ik er op klikken*O*



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Woodcroft schreef:
    Ik vind je stem erg mooi, maar probeer wat duidelijker te zingen. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gothel schreef:
    (...)


    Ik heb er op geklikt :W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    nerveus schreef:
    Veel beter dan die stomme Birdy xD


    26 - 02 - '16

    Ik vind dat je mooi zingt, maar je hoort ook wel dat je het lied niet zo heel vaak gehoord heb.

    Sob, je stem is mooi!
    Zou je een cover kunnen maken van een van deze liedjes?
    1, 2, 3, 4 ...
    't Is wel Japans....... maar misschien passen hun liedjes bij je stem (weet het niet zeker though..) en er zijn romanisaties (zodat we het kunnen lezen) en vertalingen van de teksten (:
    Maar misschien wil je het proberen ^^;
    /hides

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 10:24 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Humble schreef:
    Hoewel ik je wel echt mooi vind zingen, moet ik toegeven dat ik je andere covers mooier vind. Misschien is het makkelijker om de volgende keer eerst goed de tekst te leren? (':


    Firm believer of all that is magic

    Bedankt voor jullie reacties, ik ben het zelf ook eens dat ik het andere filmpje van mij "beter" vind. Het klopt idd Bangarang, ik heb het liedje meteen opgenomen toen ik het voor één van de 1e keren zong :)