• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 19:49 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    "Ow nee dat zou ik ook niet durven"zeg ik sarcastisch. "Je schreeuwt ook zelf tegen mij. Denk je dat ik nou sta te springen om op mijn vriendin te vallen. Ik heb daar al slechte herineringen aan dus denk je echt dat ik dat zo graag wil" ik schreeuw het naar haar. Het kan me even niks meer schelen. Alles wat fout was kwam naar mij had ik het gevoel.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Wil je wat slapen?"
    Ik haal mijn schouders op.
    Eigenlijk wil ik even niets op dit moment. Ik voel me moe en futloos.
    "Misschien," antwoord ik een beetje vaag.
    "Als jij dat niet vervelend vindt."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Misschien. Als jij dat niet vervelend vindt."
    "Donna toch."
    Ik kijk haar even aan en schud mijn hoofd.
    "Als jij wil slapen, dan slaap je toch gewoon?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [hihi ik ga zo wel even mijn ogen schoon maken]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Ik kijk Lilly aan.
    Ik hef mijn hand en raak haar volop haar wang. Ik kijk Lilly met grote ogen aan. "S-Sorry!" Zeg ik heel snel.
    Ik weet net wat ik nu moet doen.

    Kyle

    Ik hoor Lilly en Isabelle tegen elkaar schreeuwen.
    Ik zie Isabelle Lilly een klap in haar gezicht geven.
    "Isa!" Roep ik van schrik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [I'm off]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik voel hoe haar hand tegen mijn wang knalt. Ik kijk haar boos aan maar zeg niks. Boos draai ik me weg en ga ik ergens verderop staan.

    [


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ga ook, ik ga douchen en dan naar bed. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [2de x voor isa]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Als jij wil slapen, dan slaap je toch gewoon?"
    Ik knik zachtjes en druk een klein kusje op zijn wang.
    "Je bent lief, weet je dat?" fluister ik zachtjes voordat ik mijn ogen sluit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Om half 12 ben ik er. omdat ik na het 3de al vrij ben](yeah) morgen om 10 uur vrij maar ik ga in de middag shoppen. vrijdag ga ik gelijk naar mijn vriendin na 10 uur voor school maar ik blijf tot een uur of 3 en dan online]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    "Je bent lief, weet je dat?"
    Ik ga weer met mijn hand door haar haren en kijk haar glimlachend aan.
    "Omdat je mag slapen? Dat is toch logisch?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ik ga even douchen tegen kwart over half ben ik er. Ik moet vanaaf om 8 uur op school staan dus ik kom tot half 8]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [back]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Omdat je mag slapen? Dat is toch logisch?"
    Ik knik zachtjes en vlei mezelf tegen hem aan. Mijn vingers verstrengel ik in de zijne en mijn hoofd laat ik tegen zijn borstkas rusten. Zachtjes suit ik mijn ogen en concentreer ik me op mijn ademhaling.

    [Het nieuwe topic is er maar ik kan geen linkje plaatsen i.v.m. IPhone.]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."