• Ik was vroeger die hard fan van winx
    en nu is de eerste aflevering weer op TV,
    alleen hebben ze hem helemaal vernieuwd :'D
    Zeg maar de 'nieuwe' kleding enzo.

    Volgens mij proberen ze het weer populair te maken :']

    Lol, wie was er vroeger nog meer diehard fan? xd


    De nieuwe versie:


    De oude versie:

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 16:08 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik was echt een diehard fan ja. haha, geweldige tijd :3


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Midna schreef:
    (...)

    Nou wil ik het niet eens weten, maar ook weer wel.
    Alleen om te zien hoe ze die verwarring gaan aanpakken van Sky & Brandon.. Want nu weet ze het dus al..

    Ehm ja, D: nee wacht.. op dat feest was toch dat de trix dr krachten had afgenomen en dat ze er toen achter dr drakenvlam kwam?


    Haha, jij was ook echt zo'n epische fan als ik.
    Ik weet gewoon alles nog van vroeger.

    Zou best kunnen. Poeh, Stella's jurk was wel beter dan in de oude versie... x]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik was echt een te enthousiaste fan. Ik heb zelfs alle poppen.(bloos)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Rivendell schreef:
    Ik was echt een te enthousiaste fan. Ik heb zelfs alle poppen.(bloos)


    Die met die spaghetti armen? Mijn vriendin had ook poppen en die armen kon je echt in heel enge hoeken buigen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Stiekem zit ik er nu naar te kijken, die filmpjes die je gepost hebt. Wat vreemd eigenlijk xD
    'JE GAAT ERAAN, ELFJE!'. Oh God, ik zit me hier kapot te lachen. Dat dat grietje haar konijn overal mee naar toe neemt zeg...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Endure schreef:
    (...)

    Haha, jij was ook echt zo'n epische fan als ik.
    Ik weet gewoon alles nog van vroeger.

    Zou best kunnen. Poeh, Stella's jurk was wel beter dan in de oude versie... x]


    Haha xd Heb seizoen 1 te vaak gezien XD seizoen 2 ook.. en daarna ben ik het minder gaan kijken ;D

    & ik weet het denk ik wel zeker.. alleen die jurken weet ik niet meer ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Endure schreef:
    (...)

    Die met die spaghetti armen? Mijn vriendin had ook poppen en die armen kon je echt in heel enge hoeken buigen.


    Hmmmn, ze waren wel erg dun, ja. Maar ik heb er niet echt mee geprobeerd te buigen, want daar waren ze veel te duur voor en ik ben daar echt heel zuinig op. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Midna schreef:
    (...)

    Haha xd Heb seizoen 1 te vaak gezien XD seizoen 2 ook.. en daarna ben ik het minder gaan kijken ;D

    & ik weet het denk ik wel zeker.. alleen die jurken weet ik niet meer ;D


    Moet je die filmpjes in beginpost checken ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Moet je die filmpjes in beginpost checken ;p


    Hmmm zal ik zo wel doen of zo ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rivendell schreef:
    (...)

    Hmmmn, ze waren wel erg dun, ja. Maar ik heb er niet echt mee geprobeerd te buigen, want daar waren ze veel te duur voor en ik ben daar echt heel zuinig op. :3


    Wel gaaf dat je ze hebt :'] Das leuk voor later, ben je zo van;
    Ohja, daar was ik fan van!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Wel gaaf dat je ze hebt :'] Das leuk voor later, ben je zo van;
    Ohja, daar was ik fan van!


    en dan ga je kijken en dan krijg je; Oh god why ? D:
    Dat had ik laatst toen ik Chipz ging luisteren..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    en dan ga je kijken en dan krijg je; Oh god why ? D:
    Dat had ik laatst toen ik Chipz ging luisteren..


    Hahaha, nog iets waar ik diehard fan van was joh!
    Heb er vet veel cd's van en zelfs een strip en handtekeningen.
    Maar die muziek is op zich wel oké voor wat jongere kinderen hoor [:
    Vind ik dan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Hahaha, nog iets waar ik diehard fan van was joh!
    Heb er vet veel cd's van en zelfs een strip en handtekeningen.
    Maar die muziek is op zich wel oké voor wat jongere kinderen hoor [:
    Vind ik dan.


    Ja ok ;P ik was er alleen geen diehard fan van.. Ik was een gewone fan ;d
    Net zoals bij M-kids, K3, Djumbo en vast nog wel andere..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blabbermouth schreef:
    Ik was echt een diehard fan ja. haha, geweldige tijd :3


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ik had trouwens ook een boek waar je plakplaatjes in kon plakken, een WINX-sticker album :W


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!